Finalevalg: Royalford vs. Sarkozzy vs. Bayrou Dickinson
-
- Beliebe
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Hege wrote:Brucer'n såklart. Halford på andre. Ozzy hakke noe på den lista å gjøre en gang.
Han har ikke tapt seg så mye som Bruce i Maiden-sammenheng. Bruce solo er derimot fortsatt en bra vokalist.
Jawbreaker alene gjør Halford til en verdig vinner!
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
-
- Rocker
- Mood:
Tre av verdens beste vokalister så utvilsomt. Likevel er det liten tvil om hvem som fortjenner seieren. Mannen som kan anses som en halvgud og som klarer å krympe ned konsertarenaer på hundre tusen mann til en tommeltott. Mannen som klarte å knuse en diskokule med bare bruk av stemmen sin. Mannen som har skrevet bøker og har sitt eget radioshow. Mannen som flyr til krigsoner for å hente strandene mennesker. Mannen som ærlig sier i fra sin mening om hvilken f***e Sharon Osbourne er. Hill Dickinson!

Rangring:
1. Bruce Dickinson
2. Rob Halford
3. Ozzy Osbourne

Rangring:
1. Bruce Dickinson
2. Rob Halford
3. Ozzy Osbourne
Ljosaak wrote:Kan noen fortelle meg hvorfor i granskauen de mener Halford har noe i en sånn kåring å gjøre? Gneldring fra ende til annen.
Ljosaak is law?
Bare fordi du ikke liker falsetto, så betyr det ikke at det er dårlig.
-
-
- Belieber
- Mood:
Ljosaak wrote:Kan noen fortelle meg hvorfor i granskauen de mener Halford har noe i en sånn kåring å gjøre? Gneldring fra ende til annen.
Se "Rising In The East" eller "Priest...Live"-DVDene, eller et hvilket som helst Priest album til og med Painkiller, så skjønner du hvorfor.
-
- Poser
- Mood:
Dette vet jeg ikke om jeg er helt enig i. Live har han alltid vært ustabil, men de siste årene har det vært mer ujevnt enn det var før. I studio klarer han eller ikke helt de samme bragdene som før. Tviler på at han hadde greit vokalen på Sympthom of the Universe eller Sabbra Cadabra i dag for å si det sånn.Affen wrote: Dermed er det ekstra god grunn til å stemme Ozzy, siden han synger like bra idag som han alltid har gjort...
ROCK!
Runar wrote:Tre av verdens beste vokalister så utvilsomt. Likevel er det liten tvil om hvem som fortjenner seieren. Mannen som kan anses som en halvgud og som klarer å krympe ned konsertarenaer på hundre tusen mann til en tommeltott. Mannen som klarte å knuse en diskokule med bare bruk av stemmen sin. Mannen som har skrevet bøker og har sitt eget radioshow. Mannen som flyr til krigsoner for å hente strandene mennesker. Mannen som ærlig sier i fra sin mening om hvilken f***e Sharon Osbourne er. Hill Dickinson!
Rangring:
1. Bruce Dickinson
2. Rob Halford
3. Ozzy Osbourne
Hill!
Bruce såklart! Liker vokalen til både Halford og Ozzy også, men å kalle Ozzy en god vokalist er å ta kraftig i.
-
- Rocker
- Mood:
Ozzy tidenes vokalist? Hørt så villt.. Av disse tre så fortjener Dickinson tittelen. Hjelper også på at han fronter tidenes største metal band \m/
Er for øvrig synd og skam at Adams ikke ble med blant toppen her.. Uansett, Dickinson får min stemme.
Er for øvrig synd og skam at Adams ikke ble med blant toppen her.. Uansett, Dickinson får min stemme.