Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Beyond the Gates 2014

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Folkefiende
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 24 Jan 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Beyond the Gates 2014

Post by Folkefiende »

Ser at Hissig syns Revidert og Kommunal var bra, mens Handlingsplan var dass.


User avatar

ghastly
Belieber
Belieber
Posts: 83
Joined: 03 Jan 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ghastly »

Og at de hadde forferdelig vokalist. Hva f**n? Den Maiden-coveren GRUSET orginalen


User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Jeg tror noen har hatt huet litt vel langt oppi sin egen ræv under konsertene.



Johnny Tombthrasher
Rocker
Rocker
Posts: 717
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Post by Johnny Tombthrasher »

Her er hverken koldsvetting eller frynsete nerver. Her er nerver av stål og et legeme av ur-materiale. Pingler!

Min signatur er elendig.

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Men nå svidde vel ikke du av 1-2000kr pr dag i baren og drakk alt mellom himmel og jord til langt på morraskvisten heller da, di reinnrævv. <3

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Lugubriel wrote:

Formen til Stian på torsdag haha! Trivsel med Execrationvors. Bulmersen kan du se på som en bursdagsgave, Orleh (med mindre du gav meg tilbake, minnet er noe vagt).

Trodde jeg hadde cash men det var sveitsiske franc, haha! Tror jeg lurte til meg Bulmersen, noe som absolutt ikke var meningen. Men takk! Du skal nok få igjen. TDF neste!

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image


Johnny Tombthrasher
Rocker
Rocker
Posts: 717
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Post by Johnny Tombthrasher »

Bare kødda da, kompis!

Min signatur er elendig.

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Kom hit og kødd, hvis du tør.

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image


Johnny Tombthrasher
Rocker
Rocker
Posts: 717
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Post by Johnny Tombthrasher »

Jeg skal ta det opp til vurdering. Mitt svar får du vite på Dovre................................................

Min signatur er elendig.


Speedfreak
Poser
Poser
Posts: 201
Joined: 28 Jul 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Speedfreak »

Frister å ta ei laaang drekka-pause.Bare så "synd" det skjer noe hver helg framover.


User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Skjønner ikke hvordan du greier det, men du skal ha for innsatsen!

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Fett hvordan s***n dediserte ei låt til krigens fånytte og Primordial gav meg lyst til å ta til våpen sammen med mine livsbrødre.


User avatar

Tyrion
Belieber
Belieber
Posts: 92
Joined: 02 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tyrion »

For en fest! Takke meg til tidenens opplegg!

Masse bra band, Irkallian Oracle, Ruins of Beverast, Grave Miasma, Satans Satyrs og s***n. Sistnevnte blåste meg helt av banen, jeg hadde en helt usannsynlig euforisk følelse resten av kvelden som bare ble forsterka av en skamløs hitparade av Herr Strande og Walter. Dæggern!

Kommunal Revidert Handlingsplan og Nifelheim var jeg fysisk tilstede på, men hadde falt ned i tidenes fyllevoid og ble bedt om å pelle meg ut før midnatt, haha! Meg og speedfreak!

Et lite lysglimt på søndagen var når taxisjåføren blæsta Kill 'Em all på full guffe mens kjørte på for fullt for å få Mardvk på flyet sitt


User avatar

remi-and
Belieber
Belieber
Posts: 29
Joined: 05 Jun 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by remi-and »

Haha! Nå har hissig endra på artikkelen... de har skifta om førstebandet fra revidert til reptilian, andrebandet fra kommunal til deadtothisworld(egentlig inculter) og tredjebandet til inculter (egentlig deadtothisworld + de siste coverlåtene som var spillt).

Det er greit nok at det kanskje var litt forvirrende med hele opplegget RKH men det får nå være måte på!

Er det mulig! Får håpe de fleste andre folk i publikum har mer vett i hodet!


User avatar

Topic author
Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Jeg skal ha "kreditt" for de nye feilene i rekkefølgen, da jeg mente DTTW spilte i midten.



Speedfreak
Poser
Poser
Posts: 201
Joined: 28 Jul 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Speedfreak »

Tyrion wrote:

For en fest! Takke meg til tidenens opplegg!

Masse bra band, Irkallian Oracle, Ruins of Beverast, Grave Miasma, Satans Satyrs og s***n. Sistnevnte blåste meg helt av banen, jeg hadde en helt usannsynlig euforisk følelse resten av kvelden som bare ble forsterka av en skamløs hitparade av Herr Strande og Walter. Dæggern!

Kommunal Revidert Handlingsplan og Nifelheim var jeg fysisk tilstede på, men hadde falt ned i tidenes fyllevoid og ble bedt om å pelle meg ut før midnatt, haha! Meg og speedfreak!

Et lite lysglimt på søndagen var når taxisjåføren blæsta Kill 'Em all på full guffe mens kjørte på for fullt for å få Mardvk på flyet sitt

Huff.Fikk beskjed om å ta meg en runde før Nifelheim(opp på rommet for colablanding og musikk),men kom meg heldigvis inn før de starta.Vakta ble vel overbevist om at jeg hadde gått meg en bra runde...Ble vi hivd ut sammen etterpå altså..?Alt for strenge vakter der.



Jan Itsjar
Belieber
Belieber
Posts: 95
Joined: 14 Dec 2013, 19:45
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Jan Itsjar »

Jeg ble nesten nekta inngang fordi vakta så meg drikke sjokoladepudding. Jeg sa det som det var,at jeg ikke hadde en skje tilgjengelig,hvorpå jeg likevel fikk kommet inn

Sjokoladepuddingen fikk jeg forresten av en tilfeldig fyr som passerte Garage,som spurte om jeg ville ha et lite beger. Det smakte godt som en dessert,etter en tørr pizzabit fra 7/11.. ;)


User avatar

ghastly
Belieber
Belieber
Posts: 83
Joined: 03 Jan 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ghastly »

Speedfreak wrote:

Alt for strenge vakter der.

Flire!


User avatar

Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

MARDVK wrote:
Lugubriel wrote:

Formen til Stian på torsdag haha! Trivsel med Execrationvors. Bulmersen kan du se på som en bursdagsgave, Orleh (med mindre du gav meg tilbake, minnet er noe vagt).

Trodde jeg hadde cash men det var sveitsiske franc, haha! Tror jeg lurte til meg Bulmersen, noe som absolutt ikke var meningen. Men takk! Du skal nok få igjen. TDF neste!

Jess, null stress! Grættis som sagt.

Image

User avatar

Doomination
Poser
Poser
Posts: 433
Joined: 02 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Doomination »

Lørdagen var antakelig den beste kvelden i den kjelleren siden HITS-dagene. Samtlige band hadde noe å fare med. s***n's Satyrs var j****g tøft og ble vel greit oppsummert av Blue Cheer-kommentaren til Stian her tidligere. Ikke kicka på Purson på skive, men live var det overraskende bra og vokalen var langt bedre enn jeg hadde trodd. s***n var som forventet j****g kult og fikk meg til å savne Metal Merchants-festivalen. Primordial hadde mye å leve opp til, men klarte det uten problemer. Utrolig bra.

Tok det litt rolig torsdagen og fredagen, men kompenserte på lørdagen og endte med å bli geleidet ut av lokalet noe før stengetid.

ROCK!

Locked Previous topicNext topic