Stian wrote:Buddy i Drammen.
Takker....
It is currently 07 May 2025, 01:33
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by carburetor »
Ta gjerne en titt innom lista, den er oppdatert til en hver tid så langt det lar seg gjøre. La nettopp inn 4 nye konserter.
Post by carburetor »
Judas wrote:Nordagust, D'AccorD og Yearstones på Skuret 10. Mars.
Hvordan er dealen med skuret egentlig sann generellt når det gjelder konserter? Noen som veit. De har alt man trenger for en konsert?
carburetor wrote:Judas wrote:Nordagust, D'AccorD og Yearstones på Skuret 10. Mars.
Hvordan er dealen med skuret egentlig sann generellt når det gjelder konserter? Noen som veit. De har alt man trenger for en konsert?
Om jeg ikke husker feil stiller de vel med PA etc og lydmann, men man må ha med backline selv. Får inn dørpengene selv, men får ikke lov til å ta mer enn 50 kr. Koster et par tusenlapper å leie.
Post by carburetor »
Sigurd wrote:carburetor wrote:Judas wrote:Nordagust, D'AccorD og Yearstones på Skuret 10. Mars.
Om jeg ikke husker feil stiller de vel med PA etc og lydmann, men man må ha med backline selv. Får inn dørpengene selv, men får ikke lov til å ta mer enn 50 kr. Koster et par tusenlapper å leie.
Burde da kunne bestemme hvor mye man skal i døra selv, men men.
Hva er kapasiteten der, 150?
carburetor wrote:Sigurd wrote:carburetor wrote:Judas wrote:Nordagust, D'AccorD og Yearstones på Skuret 10. Mars.
Burde da kunne bestemme hvor mye man skal i døra selv, men men.
Hva er kapasiteten der, 150?
Så noen tok mer for litt siden. Grunnen til at det ikke skal koste mer, er at det skal være attraktivt for publikum, da de gjerne bruker NISS-folk under utdanning som trenger trening. j****g kul klausul, faktisk. 1500 tror jeg leieprisen er. Tipper kapasiteten er ca 150, ja.
Post by symphonium »
Står på lista at konserten med Forbidden Forest og Claymords på John Dee er 30.mars korrekt dato er lørdag 31.mars.
Utover dette kan folk kjøpe billetter til denne konserten direkte fra Forbidden Forest. Mulighet for noe ekstra med på kjøpet.
Per_Niel wrote:carburetor wrote:Snodig at ingen ha fått med seg Saint Vitus konserten til sommeren.
Hvor og når? Har ikke fått det med meg, nei
Affen wrote:Det går faktisk an å bare holde helt kjeft.
MikkelRev wrote:"Nazareth - Torsdag 28. juni!
Legendariske Nazareth tar turen til Jevnaker igjen Torsdag 28. juni. Konserten går av stabelen på Thorbjørnrud Hotel.
CC: 350,- Forhåndssalg / 400,- døra.
Support: Atone "
Nazareth - Fredag 29 juni!
Legendariske Nazareth tar turen til Drammen. Konserten går av stabelen på Union Scene og er et samarbeid mellom Union og Buddy.
CC: 300,-
Support: Gang Bang (Drammens legendariske hardrock helter fra 80 tallet)
Post by carburetor »
Noen skal på noen av konsertene utover? begynner å bli litt å velge i og kommer sikkert mer også.