Øltråden
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Jeg stemmer glatt Munkholm, juleølet dens er også suverent bedre enn Clausthaler. Likte at de kjørte to varianter alkoholfritt juleøl det året jeg slet med kyssesjuke.
Her er en artig en: Alkoholfritt øl er langt billigere enn selv de kjipeste øltyper, likevel er den dyrere å produsere.
Her er en artig en: Alkoholfritt øl er langt billigere enn selv de kjipeste øltyper, likevel er den dyrere å produsere.
Drikker ikke juleøl, men Munkholm er helt klart det beste alkoholfrie alternativet.Presticide wrote:Jeg stemmer glatt Munkholm, juleølet dens er også suverent bedre enn Clausthaler.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
Lambic er ikke noe du drikker mye av ofte..Porcus wrote:Den gamle øltråden var/er på Misc, tror jeg?
Lambic var noe jeg smakte på nyttårsaften, jeg tok med meg den flaska siden den hadde sjampiskork. Må si jeg har en viss forståelse for den bloggkommentaren som beskrev lukta som grøfta utenfor det lokale utestedet hjemme på Os.
Det får tankene over mot syntetisert urin..
-
- Belieber
- Mood:
Det må det ikke nødvendigvis være? Det kommer an på hvor søt batchen var før de begynte å frysedestillere.pilt wrote:Må være et vanvittig søtt øl må det ikke?Conroy Bumpus wrote: Egentlig enig, men 32%!
-
- Belieber
- Mood:
Atompingvinen er då overgått for lengst. Brewdog har ein liten fight gåande med tyske Schorschbräu.Conroy Bumpus wrote:Hadde ikke vi en øltråd for en stund siden? Finner'n ikke nå i alle fall, så jeg lager (10hi) en ny.
Egentlig tenkte jeg å spørre om noen har prøvd denne vanvittige kreasjonen fra Brewdog?
Satt nemlig og vurderte om det kan forsvares å legge £35 i ei 0.33 flaske...
Dei laga eit på 40, og Brewdog svara med å lansera eit "øl" på 41% med det passande namnet Sink The Bismarck.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scot ... 517607.stm
-
- Belieber
- Mood:
Ah, det er joggumeg sant, det hadde jeg rent glemt. Haha, i prinsippet er det jo lite som skiller det fra whiskey da, utenom humle, kullsyre og fremstillingsmåte.
Jo, etter å ha sjekka ut opplegget ser jeg jo det. Sterkeste jeg har smakt er Samiclausen som holder typ 19% Typisk opplegg hvor man sper på med sødnme for å balansere.Presticide wrote:Det må det ikke nødvendigvis være? Det kommer an på hvor søt batchen var før de begynte å frysedestillere.pilt wrote:Må være et vanvittig søtt øl må det ikke?Conroy Bumpus wrote: Egentlig enig, men 32%!
Ser god ut den Skotske der uansett..
-
- Beliebe
- Mood:
-
Topic author - Poser
- Mood:
Corona er en markedsføringstriumf av de sjeldne. Modelo har greid å få et av sine simpleste øl til å bli mote i store deler av vesten.
-
- Beliebe
- Mood:
Si hva dere vil, men det er sykt godt! Dessuten er det ikke akkurat som om jeg har så mye valg om jeg først skal drikke øl - gluten er noe f******a dritt.
Mulig det er simpelt, men det er j****g godt. AC/DC er også simpelt, men j****g bra likevel.Conroy Bumpus wrote:Corona er en markedsføringstriumf av de sjeldne. Modelo har greid å få et av sine simpleste øl til å bli mote i store deler av vesten.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Jeg mener ikke simpelt som i "enkelt" men simpelt som i "ikke akkurat de ypperste råvarene".
Forøvrig er AC/DC mye bedre enn Corona.
Forøvrig er AC/DC mye bedre enn Corona.
Hvis jeg absolutt må drikke sånn jenteøl foretrekker jeg Desperados
-
- Belieber
- Mood:
Heftigaste ølet eg har smaka er nok Nøgne Ø Dark Horizon Second Edition. Kolsvart øl med mykje smak og sterkt kaffipreg. Bortimot 200 kroner per halvlitersflaske var vel anvendte pengar.
-
- Belieber
- Mood:
Jeg kjente en kis en gang som ikke drakk øl, erklærte han. Og sant som det var sagt drakk han kun rusbrus og corona på byn. Godt gjort å være så overkvalifisert til nakkeskudd som det der.