ZNDN wrote:Trenger tips til noen überfete serier, og de bør helst være ferdig slik at jeg kan ta maratons! Gjerne anime og, men ja, de bør være ballefete. (Har sett Deathnote og Higurashi).
Serietråden
Oi, endelig en her som faktisk nevner anime. Jeg ser ikke på annet enn anime. Her er en sterk anbefaling til deg:ZNDN wrote:ZNDN wrote:Trenger tips til noen überfete serier, og de bør helst være ferdig slik at jeg kan ta maratons! Gjerne anime og, men ja, de bør være ballefete. (Har sett Deathnote og Higurashi).
CODE GEASS (ep. 1-25)
CODE GEASS R2 (ep. 26-50 (sesong 2))
Hvis du liker intelligensen som f.eks i Death Note blandet med et smått futuristisk scenario, mecha (heldigvis ikke så sentralt), et glimrende soundtrack, fantastiske karakterer og et konsept som det er verdt å se serien for i seg selv er denne helt prima. Jeg har anbefalt serien til en del av kameratene mine som digget Death Note, og de elsket denne.
Og ja, Code Geass er ferdig, så her er det bare å kjøre maraton hele natta.
慨世憂国
Takker for tipset! Begge sesongene er på DL nå. Gi meg gjerne en pro animetorrent-side i PM og, og kom gjerne med flere anbefalinger. Et lite kriterie til: Liker ikke "barnslig" animasjon. Higurashi hadde noe av den beste historien jeg har opplevd, men animasjonene var til tider litt... bah...
Cowboy Bebop, Afro Samurai, Ghost in the Shell: Stand Alone Complex, Ghost in the Shell: S.A.C. 2nd GIG, Berserk, Kyôshoku sôkô Guyver, Trigun og Elfen Lied kan da sjekkes ut. Elfen Lied blir vel litt "barnslig" for deg, men sinnsykt fet serie. Knallere enn skudd!
Edith: Og Gungrave. Uten tvil en av mine favorittserier noensinne. Ballebarskt!
Edith: Og Gungrave. Uten tvil en av mine favorittserier noensinne. Ballebarskt!
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Sett ses.1, kult nok men ikke megabra. Skal se ses.2 når jeg er ferdig med x antall andre serier jeg ser.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Seriøst, styr unna BB... Startet veldig bra og sånt, men etter hvert blir det rett og slett bare irriterende å se på. Det er murphys law hele f******a tiden, og du skjønner i løpet av det første minuttet av episoden hvilket drama den kommer til å slutte med... Jeg taklet ikke å se mer etter S2, det var rett og slett for frustrerende.
Har sett til og med episode 7. I forhold til Rome er dette særs forglemmelig. Volden er fet, mens effektene overdøver uttrykket den burde ha. De har også gått i fellen med å lage bi-karakterene mye dypere enn hovedpersonen selv. Spartacus er en perfekt person, uten feil og mangler. Derfor er han også flat og forglemmelig. Skal se ferdig sesongen pga. volden og brøsta, såklart. Men så går jeg heller over på The Walking Dead, gitt.DarthVidar wrote: Gjorde meg nyss ferdig med Spartacus: Blood & Sand, som anbefales alle som vil se overdreven vold, nøgne damer og menn og knoilling over en lav sko. Skitfet serie.
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Tenkte på det samma sjøl når jeg så den. Krixus er jo på en måte den egentlige hovedpersonen virker det som, sammen med Batiatis å Xena (øøøhøhø). Men jo, er enig i at det er en annen type serie enn Rome. Men vil ikke sammenligne den så veldig mye med den.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Selv synes jeg episode en var litt skuffende. Kjeda meg til tider veldig. Men når det er sagt, synes jeg også at de 10-15 første utgavene av tegneserien var skuffende og. Var liksom etter der at det begynte å bli veldig fett.
Men har lasta ned episode to. Skal sees i morgen.
Men har lasta ned episode to. Skal sees i morgen.
Jeg vil gjerne ha det du har fått i deg. Andre episode var ekstremt kjedelig. Ga meg absolutt INGENTING. Kjedet meg igjennom hele episoden. Døllt som f**n.King_P wrote:Andre episode var til tider intens som f**n. Satt med hjertet i halsen selv om jeg visste hva som kom til å skje (med visse unntak).
I all verden. Den var knall.sumostig wrote:Jeg vil gjerne ha det du har fått i deg. Andre episode var ekstremt kjedelig. Ga meg absolutt INGENTING. Kjedet meg igjennom hele episoden. Døllt som f**n.King_P wrote:Andre episode var til tider intens som f**n. Satt med hjertet i halsen selv om jeg visste hva som kom til å skje (med visse unntak).
Duvende bryster.