Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Beyond the Gates 2014

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Beyond the Gates 2014

Post by MARDVK »

Kan ikke komme på å ha ledd så mye i hele mitt liv som da Stian gikk rundt å stjal nesa til folk. Fy f**n til stand up.

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Haha, da Rintrah begynte å trommeskåle med meg.


User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

BlueGrot wrote:

Haha, da Rintrah begynte å trommeskåle med meg.

Ey? Kva var dette?

Ha ha. Kanonbra festival! Primordial nede på Garage kom jo heilt klart til å blir høgdepunktet for min del. Intenst, altså. Sakna Heathen Tribes, men elles ekstremt bra levert. Var skeptisk til formen til trommisen, men han er jo irsk, så då han fekk satt sjøbein så gjekk det jo som smurt.

s***n var også knallbra, betre enn eg hadde venta. Fett å høyre at falsett er intakt! Mykje hailing.

Og Purson, då! f**n så ekte! Trudde liksom at dei to første låtane skulle vere høgdepunktet, men så blei konserten ENDÅ betre. Digg dynamikk.

Svært triveleg å sjå smilande og hailande kjenningar overalt gjennom helga. Stemningen var total. Takk til arrangørar og bidragsytarar! For ein gjeng.


User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Litt høy kølleføring å avslutte min siste dag i Bergen med å gjøre lyd på føkkings s***n.


User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Rintrah wrote:
BlueGrot wrote:

Haha, da Rintrah begynte å trommeskåle med meg.

Ey? Kva var dette?

Jeg hadde en drink og en øl, du skålte mellom annen hver før du tok opp tempoet og begynte å bli rytmisk.


User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Det var mykje god rytme gjennom heile festivalen, eigentleg.


User avatar

Hlidskjalf
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 10 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hlidskjalf »

Meget mye fett å være vitne til under BTG. Høydepunktene er mange men, (Dødsengel, Ruins, Inquisition og Grave Miasma) gav meg absolutt mest. Primordial giggen var også bunnsolid sådan, dog trøtthetsfaktoren var langt over vanvidd. Alan er en enorm frontfigur og er jo helt i en klasse for seg selv, sammenlignet med alle band på festivalen.

"Ole, you f*****g cunt"

HAHA

Naturligvis må jeg bare pressisere at all foto-aktiviteten var f******a plagsom.. En av disse tullingene stod med bakover-blits og flasha meg i trynet gjennom hele Ruins konserten, neste år bør disse LIMITERES TIL små jenter på 11kg som kan sitte foran gjerdet og knipse til fingrene faller av.

Det var mere folk enn i fjor, og det var også desto varmere nede i kjelleren. Håper de vurderer å muligens tenke på å anskaffe seg et eller annet apparat som kan moderere temperaturen til h*****e ned på kvikksølvet neste år.



elo
Belieber
Belieber
Posts: 26
Joined: 27 Nov 2013, 09:36
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 111

Post by elo »

Metal hammer var representert med fotofolk fra Norge, Sverige, UK og et til jeg ikke kommer på ifølge han fra Norge.. ble et reit blitzhelvete på de fleste konsertene.

Ellers en helt strøken helg! Takk til alle som har hatt en finger med i arrangementet.


User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Haha! Alan. <3

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Ble brofista av Alan under "Bloodied Yet Unbound". Disse knokene skal ei vaskes mer.

Image


User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Haha, nesestjelinga.

Uff, personlig rekord i sliten i dag.

Jess and the Ancient Ones var gårsdagens overraskelse. Var redd det skulle bli en stiv og monoton opptreden, men langt der i fra.

s***n sparket bra fra seg. Ble dessverre i overkant varm og sløv midtveis i konserten, men fikk med meg at de leverte varene.

Skal forresten si det var fistpumporama på Garage i går. Alle de fete låtene kom som perler på en snor. "Det tar jo aldri slutt! :-D" var det en i gjengen som sa. Topp stemning.
Og så var det en random kis som kom bort og spurte hvor lang tid jeg brukte opp Stoltzen, men unngikk å svare på spørsmålet "hvem er du".

HVEM ER DU!?!??


User avatar

Topic author
Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Tipper det var Hlidskjalf, om det var en liten blid Haugalending med langt mørkt hår.


User avatar

Hlidskjalf
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 10 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hlidskjalf »

Stian wrote:

Tipper det var Hlidskjalf, om det var en liten blid Haugalending med langt mørkt hår.

Haha, det var det definitivt ikke, alt som heter løping og form er lagt i grus :)
Dog, var det en enda blidere Johnny Tombthrasher som løp så elengant i tights og fivefingers i retning Stoltsekleiva, men han er vel heller enkel å dra kjennskap på.


User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Stian: Haha, ja. En særs snøvlete en også. "Hææ?!"


User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Hlidskjalf wrote:
Stian wrote:

Tipper det var Hlidskjalf, om det var en liten blid Haugalending med langt mørkt hår.

Haha, det var det definitivt ikke, alt som heter løping og form er lagt i grus :)
Dog, var det en enda blidere Johnny Tombthrasher som løp så elengant i tights og fivefingers i retning Stoltsekleiva, men han er vel heller enkel å dra kjennskap på.

Du misforstår. Det var en fyr som kom bort og spurte hvor lang tid JEG hadde brukt opp kleiva. Antakeligvis fordi jeg hadde skrevet det på Scream.
Så. Var det deg???


User avatar

Sonic Titan
Belieber
Belieber
Posts: 115
Joined: 13 Dec 2013, 12:53
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Sonic Titan »

Hege wrote:

Skal forresten si det var fistpumporama på Garage i går. Alle de fete låtene kom som perler på en snor. "Det tar jo aldri slutt! :-D" var det en i gjengen som sa. Topp stemning.

Takker. Vi la standarden vår et par mil unna kvlt, trve og grim.
Fikk også beskjed om at vi måtte slutte å spille så fete låter, så det kunne bli mulig å få seg litt luft.


User avatar

Hlidskjalf
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 10 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hlidskjalf »

Hege wrote:
Hlidskjalf wrote:
Stian wrote:

Tipper det var Hlidskjalf, om det var en liten blid Haugalending med langt mørkt hår.

Haha, det var det definitivt ikke, alt som heter løping og form er lagt i grus :)
Dog, var det en enda blidere Johnny Tombthrasher som løp så elengant i tights og fivefingers i retning Stoltsekleiva, men han er vel heller enkel å dra kjennskap på.

Du misforstår. Det var en fyr som kom bort og spurte hvor lang tid JEG hadde brukt opp kleiva. Antakeligvis fordi jeg hadde skrevet det på Scream.
Så. Var det deg???

Som jeg nettopp sa, nei det var definitivt ikke meg.


User avatar

Goatblessed necropenis
Poser
Poser
Posts: 314
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Goatblessed necropenis »

Hege wrote:

Og så var det en random kis som kom bort og spurte hvor lang tid jeg brukte opp Stoltzen, men unngikk å svare på spørsmålet "hvem er du".

HVEM ER DU!?!??

Aye, det var nok meg gitt. Stod og pratet med en fyr om Stoltzen og når jeg såg deg måtte jeg sjekke ut hva du hadde brukt siden du trener så mye..heh. Beklager!

Forøvrig en suveren festival, store doser med fethet over hele fjøla. Fredagen var best med overlegent bra konserter fra Sonne Adam, Grave Miasma og Nifelheim. Sistnevnte spilte "Bestial avenger" og "The final slaughter" og da er det lett å trives. Ellers var det flat pedal med fyll som vanlig.

DØDSMARSJ TIL h*****e!

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

elo wrote:

Metal hammer var representert med fotofolk fra Norge, Sverige, UK og et til jeg ikke kommer på ifølge han fra Norge.. ble et reit blitzhelvete på de fleste konsertene.

Ellers en helt strøken helg! Takk til alle som har hatt en finger med i arrangementet.

Gunnar Sauermann tok stort sett bilder under de to-tre første låtene, og så trakk han bakover. Det burde de andre gjort også.

Det har vært en sinnsykt bra helg med mye god musikk og masse bra folk. Jeg har aldri sett så mange screamere på ett sted før.

Jeg er sinnsykt sliten nå, og jobb i morgen...det kan bli stygt.

Sent from my iPhone using Tapatalk


User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Lo på meg brokk hver gang en fotograf kom og ba om mer frontlys.


Locked Previous topicNext topic