HIRAX - Fett eller Kjett
LONG BEACH- HIRAX will release their highly-anticipated new studio album - El Rostro de la Muerte (âThe Face of Deathâ) - in mid August 2009. It is the veteran thrash bandâs first full-length since 2004âs The New Age Of Terror.
Stian wrote:LONG BEACH- HIRAX will release their highly-anticipated new studio album - El Rostro de la Muerte (âThe Face of Deathâ) - in mid August 2009. It is the veteran thrash bandâs first full-length since 2004âs The New Age Of Terror.
Den skal handles. PÄ grunn av noen heftige lÄter fra den nestsiste miniskiva har jeg litt trua ogsÄ.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Lich_King wrote:Gleder meg veldig til ny skive. Det mÄ jo vÊre verdens tÞffeste neger?
Ny lÄt
Haha, fÞrste kommentaren under lÄta:
this is a bit different than metallica orï»ż megadeth but i like this too...
HÞrte gjennom lÄta nÄ. Ganske bra.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Marken wrote:Lich_King wrote:Gleder meg veldig til ny skive. Det mÄ jo vÊre verdens tÞffeste neger?
Ny lÄt
Haha, fÞrste kommentaren under lÄta:
this is a bit different than metallica orï»ż megadeth but i like this too...
HÞrte gjennom lÄta nÄ. Ganske bra.
Haha, stussa over den kommentaren selv. Har trua pÄ nye skiva.
Og sÄnn apropos tÞff neger. Syntes det nye bildet av Katon pÄ myspaceen var litt sÊrt?

Hirax er selvsagt fett.
YOOOOOOUUUUUU!!! YOU WILL GO.. DOOOOWN.. DOOOWN TO THE DEMOOONS. EAAAAND, WHEN YOU GET THEAAAAH!!! YOU, YOU'LL BE IN...... HEEEEEEEEEEEEEEEELL!!!!!!!!!!
You must believe in me, my son. I am the Lord God, the Holy One.

YOOOOOOUUUUUU!!! YOU WILL GO.. DOOOOWN.. DOOOWN TO THE DEMOOONS. EAAAAND, WHEN YOU GET THEAAAAH!!! YOU, YOU'LL BE IN...... HEEEEEEEEEEEEEEEELL!!!!!!!!!!
You must believe in me, my son. I am the Lord God, the Holy One.

-
- Poser
- Mood:
Det var et j***a tempo pÄ basstrommene da! Men hÞres Älreit ut dette. MÄ fÄ meg en eller to skiver med gjengen. PÄ MMF kjÞpte jeg Pagan Altar-skiver og whiskypÞlse istedet.
ROCK!
-
- Belieber
- Mood:
Og trashtryne bĂŠrer tittelen med hodet hevet....eller senket alt ettersom