Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Motörhead vs. Metallica

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

M vs. M

Motörhead
39
49%
Metallica
41
51%
 
Total votes: 80
User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

kattpiss wrote:
Hege wrote:
Pandora wrote:
Hege wrote:Synes dessuten Motörhead har en overlegent kulere frontmann enn Metallica (ogsÄ spiller jo Mikkey Dee der :D ).

Det gÄr faktisk ikke an Ä bli kulere enn Hetfield, sÄ her tar du feil.
In fact, sÄ er Hetfield grunnen til at jeg ikke synes Metallica er sÄ fett som det KUNNE ha vÊrt. Det er et eller annet med den stemmen jeg ikke liker. I tillegg klippa han seg, sÄ der datt kulhetsfaktoren til bÄnns.
Hva er det Ă„ ikke like med stemmen hans her fks?
Det var sÄpass dÄrlig lydkvalitet pÄ den snutten der, at jeg ikke fikk hÞrt stort til Ä gjÞre meg opp en mening.

User avatar

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Posts: 256
Joined: 05 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by UndeadFlowerKing »

Jeg har aldri vĂŠrt noen stor fan av Motorhead, eier faktisk ikke en eneste plate med dem.
Men Metallica derimot, de har jeg sterke fÞlelser for. De var mitt andre favorittband, fÞrste var KISS og har mye av Êren for at jeg trygt kan kalle meg metal-fan nÄ.

User avatar

Pandora
Poser
Poser
Posts: 205
Joined: 09 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pandora »

Hege wrote:
kattpiss wrote:
Hege wrote:
Pandora wrote:
Hege wrote:Synes dessuten Motörhead har en overlegent kulere frontmann enn Metallica (ogsÄ spiller jo Mikkey Dee der :D ).

Det gÄr faktisk ikke an Ä bli kulere enn Hetfield, sÄ her tar du feil.
In fact, sÄ er Hetfield grunnen til at jeg ikke synes Metallica er sÄ fett som det KUNNE ha vÊrt. Det er et eller annet med den stemmen jeg ikke liker. I tillegg klippa han seg, sÄ der datt kulhetsfaktoren til bÄnns.
Hva er det Ă„ ikke like med stemmen hans her fks?
Det var sÄpass dÄrlig lydkvalitet pÄ den snutten der, at jeg ikke fikk hÞrt stort til Ä gjÞre meg opp en mening.

Jeg gir meg ende over. Et eller annet med stemmen hans som du ikke liker? Og du foretrekker LEMMY fremfor Hetfield, sa du?

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Takler ikke den derre falske "synginga" hans.

Searcheeeeeeeeeeeean! Seek and destrooooy!

f**n ass. Blir helt gal av Ä hÞre pÄ det.

User avatar

Pandora
Poser
Poser
Posts: 205
Joined: 09 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pandora »

Falsk? Thrash heter det.

Rimelig moro med Seek and Destroy pÄ Unholy i helga! Husker du det, Rintrah? Haha.

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Falsk heter det.

User avatar

Dvergtatt
Belieber
Belieber
Posts: 52
Joined: 21 Aug 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Dvergtatt »

TheUnborn wrote:
kattpiss wrote:
Image

<3<3

Enig, 80's Hetfield er barsk!
Er ganske begrenset hvor barsk en liten guttunge kan bli. Mye barskere nÄ ja! Utseendemessig altsÄ.
Digg jalla stemning

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Hege - Pandora 1-0

Hetfield synger tidvis surt, og har en smÄpinglete stemme. Det finnes uendelig mange vokalister innen thrash metal som synger tusen ganger tÞffere enn ham.

Bare for Ä nevne de noen jeg kommer pÄ i farta som synger mye tÞffere enn Hetfield: Chuck Billy, Steve Souza, Dan Beehler, Stace "Sheepdog" McLaren, Joey Belladonna, Dave Mustaine, Mille Petrozza, Gerre, Grim Stene, Ron Broder, Martin Walkyier, Mark Osegueda, Eric A. Knudtsen, Russ Anderson, John Connelly, Bobby "Blitz" Ellsworth, osv...

Og Lemmy overgÄr Hetfield pÄ alle omrÄder, case closed.
Image

User avatar

GladĂžks
Belieber
Belieber
Posts: 162
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by GladĂžks »

Affen wrote:Bare for Ä nevne de noen jeg kommer pÄ i farta som synger mye tÞffere enn Hetfield: Chuck Billy, Steve Souza, Dan Beehler, Stace "Sheepdog" McLaren, Joey Belladonna, Dave Mustaine, Mille Petrozza, Gerre, Grim Stene, Ron Broder, Martin Walkyier, Mark Osegueda, Eric A. Knudtsen, Russ Anderson, John Connelly, Bobby "Blitz" Ellsworth, osv...

Glemte du ikke han krÄka Boltendahl nÄ?
ElÀkööt supikoirat!

User avatar

Dick Hardy
Poser
Poser
Posts: 251
Joined: 11 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 36

Post by Dick Hardy »

NĂ„ er vel ikke akkurat Grave Digger thrash?
Image

User avatar

Böh!
Rocker
Rocker
Posts: 730
Joined: 10 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Böh! »

Dick Hardy wrote:NĂ„ er vel ikke akkurat Grave Digger thrash?

Nei, det er trash.
HEHEHEHE!

User avatar

Dick Hardy
Poser
Poser
Posts: 251
Joined: 11 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 36

Post by Dick Hardy »

I didn't see that coming :roll:
Image

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

GladĂžks wrote:
Affen wrote:Bare for Ä nevne de noen jeg kommer pÄ i farta som synger mye tÞffere enn Hetfield: Chuck Billy, Steve Souza, Dan Beehler, Stace "Sheepdog" McLaren, Joey Belladonna, Dave Mustaine, Mille Petrozza, Gerre, Grim Stene, Ron Broder, Martin Walkyier, Mark Osegueda, Eric A. Knudtsen, Russ Anderson, John Connelly, Bobby "Blitz" Ellsworth, osv...

Glemte du ikke han krÄka Boltendahl nÄ?

Dick Hardy wrote:NĂ„ er vel ikke akkurat Grave Digger thrash?

Som sagt, topicen var thrash. SkjĂžnner at du lever og Ă„nder for Ă„ slenge dritt om Grave Digger og Boltendahl, men prĂžv Ă„ begrens deg til sammenhenger der det ikke blir SÅ langt ute pĂ„ jordet.

Og bare for Ă„ minne deg om at jeg allerede hadde understreka det:

Affen wrote:Hetfield synger tidvis surt, og har en smÄpinglete stemme. Det finnes uendelig mange vokalister innen thrash metal som synger tusen ganger tÞffere enn ham.
Image

User avatar

Pandora
Poser
Poser
Posts: 205
Joined: 09 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pandora »

Affen wrote:Hege - Pandora 1-0

Hetfield synger tidvis surt, og har en smÄpinglete stemme. Det finnes uendelig mange vokalister innen thrash metal som synger tusen ganger tÞffere enn ham.

Bare for Ä nevne de noen jeg kommer pÄ i farta som synger mye tÞffere enn Hetfield: Chuck Billy, Steve Souza, Dan Beehler, Stace "Sheepdog" McLaren, Joey Belladonna, Dave Mustaine, Mille Petrozza, Gerre, Grim Stene, Ron Broder, Martin Walkyier, Mark Osegueda, Eric A. Knudtsen, Russ Anderson, John Connelly, Bobby "Blitz" Ellsworth, osv...

Og Lemmy overgÄr Hetfield pÄ alle omrÄder, case closed.

Ja, du verden, dette tar jeg tungt.

Ingen av de du nevner nÄr Hetfield til knÊrne engang. Men jeg regner ikke med at noen som har Wig Wam som felles referansepunkt skal like Hetfield heller.

User avatar

kattpiss
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 24 Jan 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Korea North

Post by kattpiss »

Hege wrote:
kattpiss wrote:
Hege wrote:
Pandora wrote:
Hege wrote:Synes dessuten Motörhead har en overlegent kulere frontmann enn Metallica (ogsÄ spiller jo Mikkey Dee der :D ).

Det gÄr faktisk ikke an Ä bli kulere enn Hetfield, sÄ her tar du feil.
In fact, sÄ er Hetfield grunnen til at jeg ikke synes Metallica er sÄ fett som det KUNNE ha vÊrt. Det er et eller annet med den stemmen jeg ikke liker. I tillegg klippa han seg, sÄ der datt kulhetsfaktoren til bÄnns.
Hva er det Ă„ ikke like med stemmen hans her fks?
Det var sÄpass dÄrlig lydkvalitet pÄ den snutten der, at jeg ikke fikk hÞrt stort til Ä gjÞre meg opp en mening.
Ok, det er nu sÄ.. Men for Ä gjÞre det klart syns jeg syngingen hans suger helt brutalt nÄ. Men pÄ 80tallet hadde han uendelig kul stemme. Som Affen sier synger han ofte surt og har svak stemme nÄ.

User avatar

GladĂžks
Belieber
Belieber
Posts: 162
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by GladĂžks »

Affen wrote:SkjĂžnner at du lever og Ă„nder for Ă„ slenge dritt om Grave Digger og Boltendahl, men prĂžv Ă„ begrens deg til sammenhenger der det ikke blir SÅ langt ute pĂ„ jordet.

Ja, det er jo noe jeg holder pÄ med absolutt hele tida. :D Snakk om Ä vÊre hÄrsÄr.

Enda godt du selv aldri oppfÞrer deg pÄ den mÄten her pÄ boardet. Du tjener som et godt eksempel for oss alle.
ElÀkööt supikoirat!

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Haha, Hetfield var en dÄrlig thrash-vokalist? "Jaok" whatever, jeg skal tydeligvis
ikke innom denne usakelige trÄden noe mer. Kos dÄkke!

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Pandora wrote:
Affen wrote:Hege - Pandora 1-0

Hetfield synger tidvis surt, og har en smÄpinglete stemme. Det finnes uendelig mange vokalister innen thrash metal som synger tusen ganger tÞffere enn ham.

Bare for Ä nevne de noen jeg kommer pÄ i farta som synger mye tÞffere enn Hetfield: Chuck Billy, Steve Souza, Dan Beehler, Stace "Sheepdog" McLaren, Joey Belladonna, Dave Mustaine, Mille Petrozza, Gerre, Grim Stene, Ron Broder, Martin Walkyier, Mark Osegueda, Eric A. Knudtsen, Russ Anderson, John Connelly, Bobby "Blitz" Ellsworth, osv...

Og Lemmy overgÄr Hetfield pÄ alle omrÄder, case closed.

Ja, du verden, dette tar jeg tungt.

Ingen av de du nevner nÄr Hetfield til knÊrne engang. Men jeg regner ikke med at noen som har Wig Wam som felles referansepunkt skal like Hetfield heller.
Å, BUHU!

User avatar

Pandora
Poser
Poser
Posts: 205
Joined: 09 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pandora »

Jammen det er jo sant?

User avatar

evilbanana
Belieber
Belieber
Posts: 142
Joined: 13 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by evilbanana »

Hege wrote: I tillegg klippa han seg, sÄ der datt kulhetsfaktoren til bÄnns.
Jeebuz, Hege. Det der er nesten like ille som lyssverd-argumentene dine.
hehe, blunk blunk, hehe

Image

Locked Previous topicNext topic