Kansas
Yes
Rush
King Crimson
Camel
Magma
Gentle Giant
Wobbler
Gordian Knot
Änglagård
Jethro Tull
pffth...
Topp 10 prog-favoritter?
smeghead wrote:men egentlig mente jeg den første kommentaren mest som en sånn Respect-greie. let's (s)krangle om hvem som er hardest! Rush har jo utrolig soft vokal osv.
En kompis av meg nektet å tro at det var en mann som sang da jeg spilte Rush for ham. Men det er jo ikke noe bevis for at det ikke er hardrock. Tenk på Girlschool og Vixen!
Ta tårnet, Ebralidze!
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
torjo wrote:smeghead wrote:men egentlig mente jeg den første kommentaren mest som en sånn Respect-greie. let's (s)krangle om hvem som er hardest! Rush har jo utrolig soft vokal osv.
En kompis av meg nektet å tro at det var en mann som sang da jeg spilte Rush for ham. Men det er jo ikke noe bevis for at det ikke er hardrock. Tenk på Girlschool og Vixen!
Girlschool?
Sier som (fritt etter) Ivar Hoff: "Ikke er det hardrock og ikke er det damer!"
-
- Belieber
- Mood:
torjo wrote:Det med hvorvidt de er damer eller ikke skal jeg ikke krangle om, i hvert fall når det gjelder originalbesetninga haha, men du kan da ikke mene at de ikke er hardrock?
Neida; Girlschool er Hardrock, de.
Men innen genren hardrock interesserer de meg omtrent like mye som Røa gjør innen genren fotball.
-
- Belie
- Mood:
Dream Theater er mitt soleklare valg. Skal ikke utdype det noe mer en det.
Savner allikevel band/artister som Redemption, Spocks Beard, Neil Morse,IQ,Arena,Porcupine Tree,RPWL,Frost.Pendragon,norske Magic Pie, Pagans Mind,Circus Maximus osv.,osv.
Essensiell prog.rock / metal som tråd starter har utelatt. Sier vel det meste.
Savner allikevel band/artister som Redemption, Spocks Beard, Neil Morse,IQ,Arena,Porcupine Tree,RPWL,Frost.Pendragon,norske Magic Pie, Pagans Mind,Circus Maximus osv.,osv.
Essensiell prog.rock / metal som tråd starter har utelatt. Sier vel det meste.
Gong er universets beste prog-band. Basta! Sørlignok var de ikke oppført i pollen, skikkelig teit faktisk. Stemte Camel.
I nuet spilles Hawkwind - In search of space.
One trip is space
trip is one space
is one space trip
one space trip is...............................
I nuet spilles Hawkwind - In search of space.
One trip is space
trip is one space
is one space trip
one space trip is...............................
TECHNITIÄNS ÖF SPÅCE
SHIP EÅRTH THIS IS
YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING
YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEÄD
SHIP EÅRTH THIS IS
YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING
YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEÄD