Ny Satyricon ep
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Goatblessed necropenis wrote:Conan wrote:Uff, dette virket noe kjedelig, skal de komme med enda en skive som ligner Volcano.
Jeg håper det uten at jeg tror den vil ligne noe særlig på "Volcano". Er det en ting ingen kan kritisere Satyricon for, så er det å gjenta seg selv.
Skjønner forresten ikke at folk ikke ser storheten i "Volcano". Bekmørk, kald og guffen skive spør du meg. "Mental mercury" er kanskje den feteste og kaldeste låta Satyricon har laget.
Volcano er ei trivelig skive. Bare man skipper de to hitlåtene, så er det mye koz på denne.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
Goatblessed necropenis wrote:Conan wrote:Uff, dette virket noe kjedelig, skal de komme med enda en skive som ligner Volcano.
Jeg håper det uten at jeg tror den vil ligne noe særlig på "Volcano". Er det en ting ingen kan kritisere Satyricon for, så er det å gjenta seg selv.
Skjønner forresten ikke at folk ikke ser storheten i "Volcano". Bekmørk, kald og guffen skive spør du meg. "Mental mercury" er kanskje den feteste og kaldeste låta Satyricon har laget.
Vil ha mer tempo igjen på skivene, ikke discorytmer.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
hear ye,hear ye!
Begivenheter man går glipp av er alltid noe herk. NM live hadde vært sinnsykt fett.Shitrock wrote:Føler for å skjære meg i armen no. Nesten.Vorax wrote:Litt artig at Nokturnal Mortum varmer opp for Satyricon i Kiev i kveld.
慨世憂国
Anders S wrote:Begivenheter man går glipp av er alltid noe herk. NM live hadde vært sinnsykt fett.Shitrock wrote:Føler for å skjære meg i armen no. Nesten.Vorax wrote:Litt artig at Nokturnal Mortum varmer opp for Satyricon i Kiev i kveld.
På tide de får ræva si til Norge.
-
- Belieber
- Mood:
Vorax wrote:Litt artig at Nokturnal Mortum varmer opp for Satyricon i Kiev i kveld.
Alt er artig med Nokturnal Mortum. Skitband av dimmensjoner ukjente.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
Av alle ting så har faktisk Now, Diabolical tatt seg opp her i huset
Er nesten sjokkert selv...
Åpningslåten "Now, Diabolical" og avslutningslåten "To the Mountains" er faktisk svingende svart. Grimt er ordet. Jeg måtte gi nye Satyricon et forsøk på heder og forståelse, og nå har denne utgivelsen på en uke vokst fra simplistisk samlebåndsræl til et rimelig helhetlig album med nok av minimalistisk, atmosfærisk attitude. Prøv spor 6: "That Darkness Shall Be Eternal" igjen med nye ører, i tillegg til de to overnevnte låtene...
Stygt, enkelt og svært så groovy.
Ikke verst, ikke verst....
Er nesten sjokkert selv...
Åpningslåten "Now, Diabolical" og avslutningslåten "To the Mountains" er faktisk svingende svart. Grimt er ordet. Jeg måtte gi nye Satyricon et forsøk på heder og forståelse, og nå har denne utgivelsen på en uke vokst fra simplistisk samlebåndsræl til et rimelig helhetlig album med nok av minimalistisk, atmosfærisk attitude. Prøv spor 6: "That Darkness Shall Be Eternal" igjen med nye ører, i tillegg til de to overnevnte låtene...
Stygt, enkelt og svært så groovy.
Ikke verst, ikke verst....
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- Belieb
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Min hud er kald.
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".