Onyx wrote:Hmm, ok, takk for hjelpa...?Erkedemon wrote:Onyx wrote:Noen som veit om det finnes et sted det går an å se U:1999-dokumentaren?
har den på vhs
ok. plan b:
nei, harn ikke likevel.
HRMF!
It is currently 18 Dec 2024, 12:53
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Ballajazzhus »
Rector wrote:Ballajazzhus wrote:Hvis du har dc++ eller tilsvarende, kan du legge den i share mappa di.Imp wrote:Jeg har både "Det svarte alvor" og "s***n rir media" i grei kvalitet på cd, om noen skulle være interessert.
PM.
On topic: "Det svarte alvor" vinner for min del på grunn av de mange ubetalelige kommentarene. Ufrivillig moro er ofte det beste.
Da kan vi andre metallhodene også få glede av den. Min nedlastning stanset på 98.8
Takk Pls
Er det nok å gjøre det? Man må ikke "publisere" en fil man selv introduserer...?
Sassu-Wunnu wrote:devilpope wrote:Hyperion wrote:Ingen av de (to) torrentene av Det sorte alvor, som jeg har lastet ned, har fungert. Dessverre.
Samma her. Stopper på 99,9%. Faenskap.
Du har vel ikke slettet den ? Hvis ikke så er det bare og laste ned VLC som kan spille uferdige filmer pluss at den har en haug av kodeker.
Ballajazzhus wrote:Ikke med Dc++, virker på en annen måte enn azureus og andre torrentprogrammer.
Så da er det bare å laste ned DC++(http://dcplusplus.sourceforge.net/download/) og spre det til oss andre.
Post by Sassu-Wunnu »
Rector wrote:Sassu-Wunnu wrote:devilpope wrote:Hyperion wrote:Ingen av de (to) torrentene av Det sorte alvor, som jeg har lastet ned, har fungert. Dessverre.
Du har vel ikke slettet den ? Hvis ikke så er det bare og laste ned VLC som kan spille uferdige filmer pluss at den har en haug av kodeker.
Ah. Har en haug 99,999999999 % nedlasta filmer, hvor finner jeg dette verktøy?
Post by Snickarjävel »
Ja, ikkje verst den heller. Men måten "fortelleren" snakkar om spesielt Pelle er heilt fantastisk morosam.Sassu-Wunnu wrote:MacGyver wrote:Ein smule off-topic, men eg må få anbefale den svenske Mayhem-dokumentaren Cult of Aggression. Her er spesielt avsnittet om Dead verdt å sjå. Mange kullkorn der.
"Han hadde förråtnade djur under sin seng"
"Pelle fick aldri nåt skivkontrakt"
"Dom tykte Pelle var en morbid figur"
Eller bare; Tyrkia er jo fyllt av tyrkere og dem liker jo ikke vi.
Post by Ballajazzhus »
Rector wrote:Ballajazzhus wrote:Ikke med Dc++, virker på en annen måte enn azureus og andre torrentprogrammer.
Så da er det bare å laste ned DC++(http://dcplusplus.sourceforge.net/download/) og spre det til oss andre.
Hvis noen med DC legger ting i Shared, finner jeg sånt via Limewire Pro og da?
Post by Sassu-Wunnu »
Rector wrote:Sassu-Wunnu wrote: http://www.download.com/VLC-Media-Playe ... ag=lst-0-1
Pålitelig og bra avspiller for film. Anbefales på det varmeste.
Fikk ikke ned noe derfra. Men fant off.side. Takker. Da har man jo straks et lite skattkammer i Incomplete-mappa.
Post by Disfigured_Chest »
Jeg mener å huske at det var en av Marduk gutta... Det var han som dreiv og "vi hatar dom kristna svinen" og "vi skal drepa dom kristna svinen" etc... VM i "kristna svinen" mener jeg å huskeCenturion wrote:Kanskje litt utenom topic men.
TV2 hadde et program som tok for seg kriminelle saker som var aktuelle i 96/97.. De hadde intervju med en svensk satanist. Noen som husker? Det var vel ingen som viste hvem han var. Noen mente det var Jon (Dissection)
Du så ikke trynet på han. Men han snakket mye om "Vår herre s***n" og at de samlet inn penger til våpen o.l
Kunne tenkt meg å se igjen. Var j***a artig.
Sassu-Wunnu wrote:devilpope wrote:Hyperion wrote:Ingen av de (to) torrentene av Det sorte alvor, som jeg har lastet ned, har fungert. Dessverre.
Disfigured_Chest wrote:Jeg mener å huske at det var en av Marduk gutta... Det var han som dreiv og "vi hatar dom kristna svinen" og "vi skal drepa dom kristna svinen" etc... VM i "kristna svinen" mener jeg å huskeCenturion wrote:Kanskje litt utenom topic men.
TV2 hadde et program som tok for seg kriminelle saker som var aktuelle i 96/97.. De hadde intervju med en svensk satanist. Noen som husker? Det var vel ingen som viste hvem han var. Noen mente det var Jon (Dissection)
Du så ikke trynet på han. Men han snakket mye om "Vår herre s***n" og at de samlet inn penger til våpen o.l
Kunne tenkt meg å se igjen. Var j***a artig.
Enig, tar den gjerne i reprise
Post by Sassu-Wunnu »
Alfadir wrote:Laster opp de jeg har nå + bonus.
http://vikingwiki.net/scream/
Post by Sassu-Wunnu »