Godta ---> rett i restricted profile access-lista.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
TheUnborn wrote:kattpiss wrote:Hva f**n har det Ä si om man henger med dem eller ikke? Har folk jeg har gÄtt i klasse med i 8 Är og som jeg ikke har sett pÄ 4, men fett Ä kunne se hva de driver med Ä kommunisere litt. Ellers er jeg helt for Ä fjerne folk fullstendig om man ikke vil at de skal se enkelte ting, er enten eller. Og dere som har sjefen deres pÄ facebook, er dere virkelig venn med han/henne eller har dere bare godkjent venneforespÞrselen i et forsÞk pÄ Ä fÄ flest mulig venner? For ikke f**n om jeg hadde hatt sjefen min eller lignende folk pÄ facebook om det ikke hadde vÊrt for noe spesielt.
Hvis du fÄr en venneforespÞrsel fra sjefen din, sÄ tolker jeg det dithen at du ikke hadde godkjent forespÞrselen (ich bin einstein). Hvordan forklarer du det til sjefen nÄr hun/han spÞr hvorfor?
Sier litt om sjefen hvis vedkommende gÄr rundt Ä whiner om at noen ikke godtok venneforespÞrsel.
For det andre er det faktisk veldig enkelt Ä si at man foretrekker Ä holde jobb pÄ jobb og privatliv pÄ privaten.
Angelgrinder wrote:TheUnborn wrote:kattpiss wrote:Hva f**n har det Ä si om man henger med dem eller ikke? Har folk jeg har gÄtt i klasse med i 8 Är og som jeg ikke har sett pÄ 4, men fett Ä kunne se hva de driver med Ä kommunisere litt. Ellers er jeg helt for Ä fjerne folk fullstendig om man ikke vil at de skal se enkelte ting, er enten eller. Og dere som har sjefen deres pÄ facebook, er dere virkelig venn med han/henne eller har dere bare godkjent venneforespÞrselen i et forsÞk pÄ Ä fÄ flest mulig venner? For ikke f**n om jeg hadde hatt sjefen min eller lignende folk pÄ facebook om det ikke hadde vÊrt for noe spesielt.
Hvis du fÄr en venneforespÞrsel fra sjefen din, sÄ tolker jeg det dithen at du ikke hadde godkjent forespÞrselen (ich bin einstein). Hvordan forklarer du det til sjefen nÄr hun/han spÞr hvorfor?
Sier litt om sjefen hvis vedkommende gÄr rundt Ä whiner om at noen ikke godtok venneforespÞrsel.
For det andre er det faktisk veldig enkelt Ä si at man foretrekker Ä holde jobb pÄ jobb og privatliv pÄ privaten.
Fair enough det.
Men jeg tenker at det blir litt psykisk dÄrlig stemning mellom deg og sjefen om du ikke godkjenner, en stund etterpÄ. Men det gÄr vel kjapt over uansett.
TheUnborn wrote:Angelgrinder wrote:TheUnborn wrote:kattpiss wrote:Hva f**n har det Ä si om man henger med dem eller ikke? Har folk jeg har gÄtt i klasse med i 8 Är og som jeg ikke har sett pÄ 4, men fett Ä kunne se hva de driver med Ä kommunisere litt. Ellers er jeg helt for Ä fjerne folk fullstendig om man ikke vil at de skal se enkelte ting, er enten eller. Og dere som har sjefen deres pÄ facebook, er dere virkelig venn med han/henne eller har dere bare godkjent venneforespÞrselen i et forsÞk pÄ Ä fÄ flest mulig venner? For ikke f**n om jeg hadde hatt sjefen min eller lignende folk pÄ facebook om det ikke hadde vÊrt for noe spesielt.
Fair enough det.
Men jeg tenker at det blir litt psykisk dÄrlig stemning mellom deg og sjefen om du ikke godkjenner en stund etterpÄ.
Apropos. Hva er det egentlig som vises i en limited profile?
Artig artikkel dette her: http://www.aftenposten.no/forbruker/dig ... 040456.ece
For meg er det motsatt. Jeg fÞler meg ofte som en winner av Ä lese enkeltes stakkarslige statusoppdateringer (som de mange som har blitt listet opp her inne). Men ogsÄ litt som en taper som har slike slabbedasker i listen min.
AngÄende Ä ha sjefen i listen sin... Det kommer mye an pÄ hva slags sjef du har. Og det sier seg selv at det er litt ubehagelig Ä sende et venneavslag til sjefen din. Heldigvis har jeg en veldig Älreit leder.
_Antarath_ wrote:Typisk tenÄringer (dolletÞs) Ä ha sÄnn ca.7-800+++ "venner", men lurer fÊlt pÄ hvor mange disse de henger med ukentlig?
En viss screamer er forÞvrig oppi 1689 nÄ hah
Ikke at jeg veit hvem det er, men kan jo hende det er noen som skal promotere bandet sitt, kunsten sin etc.? Har ingen problemer med at slike folk har mange "venner" pÄ facebook. Men siden jeg som privatperson ikke har sÄ mye annet Ä melde enn "dette skal jeg i dag/morgen/helgen" etc., og dessuten tilhÞrer de som oppdaterer relativt ofte, sÄ har jeg ganske god samvittighet for Ä ha slettet halve vennelista...
-
- Belieber
- Mood:
Scythe wrote:_Antarath_ wrote:Typisk tenÄringer (dolletÞs) Ä ha sÄnn ca.7-800+++ "venner", men lurer fÊlt pÄ hvor mange disse de henger med ukentlig?
Ikke at jeg veit hvem det er, men kan jo hende det er noen som skal promotere bandet sitt, kunsten sin etc.? Har ingen problemer med at slike folk har mange "venner" pÄ facebook. Men siden jeg som privatperson ikke har sÄ mye annet Ä melde enn "dette skal jeg i dag/morgen/helgen" etc., og dessuten tilhÞrer de som oppdaterer relativt ofte, sÄ har jeg ganske god samvittighet for Ä ha slettet halve vennelista...
Men har ikke du to profiler?
Hachon wrote:Scythe wrote:_Antarath_ wrote:Typisk tenÄringer (dolletÞs) Ä ha sÄnn ca.7-800+++ "venner", men lurer fÊlt pÄ hvor mange disse de henger med ukentlig?
Men har ikke du to profiler?
Nettopp! En til Ä promotere teaterstykket med (nÄr det nÊrmer seg), fri for middagsstatuser og festbilder, og den "gode" gamle med rÊl og festbilder og hva det nÄ er. Syns det funker bra
TheUnborn wrote:kattpiss wrote:Hva f**n har det Ä si om man henger med dem eller ikke? Har folk jeg har gÄtt i klasse med i 8 Är og som jeg ikke har sett pÄ 4, men fett Ä kunne se hva de driver med Ä kommunisere litt. Ellers er jeg helt for Ä fjerne folk fullstendig om man ikke vil at de skal se enkelte ting, er enten eller. Og dere som har sjefen deres pÄ facebook, er dere virkelig venn med han/henne eller har dere bare godkjent venneforespÞrselen i et forsÞk pÄ Ä fÄ flest mulig venner? For ikke f**n om jeg hadde hatt sjefen min eller lignende folk pÄ facebook om det ikke hadde vÊrt for noe spesielt.
Hadde godtatt det om forholdet til sjefen var noe som de forholdene som er nevnt tidligere her. Hvis ikke sÄ hadde jeg sagt at facebook er for venner og familie, og ikke de som ikke er vennen min men som kan gi meg sparken om jeg skriver noe feil eller noen legger ut et "uheldig" bilde av meg. Er det viktig Ä holde kontakt utenfor arbeidsplassen sÄ har jeg telefon og e-mail.
-
- Infant
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Notre_Pere wrote:http://www.facebook.com/profile.php?id= ... =878255410
SÄ j****g mongo dette sÄ ut.
This content is currently unavailable
The page you requested cannot be displayed at the moment. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
Cursed wrote:Har endelig laget en egen FarmVille-gruppe sÄ nÄ slipper alle facebookvennene mine som ikke spiller FarmVille Ä bli plaget med FarmVille i feeden. FarmVille FarmVille FarmVille.
Alle facebookvennene dine som ikke spiller farmville har nok valgt Ă„ gjemme alt farmville fra newsfeeden for to Ă„r siden uansett.
-
- Infant
- Mood:
kattpiss wrote:Cursed wrote:Har endelig laget en egen FarmVille-gruppe sÄ nÄ slipper alle facebookvennene mine som ikke spiller FarmVille Ä bli plaget med FarmVille i feeden. FarmVille FarmVille FarmVille.
Alle facebookvennene dine som ikke spiller farmville har nok valgt Ă„ gjemme alt farmville fra newsfeeden for to Ă„r siden uansett.
De som er smarte ja. Men finnes nok av inkompetente folk som ikke "skjĂžnner" hvordan de gjĂžr det.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Cursed wrote:kattpiss wrote:Cursed wrote:Har endelig laget en egen FarmVille-gruppe sÄ nÄ slipper alle facebookvennene mine som ikke spiller FarmVille Ä bli plaget med FarmVille i feeden. FarmVille FarmVille FarmVille.
De som er smarte ja. Men finnes nok av inkompetente folk som ikke "skjĂžnner" hvordan de gjĂžr det.
Da fortjener de Ă„ bli spammet.