Festival Forum
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Festival Forum
Synes de 20 trÄdene om Wacken er nok et bevis pÄ at et eget forum for festivaler er pÄ sin rette plass...
Dukker til stadighet opp nye festivaler, og ser de ligger spredt over General Metal, Det forumet som dekker sjangeren festivalen gÄr under og Announcement.
NÄ som HITS nÊrmer seg er det vel fare for ca. 10-15 nye trÄder.
BildetrÄder fra festivaler bÞr holdes pÄ fotoforum, det synes jeg sier seg selv.
...eller ikke
Dukker til stadighet opp nye festivaler, og ser de ligger spredt over General Metal, Det forumet som dekker sjangeren festivalen gÄr under og Announcement.
NÄ som HITS nÊrmer seg er det vel fare for ca. 10-15 nye trÄder.
BildetrÄder fra festivaler bÞr holdes pÄ fotoforum, det synes jeg sier seg selv.
...eller ikke
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Belieber
- Mood:
Er faktisk ikke sÄ mange nye trÄder.MARDUK wrote:Synes de 20 trÄdene om Wacken er nok et bevis pÄ at et eget forum for festivaler er pÄ sin rette plass...
Jeg stÞtter forslaget. der kan screamboardere avtale ting og tang om hvor og nÄr de skal mÞtes osv. isteden for hundre trÄder om samme tingen pÄ announcement.
kan jo eventuelt vÊre et "festival og konsert forum", med festivaler og konserter generelt. og eventuelt andre "pÄfunn" screamere mÄtte finne pÄ
kan jo eventuelt vÊre et "festival og konsert forum", med festivaler og konserter generelt. og eventuelt andre "pÄfunn" screamere mÄtte finne pÄ
Wesker wrote:Jeg stÞtter forslaget. der kan screamboardere avtale ting og tang om hvor og nÄr de skal mÞtes osv. isteden for hundre trÄder om samme tingen pÄ announcement.
Enig! Stemmer for en Arrangements trÄd!
-
- Belieber
- Mood:
Men en ting som kunne ha vĂŠrt hadde vĂŠrt et forum for festival og konsert-diskusjon.
Det hadde gjort seg, for da hadde det blitt sÄ j***a mye enklere Ä unngÄ dobbelttrÄder, uten at det nÞdvendigvis blir noe lite forum av den grunn (slik jeg tror at et uteleukkende Festival-forum hadde blitt).
Annonensering av arrangementer skulle selvsagt fortsatt gÄtt pÄ announcements, men nÄr folk skal planlegge og diskutere i det vide og breie om konserter og festivaler, sÄ kunne det med fordel vÊrt gjort pÄ ett enkelt forum.
Det hadde gjort seg, for da hadde det blitt sÄ j***a mye enklere Ä unngÄ dobbelttrÄder, uten at det nÞdvendigvis blir noe lite forum av den grunn (slik jeg tror at et uteleukkende Festival-forum hadde blitt).
Annonensering av arrangementer skulle selvsagt fortsatt gÄtt pÄ announcements, men nÄr folk skal planlegge og diskutere i det vide og breie om konserter og festivaler, sÄ kunne det med fordel vÊrt gjort pÄ ett enkelt forum.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Kill.f**k.Die. wrote:Annonensering av arrangementer skulle selvsagt fortsatt gÄtt pÄ announcements, men nÄr folk skal planlegge og diskutere i det vide og breie om konserter og festivaler, sÄ kunne det med fordel vÊrt gjort pÄ ett enkelt forum.
Enig, enig.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Som sagt lenger opp; hva med Ă„ lage Arrangements under Announcement? Der kan man avtale mĂžter, fester, festivaler osv.osv.
-
- Belieber
- Mood:
Harvest wrote:Bra forslag av KFD!
Det var jo faktisk Wesker som foreslo det fĂžrst...
Men jauda, det hadde nok funket fint.
-
- Belieber
- Mood:
Det sÄ jeg faktisk ikke!aurgelme wrote:Harvest wrote:Bra forslag av KFD!
Det var jo faktisk Wesker som foreslo det fĂžrst...
-
- Belieber
- Mood:
Har dÄrlige episoder fra festivaler. Spesielt fra Quarten 02.
Fant ikke veien til campingen...gikk 3 km i feil retning. NĂ„r vi fĂžrst kom der hadde vi glemt Ă„ bestille campingplass. Traff noen kamerater som hadde bestilt campingplass og fikk et lite Cola-telt i bonus. Det fikk vi da!
Dette var plassert i en skrp bakke med en 15 kilo's stein midt under det, og nÄr vi vÄkna lÄ vi sammenkrÞllet i Äpningen.
var minst 40 grader i teltet nÄr vi vÄkna. Kameraten min vÄkna hele tiden med foten i potetsalaten, mens brÞdet var blÞtt av fuktigheten.
Jeg fikk andregrads solforbrenning pÄ skulderen...flotte bobler der hehe.
Neste dag gikk jeg en hel dag uten Ă„ drikke (vel...festival).
Traff noen sÞrlendinger med skumle maursyrekanner.,..,drakk av dette da. Besvimte pÄ stedet...spydde blod...endte opp pÄ sykehus. Hadde sprukket spiserÞret. Legene sa det leget seg av seg selv, men ikke drikk alkohol i 1 uke. Gjorde det..gikk fint (dumt gjort da..men festival..damn)
Sovna i Baneheia etter noen morgenpils og det faste morgenbadet
GIMME A HOTEL!
Fant ikke veien til campingen...gikk 3 km i feil retning. NĂ„r vi fĂžrst kom der hadde vi glemt Ă„ bestille campingplass. Traff noen kamerater som hadde bestilt campingplass og fikk et lite Cola-telt i bonus. Det fikk vi da!
Dette var plassert i en skrp bakke med en 15 kilo's stein midt under det, og nÄr vi vÄkna lÄ vi sammenkrÞllet i Äpningen.
var minst 40 grader i teltet nÄr vi vÄkna. Kameraten min vÄkna hele tiden med foten i potetsalaten, mens brÞdet var blÞtt av fuktigheten.
Jeg fikk andregrads solforbrenning pÄ skulderen...flotte bobler der hehe.
Neste dag gikk jeg en hel dag uten Ă„ drikke (vel...festival).
Traff noen sÞrlendinger med skumle maursyrekanner.,..,drakk av dette da. Besvimte pÄ stedet...spydde blod...endte opp pÄ sykehus. Hadde sprukket spiserÞret. Legene sa det leget seg av seg selv, men ikke drikk alkohol i 1 uke. Gjorde det..gikk fint (dumt gjort da..men festival..damn)
Sovna i Baneheia etter noen morgenpils og det faste morgenbadet
GIMME A HOTEL!
Lag et forum som heter. Fesitvaler 2005. Til jul kan man byttet dette til Festivaler 2006. mot slutten av 2006 kan man slette 2005 forumet og lage et festivaler 2007 forum. PÄ dennne mÄten fÄr de gamle postene leve litt...
-
- Belieber
- Mood: