Har du skifta nick? Før opp ditt gamle nick her.
-
- Beli
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Gammalt nick: Nebel
Allright, thænx Runar!
Allright, thænx Runar!
Hm, Runar skreiv noe om at ingen fikk bytte nick nå uten tilstrekkelig smøring...du var full ilag med ham i helga og husker ingen ting, men nå har du fått bytta nick...hmm...2+2=...?Sigurd wrote:Gammalt nick: Nebel
Allright, thænx Runar!

Affen wrote:Hm, Runar skreiv noe om at ingen fikk bytte nick nå uten tilstrekkelig smøring...du var full ilag med ham i helga og husker ingen ting, men nå har du fått bytta nick...hmm...2+2=...?Sigurd wrote:Gammalt nick: Nebel
Allright, thænx Runar!
Bytter for "kompiser" og kvinnfolk han vil ligge med, veit du.
Affen wrote:Hm, Runar skreiv noe om at ingen fikk bytte nick nå uten tilstrekkelig smøring...du var full ilag med ham i helga og husker ingen ting, men nå har du fått bytta nick...hmm...2+2=...?Sigurd wrote:Gammalt nick: Nebel
Allright, thænx Runar!
Han fikk smøring, for å si det sånn!
Marken wrote:Affen wrote:Hm, Runar skreiv noe om at ingen fikk bytte nick nå uten tilstrekkelig smøring...du var full ilag med ham i helga og husker ingen ting, men nå har du fått bytta nick...hmm...2+2=...?Sigurd wrote:Gammalt nick: Nebel
Allright, thænx Runar!
Det verste er at det er sant.

Men Nebel... Du er jo Nebel!

send them to sleep
Onyx wrote:Marken wrote:Affen wrote:Hm, Runar skreiv noe om at ingen fikk bytte nick nå uten tilstrekkelig smøring...du var full ilag med ham i helga og husker ingen ting, men nå har du fått bytta nick...hmm...2+2=...?Sigurd wrote:Gammalt nick: Nebel
Allright, thænx Runar!
Det verste er at det er sant.![]()
Tviler faktisk ikke på det.
Og ja, Nebel...Hva er det du driver med ?! Kunne i det minste kalt deg Siggen da.
Marken wrote:Onyx wrote:Marken wrote:Affen wrote:Hm, Runar skreiv noe om at ingen fikk bytte nick nå uten tilstrekkelig smøring...du var full ilag med ham i helga og husker ingen ting, men nå har du fått bytta nick...hmm...2+2=...?Sigurd wrote:Gammalt nick: Nebel
Allright, thænx Runar!
Og ja, Nebel...Hva er det du driver med ?! Kunne i det minste kalt deg Siggen da.
Dere skal få lov å kalle meg det fortsatt, hvis dere vil.

Sigurd wrote:Marken wrote:Onyx wrote:Marken wrote:Affen wrote:Hm, Runar skreiv noe om at ingen fikk bytte nick nå uten tilstrekkelig smøring...du var full ilag med ham i helga og husker ingen ting, men nå har du fått bytta nick...hmm...2+2=...?Sigurd wrote:Gammalt nick: Nebel
Allright, thænx Runar!
Dere skal få lov å kalle meg det fortsatt, hvis dere vil.
hehe er så j****g live-rollespill vibb over å bli tiltalt med internett-kallenavn.
Escape from those rotten body
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!

Onyx wrote:På ordentlig heter han jo Sigurd. Men ikke HER!
Eller så hadde Siggen vært en knakende festlig vri faktisk. Haha!
Vet det, men scream-navn har en lei tendens til å smitte over til den "virkelige verden" har jeg merket. Gimp er tidenes internet-nick, men har ikke spes sansen for å bli kalt det i det daglige, som ergelig nok forekommer i for stor grad.

Jønsberg wrote:Onyx wrote:På ordentlig heter han jo Sigurd. Men ikke HER!
Vet det, men scream-navn har en lei tendens til å smitte over til den "virkelige verden" har jeg merket. Gimp er tidenes internet-nick, men har ikke spes sansen for å bli kalt det i det daglige, som ergelig nok forekommer i for stor grad.
What he said.
Jønsberg wrote:Onyx wrote:På ordentlig heter han jo Sigurd. Men ikke HER!
Vet det, men scream-navn har en lei tendens til å smitte over til den "virkelige verden" har jeg merket.
Joda. Det jeg egentlig mente var vel at jeg kaller han Sigurd på ordentlig uansett. Jeg blir kalt Onyx, men det antar jeg er fordi folk ikke vet hva jeg egentlig heter. Fair enough!
send them to sleep
Sier som Gladøks: Si/skriv hva du vil!
http://www.youtube.com/watch?v=LZxE0ttCLnM
Nebel Heisst Nebel.

http://www.youtube.com/watch?v=LZxE0ttCLnM
Nebel Heisst Nebel.
Gladøks wrote:Ah, godt å se at folk tar til seg mine visdomsord!
Forøvrig har jeg selv absolutt ingenting i mot i å bli kalt Gladøks ute på byen. Det gir en litt sånn superheltfeeling.
Det gjør ikke Gimp hehe