Hva er egentlig folkets mening om MARDUK?
-
- Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har ikke hørt så veldig mye på de egentlig mn har hørt en del på panzer skiva å den er grell as hell
MARDUK wrote:Bergman wrote:Ikke hørt noe mer enn World funeral, som er ganske fet. Skulle egentlig ha sjekka ut mer for lenge siden, men ble aldri noe av. Sjekka forøvrig ut World funeral pga. den fete tittelen!
World Funeral er et bra "comeback" fra La Grande Dance Macabre, som egentlig er litt undervurdert, men som alikavel står som den svakeste skiva etter min mening. De trengte en forandring rundt de tider, og ut gikk Bwar og Legion, og vips var forandringen et faktum, og til det bedre.
Legion så jo helst mongis ut live, + at stemma hans holdt ikke hele tiden. Så det var ganske så bra å erstatte han gett.
-
- Embryo
- Mood:
nå spørr jeg som jeg har vett til og jeg da! Legion er det han som er med på Hearse musikkvideoen? synes han hadde rå stemme jeg da (SINT) men samtidig hadde han et snev av Downs!
-
- Belieber
- Mood:
Marduk er fett, men det er grenser for hvor ofte jeg hører på dem. Favoritten? Nightwing, med Panzer Division på en god 2.plass.
HUR, DEH ANTZIK KOHNTARKOSZ KREUHN KOHRMAHN STOHT WURDAH MELEKAAHM
UZ, DEH ORKBAHNN KREUHN KOHRMAHN
ZËBËHN STRAIN DE GEUSTAAH WORTSIS, DA REUS STOAH
UZ, DEH ORKBAHNN KREUHN KOHRMAHN
ZËBËHN STRAIN DE GEUSTAAH WORTSIS, DA REUS STOAH
ZNDN wrote:Centurion wrote:World Funeral var vel den siste bra black metal skiva som kom det..*provosere litt*
Fet lyd på den er det og!
Oh yeah. Digger produksjonen på den skiva. Siste låta "Blessed Unholy" river så j****g plen at jeg får lyst å..ehm gi noen juling eller no. Er vel ikke siste sporet, synes å huske det var en outro sak etter den.
-
- Belieber
- Mood:
gnombob wrote:MARDUK wrote:Kjøp deg Opus Nocturne, mer i din gate Gnomen.
Already standing in the check-out counter.
Fy f**n så fet produksjon når det går litt sakte, som på Materalized In Stone. Denne skal jeg ha. Har nok undervurdert dette bandet litt for lenge.
-
- Belieber
- Mood:
hellthrash wrote:Tydeleg at bandet har blitt prega av den nye vokalisten og det som skjer i den svenke black metal scena om dagen. Serleg utifrå ny logo, promo bildene etc... Meir undegrunn som marduk seier, og meir røft!
Men desverre så lika eg ikkje bandet. Veldig mange tøffe enkelt riff her og der, men som heile låtar og album blir det veldig kjedeleg.
Såg dei live på party-san. "dette gidder eg ikkje mali, eg går og kjøper swarch beer"
Ingen av oss gadd det. Jeg brukte halve giggen på å finne Ghoul-Cult LP til Paolo, og så gikk vi inn i øl-teltet (noe vi ikke burde gjort da du 2 timer senere var sørpe og måtte sove!)
Gnombob: Marduk undervurderes lett om man har hørt feil skiver. Mest fordi de som liker alle etter panzerdivison overvurderer de. Kjøp alle frem til den skiva, og det er ganske bra. Mye fett.
-
- Belieber
- Mood:
Det må nevnes at jeg ikke har hørt alle (det kommer jeg nok til etterhvert), derfor basserer jeg min stemme på det jeg har hørt, og av det går min stemme til "Heaven Shall Burn...When We Are Gathered". Jeg synes det er et utmerket album som sitter som et skudd. Kanskje til og med flere skudd.