gitarpoll
-
Topic author - Be
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Spermatozoon
- Mood:
Det går ikke an å si noe så generelt som hvilket gitarmerke er best til metal. Det er en smaksak...
-
- Belieber
- Mood:
f*****g poll??
HEr forventet jeg noe helt annet enn gitarer......
HEr forventet jeg noe helt annet enn gitarer......
Thou Shall Suffer In Eternal Fire,
Forever Burn In The Depths Of Hell.
We Are Forever Chosen,
All The Demons In The Wishing Well.
Forever Burn In The Depths Of Hell.
We Are Forever Chosen,
All The Demons In The Wishing Well.
-
Topic author - Be
- Mood:
jeg tenker helst på individuell smaksrangering.... ikke generelt.....
skulle helst ha skrivd det... jeg vet.... unnskyld.
hehe... f*****g poll var bare et "salgstriks", men bare vent snart kommer det en skikkelig grovis poll.
skulle helst ha skrivd det... jeg vet.... unnskyld.
hehe... f*****g poll var bare et "salgstriks", men bare vent snart kommer det en skikkelig grovis poll.
-
- Belieber
- Mood:
Limping-Christ wrote:hehe... f*****g poll var bare et "salgstriks", men bare vent snart kommer det en skikkelig grovis poll.
Neste gang lager du en skikkelig tittel, ellers så ryker hele tråden.
jeremy wrote:Legg til Line 6 også, så er jeg enig.Stian wrote:X wrote:eneste type gitar jeg ikke vile hatt der er B.C Rich
Enig.
Åssen er den nye Fenderen forresten? Fornøyd?
Ja, d***n, den er digg! Fantastisk god å spille på, og herlig søttitallslyd via Pod'en. Skal grave fram min Boss HM-2 også, samt prøve den på den store forsterkeren, så skal vi se. Mulig det blir så bra at jeg bare kan la gitaren stå og spille seg selv.
-
Topic author - Be
- Mood:
line 6 slår ihvertfall b.c.rich.... den er grei
de nye fenderene er noe av det råtneste jeg har spilt på.... lyden var bra... men komforten var ikke tilstede. da liker jeg bedre de eldre fra 80-tallet... de er det skikkelig groove over. har tilogmed en gammel beige tokai strat som tar innersvingen på fender......UGH
de nye fenderene er noe av det råtneste jeg har spilt på.... lyden var bra... men komforten var ikke tilstede. da liker jeg bedre de eldre fra 80-tallet... de er det skikkelig groove over. har tilogmed en gammel beige tokai strat som tar innersvingen på fender......UGH
-
Topic author - Be
- Mood:
er også overrasket over at så få har stemt på dean, og at èn person i det hele tatt tok seg bryet med å gi stemme til epiphone.
Godt å høre!Stian wrote:jeremy wrote:Legg til Line 6 også, så er jeg enig.Stian wrote:X wrote:eneste type gitar jeg ikke vile hatt der er B.C Rich
Enig.
Åssen er den nye Fenderen forresten? Fornøyd?
Ja, d***n, den er digg! Fantastisk god å spille på, og herlig søttitallslyd via Pod'en. Skal grave fram min Boss HM-2 også, samt prøve den på den store forsterkeren, så skal vi se. Mulig det blir så bra at jeg bare kan la gitaren stå og spille seg selv.
Mulig at det er en som mener at du får mest for pengene. Men jeg er enig i at det blir litt merkelig å svare Epiphone på hva som er best når Gibson er et alternativ.Limping-Christ wrote:er også overrasket over at så få har stemt på dean, og at èn person i det hele tatt tok seg bryet med å gi stemme til epiphone.