BUB wrote:Hvem i h*****e er Alex Møklebust?
Vokalist i Seigmen
It is currently 19 Dec 2024, 11:04
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Snickarjävel »
Elite wrote:BUB wrote:Hvem i h*****e er Alex Møklebust?
Vokalist i Seigmen
Runar wrote:Dårlig gjort! Jeg som hadde to nominasjoner og greier!Stian wrote:Ser at det eneste av de nominerte navnene som ikke slapp gjennom, var Runar Pettersen. Haha.
Post by Conroy Bumpus »
Definitivt! Eddie var rock'n'roll på godt og vondt.MacGyver wrote:Reknar med at Lemmy vinn dette soleklart, så eg stemmer på Eddie Meduza. Det er i alle fall den største rockaren frå broderfolket i aust.
Var så skuffet at jeg ikke engang skulle nevne det. MEn siden Stian dro det opp så...ReignInØl wrote:Runar wrote:Dårlig gjort! Jeg som hadde to nominasjoner og greier!Stian wrote:Ser at det eneste av de nominerte navnene som ikke slapp gjennom, var Runar Pettersen. Haha.
Hæ? Trodde faktisk jeg fikk med alle. Men er du musiker da? Uansett som admin kan du vel bare redigere deg inn i pollen selv.
Runar wrote: Var så skuffet at jeg ikke engang skulle nevne det. MEn siden Stian dro det opp så...
Spiller gitar ja. Rop ut skal du høre noen hefitge MP3-filer fra tidlige band!
Men nei, jeg vinner nok ikke uansett. Så gidder ikke noe redigering. Må nok drikke meg i hjel for å vinne en slik avstemmning. Er på god vei, men som Ozzy sier; suicide is slow with liquor.
And MP3 you shall have!ReignInØl wrote:Runar wrote: Var så skuffet at jeg ikke engang skulle nevne det. MEn siden Stian dro det opp så...
Spiller gitar ja. Rop ut skal du høre noen hefitge MP3-filer fra tidlige band!
Men nei, jeg vinner nok ikke uansett. Så gidder ikke noe redigering. Må nok drikke meg i hjel for å vinne en slik avstemmning. Er på god vei, men som Ozzy sier; suicide is slow with liquor.
Jeg lover, det var en rein glipp. Kan faktisk ikke erindre å ha sett navnet ditt blant nominasjonene. Jeg la tross alt inn samtlige(trodde jeg da...), uten spørsmål, selv om jeg ikke engang hadde hørt om alle.
Hvilke(t) band du har spilt i? Men MP3-er is always good