Beste studioplate til My Dying Bride?
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Beste studioplate til My Dying Bride?
En tråd som sikkert har vært oppe før for lenge siden men jeg har søkt og kunne ikke finne den.
Så ja... hva er Kongenes beste studioskive? (de 3 MCD teller her som 1 i Trinity)
For min del er det ekstremt vanskelig å velge én skive, det er jo mitt favoritte band. Jeg tror jeg velger "The Angel..." og prøver å ikke snu meg.
Så ja... hva er Kongenes beste studioskive? (de 3 MCD teller her som 1 i Trinity)
For min del er det ekstremt vanskelig å velge én skive, det er jo mitt favoritte band. Jeg tror jeg velger "The Angel..." og prøver å ikke snu meg.
huff, jeg må nesten blåse støv av samlinga, var ihuga fan for en stund sia enda jeg bare eier fem av skivene... kommer tilbake til det, tenker jeg.
*blank vote for now*
*blank vote for now*
live in a hole, but stay close to my kind. cause they understand what burns in my mind.
-
- Embryo
- Mood:
Jeg stemte The Dreadful Hours, men Turn Loose the Swans er like høyt oppe. Kommer aldri til å greie å velge mellom disse to albumene. De er såpass forskjellige og fantastisk bra begge to. Jeg ser på Turn Loose the Swans som et dypere album på en måte. Som det tar litt tid å bli kjent med men som man(eller jeg) stadig finner nye ting i.
The Dreadful Hours tjener masse på den fantastiske tittelåta, pluss veldig god lyd på hele skiva.
Forøverig liker jeg også den nyeste skiva veldig godt, og 34,788%... Complete, pluss The Angel and the Dark River. Egentlig alle albumene når jeg tenker meg om.
The Dreadful Hours tjener masse på den fantastiske tittelåta, pluss veldig god lyd på hele skiva.
Forøverig liker jeg også den nyeste skiva veldig godt, og 34,788%... Complete, pluss The Angel and the Dark River. Egentlig alle albumene når jeg tenker meg om.
-
- Belieb
- Mood:
The Light At The End Of The World er min favoritt, men nesten alle skivene er veldig gode.
Stian wrote:Celtic Frost - Opeth 1-0.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Utrolig vanskelig å velge i så mange gullskiver, men jeg går faktisk for 34.788... Utenom denne er The Angel... og The Dreadful Hours også fantastisk bra.
Turn Loose the Swans. Første Brideskiva jeg hørte, og fremdeles den som får mest regelmessig spilletid til tross for at jeg har de fleste skivene.
Turn Loose the Swans. Et helt fantastisk bra album, som har befunnet seg i eliteserien siden jeg kjøpte plata en mørk oktoberkveld i 1993. Her finnes også et par av MDBs aller beste sanger: "Your River", "The Snow in My Hand" og "Turn Loose the Swans". Og en utrolig vakker begynnelse og slutt i "Sear Me MCMXCIII" og "Black God"!
På delt andreplass kommer As the Flower Withers og Like Gods of the Sun. Ganske forskjellige plater som hver på sin måte er genialt bra.
På delt andreplass kommer As the Flower Withers og Like Gods of the Sun. Ganske forskjellige plater som hver på sin måte er genialt bra.
Eläkööt supikoirat!
-
- Be
- Mood:
Helt klart The Angel and the Dark River skiva. Det tok lang tid for meg å få den til å sitte, men dægern hvor magisk den skiva er den dag idag. Husker jeg så dem live under quart'en i `95, hata den gråtkvalte vokalen da Jaja, man forandrer litt smak underveis her i livet ja...