PsychoDad wrote:Hadde vore passe tøfft å fått sett Cirith Ungol live...Affen wrote:Fant dette her på youtube, rimelig fett!
Cirith Ungol - King of the Dead - LIVE!!!
MHM! Fy f**n...

It is currently 07 May 2025, 12:25
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Jepp, i 1996.knuthulhu wrote:Du mener 7" som kom midt på nittitallet?
Det er aldri for sent å oppdage god musikk!Leif wrote:Mhm. Har faktisk ikke sjekket ut CU før nå helt nylig, men det er da f**n meg tøffe saker.
MikkelRev wrote:Jepp, i 1996.knuthulhu wrote:Du mener 7" som kom midt på nittitallet?
Tittel
Live
Tracklist
1. I'm Alive (live)
2. Atom Smasher (live)
Hvor mye betalte du for ditt eksemplar?
Det er aldri for sent å oppdage god musikk!Leif wrote:Mhm. Har faktisk ikke sjekket ut CU før nå helt nylig, men det er da f**n meg tøffe saker.
Mail til Fowley: king@upthetombstones.comknuthulhu wrote:MikkelRev wrote:Jepp, i 1996.knuthulhu wrote:Du mener 7" som kom midt på nittitallet?
Tittel
Live
Tracklist
1. I'm Alive (live)
2. Atom Smasher (live)
Hvor mye betalte du for ditt eksemplar?
Har den ikke. Har aldri brydd meg med å skaffe den, selv ikke da jeg hadde noe kontakt med King Fowley. Men det er jo mulig han har igjen noen, så bare prøv å finne kontaktinfo du.
Jess. http://www.screammagazine.com/modules.p ... 81#1937181Nils Barvåg wrote:http://www1.gemm.com/item/CIRITH--UNGOL ... 768613459/
King Fowley wrote:its long out of print
ebay shows up once in awhile
it ws 300 copies
Heilt einig.knuthulhu wrote:Det går ikke an å sette inn en annen vokalist i CU og så late som det er samme bandet. Vokalen er så viktig for hele bandets identitet at den rett og slett ikke kan unnværes.
Her er vi uenig. Synes hver av de fire platene har sitt eget, så for meg blir det feil å si at den neste er dårligere enn forrige, bare annerledes. Alle platene har minst en låt jeg ikke liker, men enda flere jeg digger. Helhetlig er nok King of the Dead overlegen Frost and Fire, mye mer modent, episk og progressivt, og den desidert mest gjennomførte.PsychoDad wrote:Dessuten synes eg Cirith Ungol hadde ein dalande formkurve frå fantastiske Frost and Fire og utover.