skaumannen wrote:Runar wrote:Nederst på siden er det biledbevis på at han har møtt de:skaumannen wrote:Tror ikke dette er et ekte intervju.. sikkert bare en nerd som har sittet nedi kjellern å mekka sammen noen greier etter han har lest et par intervjuer med Priest, åsså har han tydeligvis bestemt seg for å fremstille Priest i et dårlig lys...AndersMarken wrote:Ho-ho, Priest goes Joey DeMaio...eller var det omvendt.
Hysterisk bra "intervju". Makan til flopper:
http://www.geocities.com/vadim_the_sent ... rview.html
Ja jeg vet, men tror alikavel at mesteparten av det intervjuet er oppdiktet, eller "pyntet på"
Har møtt dem jeg også, men har ikke "intervjuet" dem av den grunn...
Høres usansynlig ut at Priest-gutta har finkjemmet denne hjemmesida på den måten det hevdes i "samtalen".
Og merkelig at de har reunited med Rob hvis de mener han ikke kan synge lenger...
I den dvd'en som følger med Angel of retribution fremstår i hvert fall hver og en av gutta som ydmyke og genuint og rørernde lykkelige for å være "sammen" igjen.
Denne Vadim hadde jo ingen opptaker og fikk bare skrevet ned en og annen setning av "samtalen", så jeg skriver mye av dette på dårlig hukommelse og en real farging av virkeligheten.