Wig Wam vs. Venom
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Thefaithlesspriest wrote:For oss som synes at begge band er p**s er denne pollen en god indikasjon på hva som er trendy på Screamforumet...det ekstreme vinner, men det visste vi jo egentlig fra før... ( )
Vil jo si at Viig Vaam er vel så ekstreme på sitt vis.
Praise the lord and pass the ammunition
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Musikalsk sett: Jo. Visuelt sett: kan diskuteresMastema wrote:haha. for en tåpelig tråd.
hårfestet til cronos hadde skremt vettet av wig wam.
men wig wam er jo ikke seriøst, eller hur?
EDA!?! wrote:Du Conan, du Conan.Conan wrote:EDA!?! wrote:Wig Wam-stemmen kom etter nøye overveielser fra meg. Vanskelig valg.Gladøks wrote:Stian wrote:Jevnere enn jeg hadde trodd. Wig Wam har i skrivende stund fire stemmer, altså én mer enn Affen, Steve_Peck og Dick_Hardy.
Glam har nok stukket innom her igjen.
Er du Wig Wam fan og snuser, er det rart det aldri kan bli oss to
Ja jeg vet
-
- Poser
- Mood:
Dick_Hardy wrote:Musikalsk sett: Jo. Visuelt sett: kan diskuteresMastema wrote:haha. for en tåpelig tråd.
hårfestet til cronos hadde skremt vettet av wig wam.
men wig wam er jo ikke seriøst, eller hur?
Du er på gli, tydeligvis...snart skjønner du også hvor uinteressante WW er musikalsk...hørt Whitecross?
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
-
- Belieber
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Rune står ved bardisken og brumler og spanderer øl på ekstremt sminka og ufine ungjenter. Ihvertfall gjorde han det da jeg gikk, og jeg er villig til å vedde på at han også gjør det i skrivende stund.
Stian wrote:Rune står ved bardisken og brumler og spanderer øl på ekstremt sminka og ufine ungjenter. Ihvertfall gjorde han det da jeg gikk, og jeg er villig til å vedde på at han også gjør det i skrivende stund.
Vår mann!