DummeBirger wrote:Deep Purple vasker selvsagt gulvet med Blue Öyster Cult!
Selvsagt det reneste visvas.
It is currently 21 Nov 2024, 22:08
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by DummeBirger »
torjo wrote:DummeBirger wrote:Deep Purple vasker selvsagt gulvet med Blue Öyster Cult!
DummeBirger wrote:torjo wrote:DummeBirger wrote:Deep Purple vasker selvsagt gulvet med Blue Öyster Cult!
Hvilket skal testes ut, via poll! Nå! Følg med!
Post by DummeBirger »
torjo wrote:DummeBirger wrote:torjo wrote:DummeBirger wrote:Deep Purple vasker selvsagt gulvet med Blue Öyster Cult!
Hvilket skal testes ut, via poll! Nå! Følg med!
Så den pollen skal liksom bevise at Deep Purple vasker gulvet med BÖC? Hvor mange her tror du har hørt BÖC i forhold til hvor mange som har hørt Purple? Er ikke det en smule skjev fordeling, tror du?
Og skal det tale i mot BÖC kvalitetsmessig at relativt sett færre kjenner deres musikk? Hva da med Kiss vs. BÖC? Kiss vil sannsynligvis vaske gulvet med BÖC i en poll her på forumet, men er du like enig i at Kiss er et bedre band?
Nå høres jeg sikkert ut som en grinebiter, men jeg synes det er på sin plass å påpeke disse tingene.
Jeg skal legge igjen noen ord i pollen din, som beviser at intet av disse to fremragende bandene vasker gulvet med det andre. Stemt har jeg allerede gjort. Forresten, resultatet er ikke så nedslående sålangt.
Post by DummeBirger »
October 2, 2004
After holding auditions in New York, BÖC has chosen to hire Jules Rodino to fill the vacancy left by Bobby Rondinelli.
Jules came recommended by former BÖC drummer, John Miceli, and was formerly one of his drum students.
Post by Lynchomaniac »
torjo wrote:Fra www.blueoystercult.com:
October 2, 2004
After holding auditions in New York, BÖC has chosen to hire Jules Rodino to fill the vacancy left by Bobby Rondinelli.
Jules came recommended by former BÖC drummer, John Miceli, and was formerly one of his drum students.
Da var halvparten av rytmeseksjonen på plass.
Lynchomaniac wrote:Har nå et par spørsmål til deg; hvilken av disse 3 BÖC platene anser du som best. Blue Öyster Cult, Tyranny and mutation og Agents of fortune (Utelater da det selvfølgelige valget Secret treaties)
Ranger dem gjerne.
Lynchomaniac wrote:Hva synes du om Agents of fortune, er den litt vel kommsersiell til dem å være??? "Solgte" de seg litt med denne plata?
Post by Lynchomaniac »
Lynchomaniac wrote:Takk for innsiktsfulle kommentarer
Lynchomaniac wrote:Men dette blir ofte blant "die-hard fansen" sett på som å selge seg når bandet ikke har hatt den samme kommersielle retning tidligere.
Lynchomaniac wrote:Har enda ikke hørt førsteskiva men den skal sjekkes ut den også
knuthulhu wrote:Er SPECTRE, MIRRORS, REVOLUTION BY NIGHT og CLUB NINJA bra plater? Ja vel, det er lov å ha forskjellig smak. Bandet er utrolig ujevnt IMHO.
Post by funkkyfinnz »
Post by Captain_Clegg »