Troll - The last Predators
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Troll - The last Predators
Yo
Syns faktisk den skiva er skitfet. Hadde kledd litt annen produksjon i mine ører,but I can like it, yes I can like it! Fittefett riff i fleng etc. etc.
Ka ru syns?
troll - seierens straaler
Syns faktisk den skiva er skitfet. Hadde kledd litt annen produksjon i mine ører,but I can like it, yes I can like it! Fittefett riff i fleng etc. etc.
Ka ru syns?
troll - seierens straaler
tøff skive. var første jeg hørte av troll, ble skuffa når jeg hørte resten, hoho. lenge siden jeg har hørt på den, får se om den fortsatt duger.
edit; gløm det jeg tenkte på universal. det var last predators jeg kjøpte etterpå og ble skuffa over
men universal er fortsatt tøff!
edit; gløm det jeg tenkte på universal. det var last predators jeg kjøpte etterpå og ble skuffa over
men universal er fortsatt tøff!
Digitus Impudicus!
-
- Belieber
- Mood:
Har kun hørt de to første je. Er det babyskriking-blackmetalvokal på de to siste og el?
Mr. MARSHALL
-
- Belieber
- Mood:
Det rykker i dansefoten.
The modern world will not be punished. The modern world is the punishment. -NG Davila
-
- Poser
- Mood:
Nei nei nei...Voidhanger wrote:"Drep De Kristne" er p**s, så eg har aldri sjekka ut resten. Samme stil?
Drep de kristne er forferdelig dårlig, de andre skivene har noe fett. Trollstorm skiva er best i mine ører, men de nyere er ok de. Litt vel tynn lyd og VM i extreme trigge Hellhammer tromming.
Men til tider ganske fett, og utrolig nok litt unikt. Correct me if I'm wrong.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Poser
- Mood:
Hørte gjennom skiva et par ganger når den kom ut, men kan ikke huske den engasjerte meg noe særlig og ikke tror jeg den gjør det i dag heller.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
- Belieber
- Mood:
-
- Spermatozoon
- Mood: