Kharon aus Sarpsborg - hva synes vi om dem?
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Belieber
- Mood:
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Terrorsatan wrote:Helt greit band. Dag er en hyggelig fyr!
Ålreit fyr det, ja... skal kanskje skaffe meg Nattferd... EDIT: (RAGNAROK's debutskive hvor Dag sang, vanskelig å få tak i nå...)
-
- Belieber
- Mood:
fukkwitt wrote:Terrorsatan wrote:Helt greit band. Dag er en hyggelig fyr!
Ålreit fyr det, ja... skal kanskje skaffe meg Nattferd...
Unødvendig hvis du har et ålreit forhold til fyren,haha. Neida, men ikke akkurat noen favorittskive hos meg...
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Terrorsatan wrote:fukkwitt wrote:Terrorsatan wrote:Helt greit band. Dag er en hyggelig fyr!
Ålreit fyr det, ja... skal kanskje skaffe meg Nattferd...
Unødvendig hvis du har et ålreit forhold til fyren,haha. Neida, men ikke akkurat noen favorittskive hos meg...
Ikke verdens største Ragnarok-fan jeg heller, men skiva er verdt å ha. Synd at coveret var så grusomt, noe Dag er helt enig i....
Kharon (demo) skiva synes jeg er veldig bra!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Agg wrote:Kharon demoen er absolutt ei meget rå skive...bra live er de også...
Du så dem på Moshfest i fjor?
-
Topic author - Belieber
- Mood:
vampiria wrote:Bra band. Synd det går litt treigt med dem.
Tror det vil komme til å løsne for dem fremover. Ny trommis er på vei! Og det er egentlig mangel på skinnpisker på fast basis som er problemet. Jontho er bare sessiontrommis.
Men som sagt, jeg er ganske sikker på at det kommer til å løsne for dem snart!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Agg wrote:fukkwitt wrote:Agg wrote:Kharon demoen er absolutt ei meget rå skive...bra live er de også...
Jepp...
Det som var litt kult med den gigen der, var at det var den første og eneste gigen de har gjort siden 1993/94 eller noe sånt... de burde spille mere live...
Noen som har hørt den tidlige death metal perioden til dette bandet? 1989-94, veldig lokal greie, men bra. Den gangen spilte Dag trommer...
Husker de hadde en kongelåt som het Coma Of Hallucination med på en lokal samle-kassett...
-
- Beli
- Mood:
Får skrive drittfett!!0!! Jeg er sikkert den eneste som har tre Kharon skiver her på boardet.
FADER… s***n… GUIDA MIG GENOM SLALOMPORTEN
TILL… SEGER… I DEN SANNA VINTERSPORTEN
-
Topic author - Belieber
- Mood:
fukkwitt wrote:Agg wrote:fukkwitt wrote:Agg wrote:Kharon demoen er absolutt ei meget rå skive...bra live er de også...
Jepp...
Det som var litt kult med den gigen der, var at det var den første og eneste gigen de har gjort siden 1993/94 eller noe sånt... de burde spille mere live...
Noen som har hørt den tidlige death metal perioden til dette bandet? 1989-94, veldig lokal greie, men bra. Den gangen spilte Dag trommer...
Husker de hadde en kongelåt som het Coma Of Hallucination med på en lokal samle-kassett...
Kul gig det ja, og ja, de burde ha spilt mere live, nå tror/håper jeg at de skal være support for Ragnarok sammen med oss den 9. oktober i Sarp, Jontho vil av en eller annen grunn ikke si noe mere om det siste support bandet enn at det er et Sarpe band som har holdt på lenge
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Agg wrote:fukkwitt wrote:Agg wrote:fukkwitt wrote:Agg wrote:Kharon demoen er absolutt ei meget rå skive...bra live er de også...
Jepp...
Kul gig det ja, og ja, de burde ha spilt mere live, nå tror/håper jeg at de skal være support for Ragnarok sammen med oss den 9. oktober i Sarp, Jontho vil av en eller annen grunn ikke si noe mere om det siste support bandet enn at det er et Sarpe band som har holdt på lenge
Å, du spiller i Drephjard, ja... skal se den konserten der...
Det er også mulig at det blir et forband med medlemmer fra Algol og Fester, men den opprinnelige ideen var å bruke Urgehal... det hadde vært kult å sett i Særp, det...
Har bandet ditt gitt ut noe? Har hørt navnet, som sagt, men vet lite om det...
Dessverre har det blitt dårlig med det, har vært så mye problemer fra begynnelsen av, men nå ser det ut til at ting begynner å komme seg...
Ble først kasta ut av de gamle øvingslokalene våre ved at Bandidos brått kom en dag og sa at de hadde tatt over lokalene og alt som ikke var ute innen tre dager kom til å bli pælma ut
Så da ble vi nødt til å finne nye lokaler, noe vi til slutt fant på Rolvsøy, hvor vi fortsatt holder til, men etter en pause på seks måneder mens vi lette etter lokaler hadde bassisten funnet seg et nytt prosjekt og forsvant ut der...så da kom jeg inn på bass, men da fant plutselig lead gitaristen ut at han hadde ikke tid til å spille med oss lengere, så han gav seg, og jeg tok over rolla hans (noe som egentlig ikke gjorde meg noe )...
Men nå har vi kommet frem til at han skal spille med oss på Ragnarok konserten (da på bass) som en lite "siste farvel"...
Planen var at vi skulle begynnt på demoen vår uka som gikk, men da var det selvfølgelig noe gæærnt med opptakeren til han karen vi skal ta opp hos...
Men vi har mere enn nok låter til å spille igjennom setet vi har fått på 40 minutter, tenkte å spille ei coverlåt i tillegg (noe som ser ut til å bli Nargaroth - Black Metal ist Krieg)...
Begynner å bli en stund siden den siste konserten nå...siste konsert var på st.Croix i april i fjor, da under navnet Dark Past...
Skal nok bli en koselig kveld dette
Urgehal hadde vært flotte greier ja...
Ble først kasta ut av de gamle øvingslokalene våre ved at Bandidos brått kom en dag og sa at de hadde tatt over lokalene og alt som ikke var ute innen tre dager kom til å bli pælma ut
Så da ble vi nødt til å finne nye lokaler, noe vi til slutt fant på Rolvsøy, hvor vi fortsatt holder til, men etter en pause på seks måneder mens vi lette etter lokaler hadde bassisten funnet seg et nytt prosjekt og forsvant ut der...så da kom jeg inn på bass, men da fant plutselig lead gitaristen ut at han hadde ikke tid til å spille med oss lengere, så han gav seg, og jeg tok over rolla hans (noe som egentlig ikke gjorde meg noe )...
Men nå har vi kommet frem til at han skal spille med oss på Ragnarok konserten (da på bass) som en lite "siste farvel"...
Planen var at vi skulle begynnt på demoen vår uka som gikk, men da var det selvfølgelig noe gæærnt med opptakeren til han karen vi skal ta opp hos...
Men vi har mere enn nok låter til å spille igjennom setet vi har fått på 40 minutter, tenkte å spille ei coverlåt i tillegg (noe som ser ut til å bli Nargaroth - Black Metal ist Krieg)...
Begynner å bli en stund siden den siste konserten nå...siste konsert var på st.Croix i april i fjor, da under navnet Dark Past...
Skal nok bli en koselig kveld dette
Urgehal hadde vært flotte greier ja...
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Var en bråtur innom websiden deres, fet kontakt annonse der: "Søker jenter som vil være scenepynt". Haha, genialt!
Joda, skal komme å se på dere, jeg... Husk å ta med scenepynten, 'a!
Joda, skal komme å se på dere, jeg... Husk å ta med scenepynten, 'a!
-
- Beli
- Mood:
fukkwitt wrote:Tre eks av samma skiva, da eller?
Første demoen og to forskjellige Raised by Hellish Demons
FADER… s***n… GUIDA MIG GENOM SLALOMPORTEN