Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Satyricon

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Satyricon?

Ja!!
26
54%
NĂŠh...
5
10%
Bob-bob-bob, ikke sant?
17
35%

Total votes: 48

Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

UndeadFlowerKing wrote:
Conan wrote:
UndeadFlowerKing wrote:

Ingen tvil om at de to fÞrste platene deres er svakest, men treklÞveret Nemesis Divina, Rebel Extravaganze og Volcano er noe av det beste sjangeren har Ä by pÄ.

Tenker du svakest ang lÄtmaterialet eller lyden?

Begge deler.
Produksjonen er ikke like god som de nyere platene, og jeg syns rett og slett at en del av lÄtene er rotete og nesten amatÞrmessig. Men de er fortsatt bedre enn For All Tid(Dimmu) hehe

Nei men syns produksjon kler lÄtene godt jeg da.

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:

Post by UndeadFlowerKing »

Conan wrote:
UndeadFlowerKing wrote:
Conan wrote:
UndeadFlowerKing wrote:

Ingen tvil om at de to fÞrste platene deres er svakest, men treklÞveret Nemesis Divina, Rebel Extravaganze og Volcano er noe av det beste sjangeren har Ä by pÄ.

Begge deler.
Produksjonen er ikke like god som de nyere platene, og jeg syns rett og slett at en del av lÄtene er rotete og nesten amatÞrmessig. Men de er fortsatt bedre enn For All Tid(Dimmu) hehe

For all del, det er ikke snakk om noen ultradÄrlig 1349 produksjon, men jeg syns rett og slett at de fÞrste albumene til Satyricon er vesentlig svakere pÄ alle hold, bÄde teknisk og lÄtmessig enn midtperioden dems.

Conan

Post by Conan »

UndeadFlowerKing wrote:
Conan wrote:
UndeadFlowerKing wrote:
Conan wrote:
UndeadFlowerKing wrote:

Begge deler.

For all del, det er ikke snakk om noen ultradÄrlig 1349 produksjon, men jeg syns rett og slett at de fÞrste albumene til Satyricon er vesentlig svakere pÄ alle hold, bÄde teknisk og lÄtmessig enn midtperioden dems.

Hehe syns de har bedre stemning pÄ de fÞrste enn de siste. Men smak og behag.

Hagakure
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Hagakure »

Her er jeg faktisk helt enig med Conan. Men jeg tar den enda et steg og sier at jeg finner kun lytteglede ved fĂžrste plata.
Ja, det er ting som ikke helt henger pÄ greip der, og til tider faller ting litt fra hverandre, men stemningen syns jeg ikke de har klart Ä viderefÞre pÄ de neste skivene.
NĂ„ datt jeg av etter Nemesis Divina riktignok, men det jeg har hĂžrt etter dette blir for meg altfor sterilt.
Det som plager meg gjennomgÄende pÄ alle de 3 fÞrste skivene er at ambisiÞsitet overgÄr talent og evne.

Rock over London, Rock on Chicago

Conan

Post by Conan »

Hagakure wrote:

Her er jeg faktisk helt enig med Conan. Men jeg tar den enda et steg og sier at jeg finner kun lytteglede ved fĂžrste plata.
Ja, det er ting som ikke helt henger pÄ greip der, og til tider faller ting litt fra hverandre, men stemningen syns jeg ikke de har klart Ä viderefÞre pÄ de neste skivene.
NĂ„ datt jeg av etter Nemesis Divina riktignok, men det jeg har hĂžrt etter dette blir for meg altfor sterilt.
Det som plager meg gjennomgÄende pÄ alle de 3 fÞrste skivene er at ambisiÞsitet overgÄr talent og evne.

Det som plager meg enda mer at Satyr sa i et intervju for noen Är sia at de ikke vil gjenta seg selv pÄ nyere skiver, men tre siste skivene er da rimelig like pÄ en mÄte.

Locked Previous topicNext topic