Vil tippe han mener 99-innspillingen av The Haunting.
OT:
War Horse
Altfor klisjefull og klein og altfor lang. Men humra litt av noen scener som jeg vedder en nyre på at det er Richard Curtis som har sniki inn.
It is currently 18 Dec 2024, 09:05
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Så The Avengers i går, den første Marvelfilmen jeg har sett på kino siden den siste Hulk-saka. Mange freske effekter og hver aktør fikk akkurat nok spilletid, sjøl om jeg savna litt "mer" på slutten. 3D-opplegget funka også så som så. Alt i alt en film som ga meg akkurat det jeg forventet av spøk og spenning. Håper at (SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER!!!!!!) Thanos dukker opp i neste film, slik teaseren før rulleteksten hinta til.
Post by Imhotep616 »
ConnorMcCloud wrote:The Avengers.Veldig underholdene og bra film.Morsomt med litt fjas og mas.Det var så mye å se på til tider at øya gikk i kryss innimellom pga den h*****e 3D driten som skal tvinges på en om dagen!Også Scarlett Johanson da..mmmm
Tvinges og tvinges, fru blom... Det går da i 2D også...
Imhotep616 wrote:ConnorMcCloud wrote:The Avengers.Veldig underholdene og bra film.Morsomt med litt fjas og mas.Det var så mye å se på til tider at øya gikk i kryss innimellom pga den h*****e 3D driten som skal tvinges på en om dagen!Også Scarlett Johanson da..mmmm
Tvinges og tvinges, fru blom... Det går da i 2D også...
Den vises vel kun i 2D på Eldorado her i storbyen? Og Eldorado er som kjent en drittkino som tiltrekker seg det verste vi har av ungdom på slike popcornfilmer. En gang måtte jeg gå ut 20 minutter før en film var ferdig pga. et slagsmål i salen. Trivelig.
MikkelRev wrote:The Haunting 1999 ja. Hva er det som er originalen? Skjønner jeg må få sett den óg.
Originalen er fra 1963, verdt å få med seg;
http://www.imdb.com/title/tt0057129/
Udunpute wrote:Dinner For Schmucks. Forferdelig irriterende 'komedie'.
Smått forglemmelig ja, originalen skal visst være mye bedre også i dette tilfellet;
Shame
Eksemplarisk av Fassbender. En lavmælt film med mye kraft. Men helt ærlig ventet jeg meg mer utskeielser og kynisk brutalitet. Uansett, en meget bra film om en selvdestruktiv enstøing.
Mission Impossible 4 - Ghost Protocol
Det virker som om Cruise og Bird prøver å hamre ned en franchise med MI nå. En slags mild og humoristisk amerikansk James Bond. Nå som Bond har blitt hardere i uttrykket, Bourne legger seg tett opp til det realistiske og Die Hard kjører på med baller, prøver MI å havne et sted midt imellom alle disse. Platt historie som blir for enkel, men mye kule sekvenser og stunt. Synd at de legger seg på en så mild linje. Hadde dette vært like hardtslående som Die Hard eller Bourne hadde jeg nok likt filmen mye bedre. PG-13, pfft!
Simon Pegg er herlig vittig, uansett om han er knusktørr, som her.
Hero wanted
Ganske ok action film om en fyr som skal hevne seg på noen bankranere. Bedre enn de fleste action-filmer jeg har sett de siste årene. Ærlig tatt en sjanger jeg er rimelig lei av.
3.5 / 6
All the President's Men (1976)
Meget god film med Robert Redford og Dustin Hoffman i hovedrollene. På tide jeg fikk sett denne klassikeren.
Frost/Nixon (2008)
Når jeg først var i gang med Nixon... Også dette er en svært god film.
American Pie (1999)
Litt lett underholdning på kvelden.
Affen wrote:All the President's Men (1976)
Meget god film med Robert Redford og Dustin Hoffman i hovedrollene. På tide jeg fikk sett denne klassikeren.
Frost/Nixon (2008)
Når jeg først var i gang med Nixon... Også dette er en svært god film.
Jeg så at du skreiv noe om Watergate på tryneboka i dag. Jeg tenkte umiddelbart at du kanskje syntes skandalen var et skittent komplott mot Nixon, men nå ser jeg over at du kanskje ikke tenker i den retning, til tross for at republikaneren er den som kommer dårligst ut i de filmene. Hva skjer?