Å ja, trodde egentlig jeg og Jonas allerede var med i tellinga jeg?
Keep it True
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Jeg har ikke pleid å ha noe "telling" før etter nyttår og fram mot festivalen siden de fleste ikke vet helt sikkert om de skal før noen måneder før. Psychodad er fremdeles ikke 100% sikker såvidt jeg forstår. Vi er 13 til 12 senger så langt, men alle kan ta det rolig, for hotellet var villig til å sette inn opptil to ekstra senger på hvert seksmannsrom i fjor. Jeg regner med de kan gjøre det samme i år også.
-
- Belieber
- Mood:
Hege wrote:Brack Fire wrote:Å ja, trodde egentlig jeg og Jonas allerede var med i tellinga jeg?
Helle, da?
Helle kunne tydeligvis ikke være med likevel.
BlueGrot wrote:Mange nettsider setter opp flyprisen andre gang du ser på den. Bruk inkognitomodus og sjekk om prisen går ned.
Ikke meninga å skifte tema, men dette er et problem som irriterer meg. Hva er inkognitomodus og hvordan fikser jeg det?
At du surfer "skjult" slik at ikke søket får mange treff. Jeg bare antar men mener det er en selvfølge at prisene på flybilletter går opp jo flere ganger man søker på samme reise. Er reisemålene populære stiger prisen, ganske enkelt. Har IKKE flyselskapene en slik ordning skal jeg selge forslaget for 1 milliard.

-
- Rocker
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Spørs på nettleser, google chrome er det ctrl+shift+n, eller trykk på lenken og velg åpne i inkognitovindu(eller tilsvarende).
Marduk: Det har jeg ikke hørt om, og litt overflødig siden nettsiden tydeligvis merker at det søkes, hvis ikke hadde den ikke vist resultat.
http://www.usatoday.com/story/travel/co ... s/2121981/
Tviler på at slikt brukes i Norge.
Fellow Becksteiners: hotellet fikk en avbestilling og hadde derfor ett dobbelrom ledig. Jeg har nå booket dette rommet og holder det i et par måneder eller til vi vet om vi har bruk for det. Vi har nå derfor 14 sengeplasser til 13 reisende. Dette rommet er litt dyrere, €66 pr. natt mot €49 for plass i ett av de store rommene, men jeg regner ikke med at det blir noe problem for den som evt. vil bruke det.
-
- Belieber
- Mood:
zsan9 wrote:BlueGrot wrote:Mange nettsider setter opp flyprisen andre gang du ser på den. Bruk inkognitomodus og sjekk om prisen går ned.
Ikke meninga å skifte tema, men dette er et problem som irriterer meg. Hva er inkognitomodus og hvordan fikser jeg det?
Gjorde det. Skiftet til og med PC, gikk opp til 5000. Men drar via Stuttgart.
-
- Belieber
- Mood:
knuthulhu wrote:Fellow Becksteiners: hotellet fikk en avbestilling og hadde derfor ett dobbelrom ledig. Jeg har nå booket dette rommet og holder det i et par måneder eller til vi vet om vi har bruk for det. Vi har nå derfor 14 sengeplasser til 13 reisende. Dette rommet er litt dyrere, €66 pr. natt mot €49 for plass i ett av de store rommene, men jeg regner ikke med at det blir noe problem for den som evt. vil bruke det.
De fleste tomannsrommene har leilighetsstørrelse. Kanskje mulig å putte inn flere senger der.
Fri fra jobb? Å ja, f**n.
@sistervalerie: de går nok med på å sette inn ekstra seng om det blir bruk for det, men de tar samme pris pr. person for rommene uansett hvor mange som bor på dem.
Hi Friends.
Unfortunately MASQUE (UK) had to cancel their performance at Keep It True 2014 Festival due to big line up problems.
After their amazing show at Metal Assault Festival earlier this year and tons of requests we added German hopefuls STALLION as replacement.
JADDAAAAAAA!!!!