Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Ensiferum

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Beste Ensiferum?

Ensiferum
18
62%
Iron
9
31%
Dragonheads
2
7%
 
Total votes: 29
User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Re: Ensiferum

Post by Gorgar »

Affen wrote:
manndaudsvinter wrote:Beste plate heter Victory Songs. Wintersun sin eneste plate er likevel best.

Ikke enig. Wintersun-skiva er litt ujevn, og ingen av låtene holder samme nivå som Ensiferum-låtene. Men for all del, Wintersun-skiva er bra den...

Hvis du med "ujevn" mener "de seks første låtene er skambra, mens de to siste ikke er all verden" så er jeg enig.

Spent på å se om de klarer å få ut den j***a skiva si i år, forresten. Er vel snart tre år siden de gikk i studio første gang nå.

User avatar

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

gnombob wrote:
Affen wrote:Noen som vet om Finlands beste band gjennom tidene har noe nytt på gang?

Har ikke hørt noe nei, men håper virkelig Uncelestial, Black Death Ritual og Enochian Crescent kommer med nye utgivelser snart.

Greit nok at Sumostig prøvde å være morsom med en sånn kommentar, men å dra den samme dårlige spøken 4-5 poster etter er bare flaut...
Image

User avatar

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Gorgar wrote:
Affen wrote:
manndaudsvinter wrote:Beste plate heter Victory Songs. Wintersun sin eneste plate er likevel best.

Ikke enig. Wintersun-skiva er litt ujevn, og ingen av låtene holder samme nivå som Ensiferum-låtene. Men for all del, Wintersun-skiva er bra den...

Hvis du med "ujevn" mener "de seks første låtene er skambra, mens de to siste ikke er all verden" så er jeg enig.

Spent på å se om de klarer å få ut den j***a skiva si i år, forresten. Er vel snart tre år siden de gikk i studio første gang nå.

Joda, terningkast 5 til Wintersun, men Ensiferum har kun gitt ut 6'er-skiver så langt...
Image


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

Affen wrote:
gnombob wrote:
Affen wrote:Noen som vet om Finlands beste band gjennom tidene har noe nytt på gang?

Har ikke hørt noe nei, men håper virkelig Uncelestial, Black Death Ritual og Enochian Crescent kommer med nye utgivelser snart.

Greit nok at Sumostig prøvde å være morsom med en sånn kommentar, men å dra den samme dårlige spøken 4-5 poster etter er bare flaut...

det var morsomt, og jeg ler fremdeles...men det kan jo være fordi at ensiferum suger og folk liker det. ganske gøyalt det og.

User avatar

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

sumostig wrote:det var morsomt, og jeg ler fremdeles...men det kan jo være fordi at ensiferum suger og folk liker det. ganske gøyalt det og.

Sikker på at ikke du suger mer da? :o

Sikkert ikke ille om Emmi Silvennoinen suger litt...
Image
Image

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

Hawt!

Men er ikke det der Meiju Enho, den forrige keyboardberta deres som stakk for et par år siden?

User avatar

gnombob
Belieber
Belieber
Posts: 73
Joined: 01 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by gnombob »

Affen wrote:
gnombob wrote:
Affen wrote:Noen som vet om Finlands beste band gjennom tidene har noe nytt på gang?

Har ikke hørt noe nei, men håper virkelig Uncelestial, Black Death Ritual og Enochian Crescent kommer med nye utgivelser snart.

Greit nok at Sumostig prøvde å være morsom med en sånn kommentar, men å dra den samme dårlige spøken 4-5 poster etter er bare flaut...

Du er vel bare sur, skjønner jeg. Det faktum at du bæjler rundt og kaller ditt og datt "det beste", "verdens kuleste", "feteste headbanger", "deiligste noensinne", "universets omnigitarist" og så videre, om en ann virker bare litt vel lite plasserte på jorda. Greit at du er fan av ting og tang, men man trenger ikke flyve i den syvende himmel konstant. Og tro meg, jeg har hørt Enisferum, og synes de har et par kule låter, spesielt på førsteskiva.
Image

User avatar

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Gorgar wrote:Hawt!

Men er ikke det der Meiju Enho, den forrige keyboardberta deres som stakk for et par år siden?

Jo trodde vel egentlig det jeg og, men dette kom opp når jeg søkte på Emmi Silvennoinen...

Her er ihvertfall Emmi:
Image

...men jeg hadde glatt tatt både Emmi og Meiju jeg :D
Image

Locked Previous topicNext topic