Sånt'no er ganske typisk. På første forsøk kommer man dritlangt, så begynner man å tulle å kommer ikke av flekken og dør og dør og dør.Reimers wrote:fikk bytta pin conector i min nes isted. måtte bare fyre opp dargons lair med en gang. å utrolig nokk kom jeg meg til første boss
Den generelle gamertråden
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Uncharted ser ganske tøft ut.
http://ps3.ign.com/objects/812/812550.html
http://ps3.ign.com/objects/812/812550.html
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
-
- Belieb
- Mood:
Acrid wrote:Speedball 2 remaken var faktisk knall. Selve gameplayet er så og si uforandret fra originalen.

Bare Steam dette er ute på?
Når de sier "full customization of the players", betyr det samme opplegg som i SB2 Brutal Deluxe med oppgraderinger eller går det enda lengre?Acrid wrote:Speedball 2 remaken var faktisk knall. Selve gameplayet er så og si uforandret fra originalen.
-
- Belieb
- Mood:
Kane & Lynch: Dead Men til 360 og PC.
Spillet er faktisk veldig bra i forhold til de svake anmeldelsene.
Det har den deilige Hitman stemninga over seg med de to fantastiske karakterene, enda det ikke når helt opp til Hitman standar pga en del bugs.
Det har den deilige Hitman stemninga over seg med de to fantastiske karakterene, enda det ikke når helt opp til Hitman standar pga en del bugs.
Sleaze 'N' Roll...
Ah, spillet som drepte all cred GameSpot noengang har hatt...SculptorOfFlesh wrote:Kane & Lynch: Dead Men til 360 og PC.
-
- Belieb
- Mood:
Hachon wrote:elvenefris wrote:Acrid wrote:Speedball 2 remaken var faktisk knall. Selve gameplayet er så og si uforandret fra originalen.
![]()
Bare Steam dette er ute på?
IKKE SVAR HAN HER HELLER
Han her har resurser til å grave selv når Scream svikter. Installerer det as we speak. Blir garantert kjøp om det er fett!
-
- Belieb
- Mood:

Haha. Them jews. Skitne Gamespot som klarte å jøde til seg GameFaqs og.
Nå bestemte jeg meg for å bruke penger på Speedball 2.
elvenefris wrote:
Haha. Them jews. Skitne Gamespot som klarte å jøde til seg GameFaqs og.
Nå bestemte jeg meg for å bruke penger på Speedball 2.

Inside the hardcore world of videogame reviews.
Anygay, lastet ned Uncharted demoen og det kan fort gå mot ett innkjøp når det slippes 7. Desember.
Anygay, lastet ned Uncharted demoen og det kan fort gå mot ett innkjøp når det slippes 7. Desember.
Welcome to Hell, now get off my doorstep