Dette var ganske skrale greier, men ikke fullt sÄ ille som f.eks. Gorky Park. Terningkast 2.
Den store Warrant-trÄden!
torjo wrote:Dette var ganske skrale greier, men ikke fullt sÄ ille som f.eks. Gorky Park. Terningkast 2.
Er det kun lÄta "Bang" du har hÞrt av Gorky Park? IsÄfall burde du sjekke ut andreskiva 'Moscow Calling' som er veldig trivelig. Debuten er grei, men langt fra like bra som etterfÞlgeren.
Warrant ja, jo da, det er da noe trivelige lÄter med dem ogsÄ. Nyeste skiva er ganske grei, mens debuten 'Dirty Rotten Filthy Stinking Rich' og 'Cherry Pie' har noe bra, men mye sÄ-som-sÄ. De skivene som kom etter det har ikke vÊrt min koppe med urte-te for Ä si det sÄnn. Hadde bÄde 'Ultraphobic' og 'Dog Eat Dog' i sin tid, men dem ble visst solgt gitt....
AOR Guru wrote:torjo wrote:Dette var ganske skrale greier, men ikke fullt sÄ ille som f.eks. Gorky Park. Terningkast 2.
Er det kun lÄta "Bang" du har hÞrt av Gorky Park?
Jepp, kanskje litt urettferdig Ä dÞmme dem nord og ned p.g.a. ei enkeltlÄt, men den lÄta er grusom.
torjo wrote:AOR Guru wrote:torjo wrote:Dette var ganske skrale greier, men ikke fullt sÄ ille som f.eks. Gorky Park. Terningkast 2.
Er det kun lÄta "Bang" du har hÞrt av Gorky Park?
Jepp, kanskje litt urettferdig Ä dÞmme dem nord og ned p.g.a. ei enkeltlÄt, men den lÄta er grusom.
Litt smÄ-klein lÄt ja, men funker pÄ en fest. Men som sagt, sjekk ut 'Moscow Calling'-skiva
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
LÄta Cherry Pie er mest artig. De fleste Þvrige lÄtene pÄ skiva er mye bedre, men man kommer likevel ikke unna klassiker-statusen denne lÄta har fÄtt med tida. Tredjeskiva Dog Eat Dog er ogsÄ ei knallskive, og hakket bedre enn debuten, Dirty Rotten Filthy Stinking Rich. Ultraphobic er og bra, men ikke sÄ jevn som de 3 fÞrste. Etter den gikk det kraftig nedover. Sisteskiva har jeg skumme gjernnom en gang, men det er liksom ikke klassisk Warrant. Jani Lane er kanskje en ustabil, akoholisert dust, men han er en viktig del av Warrant for min del.
Ang Gorky Park sÄ er debuten temmelig skrall. Moscow Calling er en god del bedre.
Affen wrote:LÄta Cherry Pie er mest artig. De fleste Þvrige lÄtene pÄ skiva er mye bedre, men man kommer likevel ikke unna klassiker-statusen denne lÄta har fÄtt med tida.
"Smells Like Teen Spirit" har vel fÄtt en enda stÞrre klassikerstatus.
Av Warrant trenger man kun Dog Eat Dog og nyskiva. Trenger og trenger. Dog Eat Dog er en sterk firer, sÄ den mÄ man ha.
Rockaholic er en grei firer. Mye trivelig der ogsÄ.
Har spilt gjennom Ultraphobic, men den var stort sett laber.
Og enig i at andreskiva til Gorky Park er langt bedre enn debuten.
Har hÞrt igjennom 'Dirty Rotten...' og 'Cherry Pie' idag, og jeg mÄ justere litt pÄ meningene mine her tidligere. 'Cherry Pie' har som tidligere nevnt en del bra, men ogsÄ ogsÄ noen fillers som var hakket bedre enn jeg huska. Men debuten derimot, fy f**n sÄ kjedelig skive! Tamt spilt, tam produksjon, tamme lÄter og rett og slett bare kjedelig! Eneste lÄta som trekker opp er hit-balladen "Heaven" som gjorde at jeg oppdaga bandet.
Tror jaggu jeg kommer til Ă„ kvitte med meg debut-CD'en ja...
-
- Poser
- Mood:
AOR Guru wrote:Har hÞrt igjennom 'Dirty Rotten...' og 'Cherry Pie' idag Men debuten derimot, fy f**n sÄ kjedelig skive! Tamt spilt, tam produksjon, tamme lÄter og rett og slett bare kjedelig!
Tror jaggu jeg kommer til Ă„ kvitte med meg debut-CD'en ja...
Bombe...
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Spilt gjennom de 4 fĂžrste + sisteskiva i dag.
Dirty Rotten Filthy Stinking Rich - meget god skive, men massevis av kanonlÄter. Heaven er fin ja, men Sometimes She Cries er en av mine favoritter her.
Cherry Pie - Enda bedre enn debuten, og ingen svake lÄter. En 90-tallsklassiker!
Dog Eat Dog - Noe svakere enn forgjengerne, men fortsatt veldig bra. Noe smÄkjedelig utover skiva, men ikkeverre enn at det gÄr fint.
Ultraphobic - Her begynner den store nedturen, og det lefles alt for mye med alternative greier. Undertow, Family Picnic, og noen flere er knall, men det er mye uengasjerende, nesten dÄrlig her.
Rockaholic - Andre gang jeg spiller denne, og inntrykket har bedra seg. MĂ„ nok kjĂžpe denne (har bare promoen), da jeg innbiller meg at den vil vokse seg stor med flere gjennomhĂžringer.
Er det forresten noen her som har hÞrt Born Again fra 2006, med Jamie St. James pÄ vokal? Husker denne fikk en del gode kritikker, og har flere ganger vurdert Ä bestille den. Er den verd Ä skaffe? Vurderer ogsÄ Ä skaffe meg coverskiva Under the Influence.
Belly to Belly har jeg hÞrt en gang, og det var noe skikkelig skvip, sÄ vidt jeg husker.
-
- Belieber
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Utrolig triste nyheter Ä vÄkne til R.I.P. Jani...
Nikki Sixx (MĂTLEY CRĂE, SIXX: A.M.): "I just heard the sad news about Jani Lane. So hard to swallow when people have kids. RIP."
Michael Sweet (STRYPER): "My heart, thoughts and prayers go out to the family and friends of Jani Lane. Had the pleasure of meeting him on 'That Metal Show' and he was a great guy."
Steven Adler (GUNS N' ROSES, ADLER'S APPETITE): "Jani Lane, you were a great talent. The world will miss you. R.I.P. my brother."
Glenn Hughes (DEEP PURPLE, BLACK COUNTRY COMMUNION, BLACK SABBATH): "[Rest in peace] Jani Lane... another one lost. . . We must remember that the unlucky ones who lose their life to alcohol and drugs, are those that could not completely surrender. Sad day."
Mark Slaughter (SLAUGHTER): "Fly to the angels, Jani. RIP my friend."
Eddie Trunk (VH1 Classic's "That Metal Show"): "My God, Jani Lane found dead. Just saw him and he is in the new season of 'That Metal Show'. I am stunned. So sad. . . Just had a great time with him in L.A. RIP. Another talent gone way too soon."
Chris Jericho (FOZZY): "Sad to hear about the passing of Jani Lane. Jani was a good guy and one of the best songwriters in the late '80s. 'Dog Eat Dog' â very underrated."
Bret Michaels (POISON): "We'd like to offer our deepest condolences to the family of Jani Lane regarding their loss."
Jamey Jasta (HATEBREED, KINGDOM OF SORROW): "Sad news about Jani Lane. 47 is too young to go."
Dito Godwin (multi-platinum-award-winning producer who has previously worked with MĂTLEY CRĂE, Peter Criss, Ace Frehley and GREAT WHITE, among others): "I've been working with Jani Lane over the last few months putting songs together in an effort to supply some of my clients with his incredible songs as well as putting a record together for him to possibly release on my label. His passing has shocked and saddened me to the point of tears. A great person whose talent was far greater than most people will ever know. I produced a number of songs for his solo project in the late '90s. My connection with Jani as artist and producer was textbook perfect. Upon completion of those sessions, we both said it was a mind-blowing experience to work together and we would do it again, [and] we did. The world will truly miss Jani Lane. I'm so lucky to have been a small part of his life. RIP Jani. I'm numb!!"
TRIXTER: "Thoughts and prayers for Jani Lane's family and friends. Jani will be missed. Heaven isn't too far away..."
BLACK TIDE: "RIP Jani Lane, you were such a huge inspiration, and you will be missed greatly. It was an honor to meet you."
Zach Myers (SHINEDOWN): "Terrible news about Jani Lane. Life is fragile, people ....Help somebody every chance you get..."
Wednesday 13 (MURDERDOLLS): "Just heard, so sad...former WARRANT singer Jani Lane dead At 47, R.I.P."
Stephen Pearcy (RATT): "Sad to hear today. R.I.P. Jani Lane."
Lzzy Hale (HALESTORM): "RIP Jani Lane.... You will be survived by the music you gave us! Rock dem Angels!"
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... mID=161881
-
- Poser
- Mood:
Har aldri vĂŠrt noen fan av fyren, men stusselig uansett at han har vandret heden.... RIP
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3