Har du faktisk hørt Slipknot?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har hørt en del "video-låter", og så de live før Slayer i Spektrum. Er vel ikke nevneverdig imponert, selv om de har noen kule partier. Blir litt for mye nu-metal for min smak.
Dessuten så jeg et intervju med de på tv en gang, hvor de viste seg å være en gjeng usmakelige drittunger. Brenn.
Dessuten så jeg et intervju med de på tv en gang, hvor de viste seg å være en gjeng usmakelige drittunger. Brenn.
-
- B
- Mood:
Huska noen kompiser introduserte det til meg tre-fire år sia. Huska også de hakka på meg fordi jeg ikke orka å høre på det
Camel - ...what?
-
- B
- Mood:
tror faktisk eg bar ehar hørt den låta som er med i resident evil filmen å den er jo meget bra....vertfall refrenget hehe
Har bare sisteskiva og har ikke hørt noe fra de andre (som jeg vet om). En del kult der, men også altfor mye som absolutt ikke fungerer for meg. Midt på treet skive for min del. Tvilsomt om det handles mer av dem for å si det sånn.
-
- Belieb
- Mood:
Har alle skivene. De to første er bra, den siste var elendig.
Stian wrote:Celtic Frost - Opeth 1-0.
-
- Belieber
- Mood:
Generelt liker jeg ikke musikken som en helhet, men er sinnsykt gode musikere. Eller iallefall trommisen og vokalisten. Har bra vokal synes jeg. Både clean og metalvokal.
Men dropped D-tuning på gitaren er bare tull uansett hva folk sier. UANSETT
Men dropped D-tuning på gitaren er bare tull uansett hva folk sier. UANSETT
DecrapifierOfBajswafflers wrote:'WhiteThrash wrote:ja det har jeg, første skiva jazzmetal meets disco
jazzz?hvor?
de har hørt på zappa, and made a jazz noise here. Glemte bare jazzdelen
edit: Which reminds me; når jeg får opp pc'n igjen skal jeg lage ei låt som heter "make a japanoise here"
Digitus Impudicus!
Phoncible wrote:DecrapifierOfBajswafflers wrote:'WhiteThrash wrote:ja det har jeg, første skiva jazzmetal meets disco
jazzz?hvor?
de har hørt på zappa, *æln retter opp*: make a jazz noise here. Glemte bare jazzdelen
edit: Which reminds me; når jeg får opp pc'n igjen skal jeg lage ei låt som heter "make a japanoise here"
haha snakker om bra tiltak. kun midi da eller?
DecrapifierOfBajswafflers wrote:Phoncible wrote:DecrapifierOfBajswafflers wrote:'WhiteThrash wrote:ja det har jeg, første skiva jazzmetal meets disco
jazzz?hvor?
de har hørt på zappa, *æln retter opp*: make a jazz noise here. Glemte bare jazzdelen
Lager den i guitarpro. Da trenger jeg ikke vente til lydkortet mitt er oppe engang
Digitus Impudicus!
Phoncible wrote:DecrapifierOfBajswafflers wrote:Phoncible wrote:DecrapifierOfBajswafflers wrote:'WhiteThrash wrote:ja det har jeg, første skiva jazzmetal meets disco
jazzz?hvor?
Lager den i guitarpro. Da trenger jeg ikke vente til lydkortet mitt er oppe engang
ja,uten nett så får du vel jobba uforstyrret. men hva skjer idag? vindunken her bynner å bli tom. må vel på polet og få fatt på no whiskey og vodka tenker jeg.