Da hateu drakk seg hinsides sans og samling og trodde Lord of the Rings var en skate/surfefilm med navn Lord of the Dogtowns. Han fikk ikke sett ferdig filmen etter å ha knust TVen da også den tredje hovedrollleinnehaveren het Tom Arnold
Kjipe greier
-
- Infant
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Stian har kjøkkenhage for trivslas skyld, han er unnskyldt. Jeg føler de andre har det fordi de skal dyrke frem den perfekte.... basilikum.... rasen.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
mens kulturmarxister som meg selv nøyer seg med å kjøpe masse koriander og spise den.
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Sliter med å sende og motta meldinger. Jeg har Chess, andre som har problemer.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
evilbanana wrote:Stian har kjøkkenhage for trivslas skyld, han er unnskyldt. Jeg føler de andre har det fordi de skal dyrke frem den perfekte.... basilikum.... rasen.
Her er du helt på jordet(!)
Det er såklart subsidier og tilgang på kunstjødsel som er drivkraften
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
800,- i tannlegeregning. Kanskje ikke så kjipt i seg sjøl, men når det var kun for årlig undersøkelse m/rens, puss og røntgen (null hull), og at hele seansen tok snaut 20 minutter, kan man saktens begynne å lure på hva det ville koste meg om tennene plutselig datt ut av kjeften. Tannleger ass, nødvendig onde er'em.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
- Mood:
Jeg betaler gjerne et par-tre hundrelapper ekstra i skatt i året om tannlegeregninga blir dekka av staten.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
DarthVidar wrote:800,- i tannlegeregning. Kanskje ikke så kjipt i seg sjøl, men når det var kun for årlig undersøkelse m/rens, puss og røntgen (null hull), og at hele seansen tok snaut 20 minutter, kan man saktens begynne å lure på hva det ville koste meg om tennene plutselig datt ut av kjeften. Tannleger ass, nødvendig onde er'em.
Fikk en betennelse i en nerve fordi en tidligere tannlege hadde lagt fyllingen for tett innpå. Jeg måtte ut med 8 000 totalt, tre behandlinger. Ar10. Fikk ikke erstatning heller, siden tannlegen "kan legge fyllingen så nærme om han mener det går greit" eller noe sånt.
Betaler vel rundt 950,- for samme behandlingen der eg går, Porcus. Så der slapp du vel strengt tatt billig unna.
-
- Poser
- Mood:
Udunpute wrote:Jeg betaler gjerne et par-tre hundrelapper ekstra i skatt i året om tannlegeregninga blir dekka av staten.
Kunne ikke vært mer enig.
Atheos wrote:Betaler vel rundt 950,- for samme behandlingen der eg går, Porcus.
Hmh, jeg må innrømme at jeg er nysgjerrig på om det var ZNDN eller Terror_mit_uns du forvekslet meg med
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Porcus wrote:Atheos wrote:Betaler vel rundt 950,- for samme behandlingen der eg går, Porcus.
Hmh, jeg må innrømme at jeg er nysgjerrig på om det var ZNDN eller Terror_mit_uns du forvekslet meg med
Faktisk Darth Vidar. Orsak!
-
- Belieber
- Mood:
stramvaier wrote:Udunpute wrote:Jeg betaler gjerne et par-tre hundrelapper ekstra i skatt i året om tannlegeregninga blir dekka av staten.
Kunne ikke vært mer enig.
Det er fordi dere har råtne tenner. Jeg er imot.
Frankrike er dritt, og dere spilte uavgjort mot England. Tannhelse bør selvsagt sidestilles med alt annet av helsetjenester og gå inn under egenandelsordningen.
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten
TMU 2014