Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Beste W.A.S.P. - poll!

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Beste W.A.S.P.

W.A.S.P.
22
20%
The Last Command
29
26%
Inside the Electric Circus
1
1%
The Headless Children
20
18%
The Crimson Idol
23
21%
Still Not Black Enough
1
1%
Kill f**k Die
11
10%
Helldorado
0
No votes
Unholy Terror
1
1%
Dying for the World
2
2%
 
Total votes: 110
User avatar

manimal
Poser
Poser
Posts: 307
Joined: 14 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by manimal »

Glimrende gjennomganger begge to :applause:

WASP var et fantastisk band på åttitallet, herav nicket mitt.

User avatar

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Skreiv forresten feil ang The Crimson Idol at I Am One var en av topplåtene, men skulle selvsagt skrive The Idol, som er ufattelig nydelig, med en neste Gilmour'sk solo fra Bob Kulick...
Image

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Har ikke alle skivene, men av de jeg har er helt klart The Headless Children best. Kanonskive!


Maggotfarm
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 06 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Maggotfarm »

Headless Children er nok uten tvil den beste W.A.S.P.-skiva, men de har jo mye annet snadder i katalogen. Kan styre meg for The Neon God-skivene. Blir nesten som Crimson Idol, bare dårligere.
The more it stays the same, the less it changes

http://www.facebook.com/pages/Maggot-Farm/37892980299

User avatar

Warchief_Thor
Belieber
Belieber
Posts: 78
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Warchief_Thor »

Veldig mange bra skiver. Liker virkelig Crimson Idol som en helhet. Deretter kommer debuten, TLC, THC og Electric circuis på løpende bånd, vet ikke helt rekkefølgen. Og selvsagt Kill.f**k.die som er en kongeskive, rett og slett.

User avatar

Marken
Rocker
Rocker
Posts: 1108
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Marken »

Chris Holmes (guitar; ex-W.A.S.P.), Randy Piper (guitar; ANIMAL, ex-W.A.S.P.), Steve Unger (bass; ex-METAL CHURCH), Rich Lewis (vocals; ANIMAL) and Stet Howland (drums; ex-W.A.S.P.) have joined forces in a brand new band called WHERE ANGELS SUFFER (W.A.S.). The group's debut album, "Purgatory", has already been completed and is described by Howland as "heavy and ready to destroy." He adds, "We will play all the hits, as well as ALL the dangerous music the current [lineup of] W.A.S.P. is skipping. 'f**k Like A Beast'? 'Mean Man'? Huhh? HUH?"

WHERE ANGELS SUFFER will make its live debut in Ft. Myers, Florida in early July. More details will be made available soon.

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Marken wrote:Chris Holmes (guitar; ex-W.A.S.P.), Randy Piper (guitar; ANIMAL, ex-W.A.S.P.), Steve Unger (bass; ex-METAL CHURCH), Rich Lewis (vocals; ANIMAL) and Stet Howland (drums; ex-W.A.S.P.) have joined forces in a brand new band called WHERE ANGELS SUFFER (W.A.S.). The group's debut album, "Purgatory", has already been completed and is described by Howland as "heavy and ready to destroy." He adds, "We will play all the hits, as well as ALL the dangerous music the current [lineup of] W.A.S.P. is skipping. 'f**k Like A Beast'? 'Mean Man'? Huhh? HUH?"

WHERE ANGELS SUFFER will make its live debut in Ft. Myers, Florida in early July. More details will be made available soon.
Høres ut som noe ala X-Wild, altså rimelig meningsløst.

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Marken wrote:Chris Holmes (guitar; ex-W.A.S.P.), Randy Piper (guitar; ANIMAL, ex-W.A.S.P.), Steve Unger (bass; ex-METAL CHURCH), Rich Lewis (vocals; ANIMAL) and Stet Howland (drums; ex-W.A.S.P.) have joined forces in a brand new band called WHERE ANGELS SUFFER (W.A.S.). The group's debut album, "Purgatory", has already been completed and is described by Howland as "heavy and ready to destroy." He adds, "We will play all the hits, as well as ALL the dangerous music the current [lineup of] W.A.S.P. is skipping. 'f**k Like A Beast'? 'Mean Man'? Huhh? HUH?"
f**k Like A Beast uten Blackie blir vel som Living After Midnight uten Halford.
Men plata kan jo hende blir bra den.
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.

User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Er dette en spøk? Hvis ikke, er det popcorntid på Blabbermouth snart :mrgreen:
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Vorax wrote:
Marken wrote:Chris Holmes (guitar; ex-W.A.S.P.), Randy Piper (guitar; ANIMAL, ex-W.A.S.P.), Steve Unger (bass; ex-METAL CHURCH), Rich Lewis (vocals; ANIMAL) and Stet Howland (drums; ex-W.A.S.P.) have joined forces in a brand new band called WHERE ANGELS SUFFER (W.A.S.). The group's debut album, "Purgatory", has already been completed and is described by Howland as "heavy and ready to destroy." He adds, "We will play all the hits, as well as ALL the dangerous music the current [lineup of] W.A.S.P. is skipping. 'f**k Like A Beast'? 'Mean Man'? Huhh? HUH?"

WHERE ANGELS SUFFER will make its live debut in Ft. Myers, Florida in early July. More details will be made available soon.
Høres ut som noe ala X-Wild, altså rimelig meningsløst.
Tenkte X-Wild jeg og, men dette virker jo enda dummere, for det er jo helt klart her at formålet er å spille gamle W.A.S.P.-låter live. X-Wild mekka ihvertfall egne låter (dog tidvis veldig likt RW), og gav ut 3 hele album.
Image

User avatar

Dick Hardy
Poser
Poser
Posts: 251
Joined: 11 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 36

Post by Dick Hardy »

The Crimson Idol er best. Med debuten og Headless Children hakk i hæl :D
Image

User avatar

Øl
Belieber
Belieber
Posts: 98
Joined: 10 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Øl »

Er veldig mykje av WASP eg aldri har hørt(så langt eg kan hugse, that is), men heller mot The Electric Circus eller The Last Command. Lar stemminga bero enn så lenge.
You treat your step-mother with respect, Pantera!

User avatar

Eon
Belieber
Belieber
Posts: 101
Joined: 19 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 36

Post by Eon »

Ikke hørt alt jeg heller, men det står i mellom debuten og The Headless Children. Har også sansen for Live...In The Raw. The Last Command er en rimelig laber affære.

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Affen wrote:
Vorax wrote:
Marken wrote:Chris Holmes (guitar; ex-W.A.S.P.), Randy Piper (guitar; ANIMAL, ex-W.A.S.P.), Steve Unger (bass; ex-METAL CHURCH), Rich Lewis (vocals; ANIMAL) and Stet Howland (drums; ex-W.A.S.P.) have joined forces in a brand new band called WHERE ANGELS SUFFER (W.A.S.). The group's debut album, "Purgatory", has already been completed and is described by Howland as "heavy and ready to destroy." He adds, "We will play all the hits, as well as ALL the dangerous music the current [lineup of] W.A.S.P. is skipping. 'f**k Like A Beast'? 'Mean Man'? Huhh? HUH?"

WHERE ANGELS SUFFER will make its live debut in Ft. Myers, Florida in early July. More details will be made available soon.
Høres ut som noe ala X-Wild, altså rimelig meningsløst.

Tenkte X-Wild jeg og, men dette virker jo enda dummere, for det er jo helt klart her at formålet er å spille gamle W.A.S.P.-låter live. X-Wild mekka ihvertfall egne låter (dog tidvis veldig likt RW), og gav ut 3 hele album.
De har spilt inn ett album ser jeg, men dette blir for dumt. Det er kun penger som er formålet med dette. Hvis de bare hadde lyst å lage bra musikk, trengte de ikke trekke noen paralleller til WASP. Patetisk og krampeaktig spør du meg.

Jeg har faktisk ingen X-Wild plater. Er de fremdeles å få tak i?

User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Er dette veldig mye verre enn Over The Rainbow, da? Bortsett fra at Rainbow ikke akkurat er operative.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Vorax wrote:Jeg har faktisk ingen X-Wild plater. Er de fremdeles å få tak i?
Tror de er ganske vrien å få tak i, men det er sikkert ikke umulig. DickHardy fikk ihvertfall tak i debuten på eBay. Personlig syns jeg andreskiva er best, men det er bra saker på alle 3.
Image


JonathanSaxx
Belieber
Belieber
Posts: 53
Joined: 17 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by JonathanSaxx »

Prata ikke Chris Holmes akkurat dritt om Randy i den lengere saken om WASP som var i Sweden Rock Magazine?
Let's put the X in Saxx!

User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

JonathanSaxx wrote:Prata ikke Chris Holmes akkurat dritt om Randy i den lengere saken om WASP som var i Sweden Rock Magazine?
*bestille enda en bøtte popcorn*
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Dick Hardy
Poser
Poser
Posts: 251
Joined: 11 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 36

Post by Dick Hardy »

Affen wrote:
Vorax wrote:Jeg har faktisk ingen X-Wild plater. Er de fremdeles å få tak i?
Tror de er ganske vrien å få tak i, men det er sikkert ikke umulig. DickHardy fikk ihvertfall tak i debuten på eBay. Personlig syns jeg andreskiva er best, men det er bra saker på alle 3.
Har de to første, ja. De dukker opp på Ebay med gjevne mellomrom.
Image

Locked Previous topicNext topic