ass2mouth tenker nok pÄ Frank Blackfire. I motsetning til Tritze skrev han en del riff.Dirant wrote:ass2mouth wrote:Digga Extreme veldig for 16 Är siden og den sitter veldig bra fortsatt. FÄr vel sjekke ut Pleasure, og, etterhvert, da statistikken her sier sitt. Intrykket var i min krets at Kreator bare hadde en bra skive, nemlig Extreme, og dermed gikk de andre skivene fÞr den tid litt i glemmeboka. Har hÞrt litt pÄ det de har gitt ut i etterkant, uten at det har gitt meg sÄ mye, men for all del. Kreator for min del er Extreme. Liker riffa. Vet noen hvor det ble av han andre gitaristen pÄ den skiva? Mistenker litt at han lagde mange lÄter der (sikkert feil), men siden det meste jeg har hÞrt etter den skiva har sugd, sÄ har jeg mine mistanker, som sagt.
IfÞlge et gammelt intervju med Mille Petrozza har Tritze kun spilt gitar pÄ introen til "Behind the mirror" sÄvidt jeg husker.
Beste Kreator skive
MAY YOU LANGUISH IN LIMBO FOREVER!
pleasure er stjerne,men det er ogsÄ extreme aggressions. likte meget godt flag of hate ep med superlÄta awakening of the gods. (gud va det sprenger). Vanskelig Ä velge. SÄ kreator i en gymsal i gÞteborg rundt extreme aggressions tiden. SÄ inn i h*****e fett.sjelden banga og diva sÄ mye som da.
Prata med de etterpÄ og gamle tritze pÄ gitar pÄ den tiden mÄ vel ha vÊrt det mest speeda menneske jeg har truffet.(bortsett fra alle speedere fra Fredrikstad da )- Noen Är etterpÄ spilte de pÄ roskilde med frank blackfire pÄ gitar. det sugde tyskerpÞlse.
Prata med de etterpÄ og gamle tritze pÄ gitar pÄ den tiden mÄ vel ha vÊrt det mest speeda menneske jeg har truffet.(bortsett fra alle speedere fra Fredrikstad da )- Noen Är etterpÄ spilte de pÄ roskilde med frank blackfire pÄ gitar. det sugde tyskerpÞlse.
En af dem er Kim Jubas pÄ 33 Är, der drÞmmer om en tilvÊrelse udenfor Kofoedsminde. Han har dog selv erkendt, at det nok ikke bliver forelÞbig. Han har alene i lÞbet af det seneste halve Är haft fem voldsepisoder.
Salsten wrote:ass2mouth tenker nok pÄ Frank Blackfire. I motsetning til Tritze skrev han en del riff.Dirant wrote:ass2mouth wrote:Digga Extreme veldig for 16 Är siden og den sitter veldig bra fortsatt. FÄr vel sjekke ut Pleasure, og, etterhvert, da statistikken her sier sitt. Intrykket var i min krets at Kreator bare hadde en bra skive, nemlig Extreme, og dermed gikk de andre skivene fÞr den tid litt i glemmeboka. Har hÞrt litt pÄ det de har gitt ut i etterkant, uten at det har gitt meg sÄ mye, men for all del. Kreator for min del er Extreme. Liker riffa. Vet noen hvor det ble av han andre gitaristen pÄ den skiva? Mistenker litt at han lagde mange lÄter der (sikkert feil), men siden det meste jeg har hÞrt etter den skiva har sugd, sÄ har jeg mine mistanker, som sagt.
IfÞlge et gammelt intervju med Mille Petrozza har Tritze kun spilt gitar pÄ introen til "Behind the mirror" sÄvidt jeg husker.
Men Tritze var ikke ute av bandet og er kreditert som gitarist pÄ skiva. Blackfire ble jo med som turnégitarist til Ä begynne med og er fÞrst med pÄ "Coma of Souls"
(Har begynt Ä varme opp til konserten, sÄ dro et kjapt sÞk pÄ Kreator for Ä se, derfor denne gjennopplivingen.)
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
What I am, what I want, I'm only after death
Stian wrote:FY f**n sÄ bra Kreator var fÞr!
Egentlig bare Cause for Conflict som er dÄrlig da. Renewal har gode lÄter, til tross for kjip vokal, Outcast er helt ok, Endorama er toff og anderledes. Jeg liker den. Og Violent Revolution og Enemy of God er jo knallbra...
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Synes Kreator kunne ha droppet Ä riffe off Aura Noir pÄ Storm of the Beast!
Min signatur er elendig.
-
- Belieber
- Mood:
Johnny Tombthrasher wrote:Synes Kreator kunne ha droppet Ä riffe off Aura Noir pÄ Storm of the Beast!
Haha, Slayer og!
-
- Be
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Extreme Agression var mitt fÞrste mÞte med Kreator ein gang for lenge lenge sidan, og skiva har blitt vÊrande favoritten etterpÄ.