Dick Hardy wrote:Jepp, men WASP er hardrockbeast_number_666 wrote:Og så mangler selvfølgelig Blackie
Det er heavy metal til beinet, men den diskusjon kan vi nesten ikke ta her.
It is currently 18 Dec 2024, 23:13
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Jack wrote:Navigator wrote:Av disse; Bruce Dickinson, men jeg har aldri sett Morgana Lefay Live da.
Men min yndlingfrontmann av alle må være Rob Halford! Makan tæl kar! Ingen i hele Metal universet er så kul som han! He is Metal himself!
Ja den gyngende saltstøtta Halford er virkelig noe til karismatisk scenepersonlighet...kanskje hvis du er gay
Post by Doomination »
Post by LostParadise »
Doomination wrote:Av disse blir det jo Bruce. Ellers kan der nevnes:
James Hetfield
Chuck Billy
Post by LostParadise »
Marken wrote:Stian wrote:Haha, har ikke lagt ut den ennå. Men om det er ok for Marken, så kan jeg gjøre det.
Hehe, det skulle gå greit det.
Klaff wrote:Jack wrote:Navigator wrote:Av disse; Bruce Dickinson, men jeg har aldri sett Morgana Lefay Live da.
Men min yndlingfrontmann av alle må være Rob Halford! Makan tæl kar! Ingen i hele Metal universet er så kul som han! He is Metal himself!
Ja den gyngende saltstøtta Halford er virkelig noe til karismatisk scenepersonlighet...kanskje hvis du er gay
Nå DIGGER jeg Priest og Halford, setter vel bare Maiden og King Diamond foran, MEN; asså Halford er en god frontmann, men frontmann på samme måte som f.eks. Bruce Dickinson, det er han bare ikke. Man kan selvfølgelig diksutere i det vide og det brede hvem av dem som har best stemme. jeg personlig synes begge to er fantastiske og perfekte til hvert sitt band, men tar man rene frontmann egenskaper synes jeg Dickinson er milevis foran Halford. Rising In The East DVDen til Priest sammenlignet med Rock In Rio for eksempel....