Sko
Noe mer enn med ørepropper?Tomas wrote:Men man ser uansett ut som om man har rømt fra en institusjon i slike.Porcus wrote:To av tre grunner dreier seg altså ikke om å gå, men om å stå
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- B
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
evilbanana wrote:Guybrush Threepwood wrote:jæævlig gode nå som det blir mye søppelvær.
DE er noe av det kjedligste jeg har sett.
driter i bunn og grunn ganske hardt i, kjekt å kunne gå uten å bli bløt og kaldt selvom det er ræva vær.
Snakker du om? Institusjonsdimlinger går gjerne med merkelig oppbygde sko og sånn hjelm som Peter Cech spiller med.Porcus wrote:Noe mer enn med ørepropper?Tomas wrote:Men man ser uansett ut som om man har rømt fra en institusjon i slike.Porcus wrote:To av tre grunner dreier seg altså ikke om å gå, men om å stå
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
Jeg bruker det ogsaa paa konserter, that's why.Tomas wrote:Snakker du om?Porcus wrote:Noe mer enn med ørepropper?Tomas wrote:Men man ser uansett ut som om man har rømt fra en institusjon i slike.Porcus wrote:To av tre grunner dreier seg altså ikke om å gå, men om å stå
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Det er da mange som bruker ørepropper på konsert. Og folk som er komplett sinnssyke tenker vel ikke et øyeblikk på å beskytte hørselen sin.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-
- Belieber
- Mood:
Reimers wrote:beste skoa
Helt enig!
Problemet er at når jeg skal bli "penkledd tolk", så passer de j****g dårlig inn. Men de er de eneste skoene som jeg overlever med når isen i Trondheimer på sitt jævligste.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Kjøpte disse i dag. Fikk tidenes bein i dem, og dessuten har de en nydelig lilla farge. Når jeg blir stor skal jeg ha en svær skogarderobe.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood: