STORT eller lite trommesett?
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
STORT eller lite trommesett?
Hva mener dere er tøffest? Selv er jeg tilhenger av "Less is more". Hva er dere?
-
- Embryo
- Mood:
Middels. Spyr av Mike Portnoy, men gjelder det det basstrommer ser det mest mandig og hardt ut med to.
Weakling massacre!!
Less is less, more is more (er ikke nøye hvor stort trommesettet er, sålenge du trakterer det bra. Når folk skal ha fete gitarer må det da være lov å ha et ekstra sett basstrommer for å være tøff, eh..? )
Digitus Impudicus!
-
- Embryo
- Mood:
Sadomancer wrote:Middels. Spyr av Mike Portnoy, men gjelder det det basstrommer ser det mest mandig og hardt ut med to.
Synes Mike Portnoys trommesett-størrelse er knalls, men han kunne brent alle homotrommene sine (de som sier -pltsjokk- osv )
MEn jeg spiller ikke trommer så hva vet vel jeg..
Stooort...hehe!! Vel, ikke helt Portnoy-greia da!
-For det første alt for mye å montere/demontere når man ikke har roadies..
-For det andre j****g dyrt.. (når man ikke har penger)
-For det tredje j****g dyrt å vedlikeholde (når man ikke har penger 2)
-Og: Det er ingen vits å ha ei eller flere tromme(r) i settet som man bruker en halv gang i skuddåret!
En mellomting er bra, har selv bestilt nytt sett nå: 2 basstr, 8,10,12,14,16 tammer, skarp og piccoloskarp + en haug med annet ræl! Fin strls. til mitt bruk.
Men det må sies at det er fett å se/høre de som virkelig groover på små sett!
Alt til sitt bruk!
-For det første alt for mye å montere/demontere når man ikke har roadies..
-For det andre j****g dyrt.. (når man ikke har penger)
-For det tredje j****g dyrt å vedlikeholde (når man ikke har penger 2)
-Og: Det er ingen vits å ha ei eller flere tromme(r) i settet som man bruker en halv gang i skuddåret!
En mellomting er bra, har selv bestilt nytt sett nå: 2 basstr, 8,10,12,14,16 tammer, skarp og piccoloskarp + en haug med annet ræl! Fin strls. til mitt bruk.
Men det må sies at det er fett å se/høre de som virkelig groover på små sett!
Alt til sitt bruk!
Er jo ikke no vits å ha mer enn det du trenger.DOH wrote:bergman wrote:Det som trengs såklart.
Enig med den litt vage meningen der.
Ellers er det j****g fett å se hva enkelte jazz-trommiser får ut av en skarp, ei basstromme og en cymbal.
Enig med deg med jazz greia, genialt!
http://www.home.no/tjukkeole/Affen wrote: Tomas og Udun kan ronke seg i søvn til Bergman så mye de vil
-
- Belieber
- Mood:
TROMMEMASKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahahha
neida, jeg synes det er fett med trommer, men må si jeg blir ofte mer imponert over krumspring på få trommer enn på mange... men ingen regel uten unntak, jeg elsker å se på Flo in action, han har da sitt å slå på...
husker for mange år siden jeg satt å så på Headbangersball... da var det en videosnutt eller ett konsertopptak av Salem, han karen der hadde så vidt ett trommesett, men makan å han spilte.. frekkeste jeg har sett til nå...
neida, jeg synes det er fett med trommer, men må si jeg blir ofte mer imponert over krumspring på få trommer enn på mange... men ingen regel uten unntak, jeg elsker å se på Flo in action, han har da sitt å slå på...
husker for mange år siden jeg satt å så på Headbangersball... da var det en videosnutt eller ett konsertopptak av Salem, han karen der hadde så vidt ett trommesett, men makan å han spilte.. frekkeste jeg har sett til nå...
Framföralt har ni båda bobil och bläkksprut...