BLOODBORNE (PS4), spirituell oppfølger til Demon's Souls
Re: BLOODBORNE (PS4), spirituell oppfølger til Demon's Souls
Spilt Bloodborne i ei uke. Har kommet ca 50 meter i luftlinje. Har ikke skjønt hva jeg skal med børsa. Klarer ikke å regaine helse (er det mulig?) og føler meg generelt gammel.
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Yo, what's up , here's a quick video bla bla bla:
[youtube]https://youtu.be/N4SIJFjZ8SM[/youtube]
Du får helse ved å bruke blood vials (trekantknappen). Masse fiender som dropper BV når de dør.
[youtube]https://youtu.be/N4SIJFjZ8SM[/youtube]
Du får helse ved å bruke blood vials (trekantknappen). Masse fiender som dropper BV når de dør.
Hadde i det minste de nedlastbare PS3-spillene vært kompatible med PS4-systemet hadde jeg kanskje vurdert å oppgradere* etter hvert, men hele opplegget er dessverre helt absurd mongoloid.
Det samme gjelder Xbox One. Jeg har vanvittig mange XBLA-spill som jeg godt kunne spille på et nyere system. Men nei, MS har som Sony bestemt seg for å bæsje tilsvarende 17 årsverk i buksen.
*begrepet "oppgradere" er litt løst siden PS4s hardware henger fortsatt latterlig langt etter forholdsvis gamle PCer
[/dagens rant]
Det samme gjelder Xbox One. Jeg har vanvittig mange XBLA-spill som jeg godt kunne spille på et nyere system. Men nei, MS har som Sony bestemt seg for å bæsje tilsvarende 17 årsverk i buksen.
*begrepet "oppgradere" er litt løst siden PS4s hardware henger fortsatt latterlig langt etter forholdsvis gamle PCer
[/dagens rant]
Konsoll har vel ikke vært relevant med tanke på maskinkraft på mange år. Det som dreper konsoll er mangelen på eksklusive titler. Hadde jeg blitt servert et par andre spill jeg hadde hatt lyst til å spille foruten Bloodborne skulle jeg gjerne investert.
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten
TMU 2014
Hater staten
Hater snuten
TMU 2014
Du har rett. Likevel blir maskinkraft et sentralt element i markedsføringen deres ("next gen" meg her og der).Bija wrote:Konsoll har vel ikke vært relevant med tanke på maskinkraft på mange år.
Det er pga helt forskjellig arkitektur mellom PS3/PS4 og 360/Xbone, så det er umulig uten å slenge med den eldgamle hardwaren i tillegg til den nye i konsollene. Emulering da, men maskinvaren er vel ikke kraftig nok for det.Tenebres wrote:Hadde i det minste de nedlastbare PS3-spillene vært kompatible med PS4-systemet hadde jeg kanskje vurdert å oppgradere* etter hvert, men hele opplegget er dessverre helt absurd mongoloid.
[/dagens rant]
Duvende bryster.
Skal dette være en eller annen form for god grunn eller en unnskylding? Jeg spiller spill fra 1986 på min PC uten emulering.King_P wrote:Det er pga helt forskjellig arkitektur mellom PS3/PS4 og 360/Xbone, så det er umulig uten å slenge med den eldgamle hardwaren i tillegg til den nye i konsollene. Emulering da, men maskinvaren er vel ikke kraftig nok for det.Tenebres wrote:Hadde i det minste de nedlastbare PS3-spillene vært kompatible med PS4-systemet hadde jeg kanskje vurdert å oppgradere* etter hvert, men hele opplegget er dessverre helt absurd mongoloid.
[/dagens rant]
Skal gi deg arkitektur.
Trodde du hadde peiling på PC og maskinvare, men nei vel.Tenebres wrote: Skal dette være en eller annen form for god grunn eller en unnskylding? Jeg spiller spill fra 1986 på min PC uten emulering.
Skal gi deg arkitektur.
Duvende bryster.
-
- Rocker
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Man burde få pakkepris på å leie PS4 og spill etter hvor mye gameplay det er.
The Order 1886 og en PS4? 200.- så leverer du den senere i kveld når du er ferdig.
Bloodborne og en PS4? Egenmelding? To ja? NG+ da vel? 200.- og snakkes om ei uke.
The Order 1886 og en PS4? 200.- så leverer du den senere i kveld når du er ferdig.
Bloodborne og en PS4? Egenmelding? To ja? NG+ da vel? 200.- og snakkes om ei uke.
Synes Watch Dog mk. II var vanskeligere. Dodge til venstre og frem + R1 ad nauseus maximus. Blodsprut-AoE'en = gratisangrep. Siste formen(30-40% helse?) er enklere; counter attack markhodet med jump attack.Olavr wrote:Drit nå i konsollkrigen, jada konsoller suger, big whoop.
Over til topic:
Den hodeløse versjonen av Bloodletting beast ii en mini-arena kan ta seg en bolle.
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
TMU 2014
Hater staten
Hater snuten
TMU 2014
Mja føler ikke den bikkja er så vanskelig, Bloodletting beast er vanskelig grunnet størrelse som fører til dårlige kameravinkler, i ett lite område. Dette kan til tider gjøre det vanskelig å se hvilke angrep den utfører. Heldigvis ikke i ett cursed dungeon nå, men vet det kommer etterhvert.