Stian wrote:Det er fordi noen må passe på deg. Er pålagt av Runar, faktisk.
Haha, ok...har du og bilde av meg i pengeboka?
It is currently 12 Dec 2024, 03:04
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Hege wrote:jeg pleier i det minste ikke å gå inn i tråder til band jeg liker dårlig (som ville tilsvart halve hardrockforumet), å slenge dritt BARE for å slenge dritt.
Når vi snakker om det... Du er faktisk inne på noe her. Det er mye knas innen BM, men det er ikke min favorittsjanger #1. Det er en svær jungel av BM-band der ute, og jeg har ikke helt behov for å sjekke ut ALT (på en gang). Tar heller ting litt som det kommer dumpende ned på nesa mi. Det kan forsåvidt gjelde hardrock også. Kommer jeg over et bra hardrockband, så selvfølgelig. Men jeg gidder ikke sjekke ut tusen AOR-band fordi du mener at det må jeg gjøre for å være tr0000456 metalhead.Affen wrote: "Nei jeg liker fortsatt Mayhem fordi jeg har et forhold til dem, men gidder ikke sjekke ut nye band i sjangeren. Black metal er ikke mi greie..."
Øhøhø. Da har vi litt forskjellige definisjoner på dritings. Hvor mange fyllemeldinger har ikke jeg fått av deg, der bokstavene er helt ute og kjører så man knapt skjønner hva som står, og innholdet bare er vas.Affen wrote:Stian wrote:Du kan lete selv.
Jeg vet jeg har vært, og er fortsatt negativ til å drikke seg dritings. Det kommer jeg aldri til å endre syn på. Og jeg har ikke vært dritings siden siste gangen jeg drakk heimbrent på en fest tidlig i 2002. Der og da bestemte jeg meg for at aldri mer. Å våkne opp med hodepine, kvalme og faenskap, og ikke huske alt fra kvelden før, nei det orker jeg ikke. Så mulig du bare blander sammen ting nå. Men jeg har aldri vært avholds.
Hege wrote:Øhøhø. Da har vi litt forskjellige definisjoner på dritings. Hvor mange fyllemeldinger har ikke jeg fått av deg, der bokstavene er helt ute og kjører så man knapt skjønner hva som står, og innholdet bare er vas.
Affen wrote:Hege wrote:Jeg står fortsatt for det jeg liker, jeg. Hører på både Stage Dolls, Evenrud og WW i blant. Så her er du helt på jordet, mister.
Ja du holder deg til noen få band så du har noe å slå i bordet med å "bevise" at du ikke har forandra deg. Men om musikken til Stage Dolls gir deg noe, hvorfor skulle ikke annen musikk i samme sjanger kunne gi deg like mye? Finnes massevis av band som skriver mye bedre låter enn Stage Dolls innen samme sjanger!
TheUnborn wrote:Gir musikken til Darkthrone deg noe, Affen? Du sier du liker det, men hvor mange andre primitive black metal skiver har du, og hører på?
Affen wrote:TheUnborn wrote:Gir musikken til Darkthrone deg noe, Affen? Du sier du liker det, men hvor mange andre primitive black metal skiver har du, og hører på?
Tja, de gamle Darkthrone-skivene gir meg noe i form av at jeg liker det...når jeg er i humør, vel og merke. Gir meg ingen "kald" eller "ond" følelse, om det er det du fisker etter Ellers er vel den "primitive" bm-skiva som gir meg mest Ancient - Halls Of Eternity. Den skiva har ei enorm stemning, og spilles både titt og ofte...samt Pure Holocaust med Immortal.
Så, kan ikke du fortelle meg litt om ditt forhold til Cheap Trick? Regner sterkt med du har et slags forhold til bandet siden du går inn i tråden om dem?
TheUnborn wrote: Du nevner ikke så mange flere skiver innen black metal, enn det Hege gjør
om hard rock, så dere er like gode på det punktet spør du meg.
TheUnborn wrote: Jeg er ofte innom hard rock forumet å ser litt rundt jeg, sier sjelden noe, men
kunne ikke dy meg da jeg kom over denne diskusjonen, som i bunn og grunn
ikke har så mye med Cheap Trick å gjøre mer.
Affen wrote:TheUnborn wrote: Du nevner ikke så mange flere skiver innen black metal, enn det Hege gjør
om hard rock, så dere er like gode på det punktet spør du meg.
Nei jeg visste ikke at målet var å ramse opp mest mulig bm-skiver, men ok, jeg kan sende deg ei liste over alle bm-skivene i samlinga mi i løpet av kvelden, om du har noe glede av det
TheUnborn wrote: Jeg er ofte innom hard rock forumet å ser litt rundt jeg, sier sjelden noe, men
kunne ikke dy meg da jeg kom over denne diskusjonen, som i bunn og grunn
ikke har så mye med Cheap Trick å gjøre mer.
Ok, men da innrømmer du at du liker å provosere da, og at det var det som var målet ditt med forrige post
Affen wrote:Kjøpte The Very Best of Cheap Trick idag. Høres veldig bra ut så langt!
Affen wrote:Men den trigga interressen nok til at jeg skal skaffe meg noen skikkelige CT-album.
steinman wrote:Affen wrote:Men den trigga interressen nok til at jeg skal skaffe meg noen skikkelige CT-album.
Flink gutt!
Jeg anbefaler at du går for "In Color", "Heaven Tonight" og "Dream Police".
Affen wrote:steinman wrote:Affen wrote:Men den trigga interressen nok til at jeg skal skaffe meg noen skikkelige CT-album.
Flink gutt!
For å si det sånn, har de noen jeg bør styre langt unna? Tenker mer sånn "kjøper det jeg kommer over" jeg
Affen wrote:steinman wrote:Affen wrote:Men den trigga interressen nok til at jeg skal skaffe meg noen skikkelige CT-album.
Flink gutt!
For å si det sånn, har de noen jeg bør styre langt unna? Tenker mer sånn "kjøper det jeg kommer over" jeg
Marken wrote:Affen wrote:For å si det sånn, har de noen jeg bør styre langt unna? Tenker mer sånn "kjøper det jeg kommer over" jeg
Du må ikke glemme at du antageligvis liker disse skivene best.
Flink gutt!