Finsk black metal
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Funerary Bell er så j****g bra, og da spesielt bandet første EP, The Second Manifestation. Liker The Coven veldig godt au, men The Second Manifestation er overlegen på alle måter IMO. Synes The Cover låter langt mer standard finsk enn TSM, som oser av Mortuary Drape fra start til slutt. Må få sjekket ut Horrific TransCosmic Overture au. Har trua.
-
- Belieber
- Mood:
Måtte kjøpe Cornigr etter alle godordene her, og det var jaggu ikke dumt. Ikke fått snurra LPen for mye enda, men lover bra etter et par runder, så nytt materiale tas i mot med glede.
Ellers går det en del i Kêres - The Wanderer's Path demoen og Kêres - Eternal Wake (album?) om dagen. j****g kult, rett og slett.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Alle utgivelsene jeg har av Keres leverer ja. Synd så mange av demoene er private og umulig å få tak i.
(Rop ut om noen har et eks. av "The Wanderer's Path Demo XX"-tapen til salgs!)
-
- Poser
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Hvis du skal ha vinyl går det nok greit å finne Corniger, samt MLPen til Kêres. De andre to fra Kêres tror jeg du skal jobbe hardt for å finne, eventuelt grave j****g dypt i lommeboka. "Eternal Wake" ligger ute på discogs for €200; - "Kêres’ Call / Blood Runs Down These Walls" tviler jeg veldig sterkt på at du finner overhodet.VonMünchhausen wrote:Jeg noterer meg Keres og Cornigr som band å sjekke ut. Er fullengderne greie å få tak i hvis de faller i smak?
-
- Rocker
- Mood: