Gammel Sepultura [appreciation]
ZNDN wrote:Schizophrenia, helt klart. Det er noe veldig spesielt med den plata, som er umulig å sette navn på. Har en helt spesiell sjarm.
Bare lyden på tammene på denne plata er alene verdt en gullstjerne i margen. Her snakker vi eget lydbilde.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 0
Bratwurst wrote:Mmmm Sepultura. eg har lyst på gamle sepultura tebake!!!
men jaja, av disse så er det jo seff Arise, Beneath the Remains och Schizofrenia.
slenger vi med Chaos A.D. så har vi topp 4!!!
troops of dooM!!!
Er nok ikke alene om å få gamle Sepultura tilbake.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
"Bestial devastation" er den feteste Sepultura innspillingen. "Necromancer" er en av de feteste black/death metal låtene ever. Så j****g slemt.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
jeg heier på den cdutgaven av morbid visions der du får bestial devastation med på kjøpet!
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Hør reprisen av Hammartid i kveld. Jeg tok for meg Schizophrenia i forrige ukes "Godt og glemt". Flott skive. Jeg klarer dog ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal velge i pollen.
Regner vel med at folk her har sett dette klippet:
Var det ikke Jairo T. som slutta i bandet fordi de andre ville spille mer teknisk musikk? Han ser j***a tafatt ut på scena i hvertfall.
Schizophrenia er fremdeles favoritten. Spilte den på vinyl i går. Verdens feteste tamlyd, punktum.
Var det ikke Jairo T. som slutta i bandet fordi de andre ville spille mer teknisk musikk? Han ser j***a tafatt ut på scena i hvertfall.
Schizophrenia er fremdeles favoritten. Spilte den på vinyl i går. Verdens feteste tamlyd, punktum.
-
- Embryo
- Mood:
Et heller gammelt bandbilde.
Helt til venstre finner man Max Cavalera, i midten står Wagner Lamounier a.k.a Antichrist, og helt til høyre står lillebror Igor med nazihjelm på nøtten (kanskje verdt å nevne at han i dag er gift med en jødinne).
Edit:
Favorittalbum er vanskelig å velge av det gamle materialet, men jeg holder en liten knapp på Arise i dag.
Helt til venstre finner man Max Cavalera, i midten står Wagner Lamounier a.k.a Antichrist, og helt til høyre står lillebror Igor med nazihjelm på nøtten (kanskje verdt å nevne at han i dag er gift med en jødinne).
Edit:
Favorittalbum er vanskelig å velge av det gamle materialet, men jeg holder en liten knapp på Arise i dag.
"I feel no responsibility for that, it's their mothers' fault, not mine."
- Mike Patton when cited as a forefather of Korn and Limp Bizkit.
- Mike Patton when cited as a forefather of Korn and Limp Bizkit.
Det er hvertfall bra sikkert at Morbid Visions er den jeg liker minst. Synes den er tammere enn demoen og Schizofrenia. Disse har også bedre lyd i mine ører, og som nevnt av andre er spesielt tamlyden på Schizofrenia fremragende. Favoritten min er enten den eller Arise, men klarer ikke å bestemme meg.
-
- Belieber
- Mood:
Knall sig master_k ^^
Benytter denne tråden til å whine over Arise. Døll skive egentlig.
Benytter denne tråden til å whine over Arise. Døll skive egentlig.
Mr. MARSHALL