Windir; Savnet eller glemt?
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Windir; Savnet eller glemt?
jeg for min del savner windir, på den måten at de ikke slipper ut noen fler plater. SDet som skjedde i fjor med valfar var tragisk og det betydde en slutt for bandet. Den siste skiva deres er i valfars äre og de har klart å sette i sammen en cd med både nye og gamle sanger.
Så mitt råd til dere er: Löp og kjöp plata "Valfar, ein windir", Norsk metall på sitt aller aller beste.
Så mitt råd til dere er: Löp og kjöp plata "Valfar, ein windir", Norsk metall på sitt aller aller beste.
-
- Poser
- Mood:
Glemt for lenge siden. Middelmådig band med enkelte geniale låter.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Belieber
- Mood:
-
- Infant
- Mood:
Jævli bra Band! det skal sies!
Immortal.
JAHHH! IMMORTAL NEMLIG!
HELLVETE!--Necrotisk Sattan Thrash!!!
www.tribute.no
www.mefisto.no
JAHHH! IMMORTAL NEMLIG!
HELLVETE!--Necrotisk Sattan Thrash!!!
www.tribute.no
www.mefisto.no
Hører egentlig aldri på den samleplaten, liker heller å høre albumene så jeg får med meg helheten. Coverlåtene på platen er heller ikke noe å skryte av. Utrolig synd at det tok slutt, men sjansen for en skuff hadde jo vært stor i og med at de andre platene er så fantastisk gode.
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
Tiwar wrote:Hører egentlig aldri på den samleplaten, liker heller å høre albumene så jeg får med meg helheten. Coverlåtene på platen er heller ikke noe å skryte av. Utrolig synd at det tok slutt, men sjansen for en skuff hadde jo vært stor i og med at de andre platene er så fantastisk gode.
ja, et band må jo komme med en mindre bra skive en eller annen gang.. men synd at de klart det på den aller siste skiva..
Har aldri brydd meg med å sjekke ut Valfar, ein Windir, er det ikke bare en best of med litt bonus materiale? Hater slike skiver, holder med de fire andre.
Savner ikke Windir heller, synes Vreid er mye bedre, ikke det at Windir var noe dårlig.
Savner ikke Windir heller, synes Vreid er mye bedre, ikke det at Windir var noe dårlig.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Windir var et ok band, "Arntor" er en strålende plate. Resten er sånn midt på treet. Vil ikke si jeg savner bandet, finnes veldig mye annet som er mer interessant. Vreid skiva var overraskende bra faktisk, likte det rocka uttrykket i musikken. Synes sånn ellers ikke "Valfar, ein windir" burde bli betraktet som et vanlig album når det er en best of samling. Blir som å kalle "Best of the beast" den beste Iron Maiden skiva.
DØDSMARSJ TIL h*****e!