Beste frontfigur i metalband
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Beste frontfigur i metalband
De fleste band har vel en person som skiller seg ut og fronter bandet med en litt spesiell personlighet og scene opptreden. For undertegnede er de flere som skiller seg ut bla. Stanne i Dark Tranqility, Charles Rytkônen i Morgana Lefay og Bruce Dickinson i Iron Maiden.
Setter kanskje Stanne et lite knappenålshode foran de to andre.
Hva mener forumet om denne saken?
Skulle egentlig vært med et alternativ til på pollen som heter andre.
Setter kanskje Stanne et lite knappenålshode foran de to andre.
Hva mener forumet om denne saken?
Skulle egentlig vært med et alternativ til på pollen som heter andre.
Mye å velge imellom her!badboy wrote:torjo wrote:En totalt uinteressant poll. Beklager å måtte si det.
Av disse heier vi selvsagt på Dickinson.
Begrunnelsen på den kommentaren er?
badboy wrote:torjo wrote:En totalt uinteressant poll. Beklager å måtte si det.
Begrunnelsen for at jeg heier på Dickinson?
Begrunnelsen for den andre delen skulle være rimelig selvinnlysende.
Ta tårnet, Ebralidze!
-
- Mood:
torjo wrote:badboy wrote:torjo wrote:En totalt uinteressant poll. Beklager å måtte si det.
Er selfølgelig åpen for andre forslag, var bare litt rask på submit "knappen" før jeg fikk lagt til flere alternativer. Min feil........
badboy wrote:torjo wrote:badboy wrote:torjo wrote:En totalt uinteressant poll. Beklager å måtte si det.
Er selfølgelig åpen for andre forslag, var bare litt rask på submit "knappen" før jeg fikk lagt til flere alternativer. Min feil........
Tror Torjo sikter til hvorfor topicen ble flytta til heavy metal-forumet.
badboy wrote:torjo wrote:badboy wrote:torjo wrote:En totalt uinteressant poll. Beklager å måtte si det.
Det er greit med poller som inkluderer få alternativer hvis man kan se noen spesiell sammenheng, men her synes jeg utvalget er litt tilfeldig. Kunne vært 30 andre i denne pollen.
At du ikke fikk med alternativet "andre" er du tilgitt for. Jeg har selv gjort feilen å trykke submit før "add alternative".
On-topic: Jeg ville vel muligens valgt Rob Halford som den beste rendyrkede heavy metal-frontfiguren. Generelt sett vil jeg si Robert Plant.
Ta tårnet, Ebralidze!
-
- Poser
- Mood:
Tror jeg svarer Ronnie James Dio - men av de nevnte når ingen av de 2 andre Dickinson til knea
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Er Badboy egentlig Anders Markens hemmelige identitet?
Jeg kan forøvrig knapt huske å ha sett noen mer snever og subjektiv liste over "det beste innenfor metalsjangeren" noensinne. Om du hadde lagt til "andre" som alternativ så hadde ikke det hjulpet så forferdelig mye...
Jeg kan forøvrig knapt huske å ha sett noen mer snever og subjektiv liste over "det beste innenfor metalsjangeren" noensinne. Om du hadde lagt til "andre" som alternativ så hadde ikke det hjulpet så forferdelig mye...
Eläkööt supikoirat!
Lynchomaniac wrote:Tror jeg svarer Ronnie James Dio - men av de nevnte når ingen av de 2 andre Dickinson til knea
Du må jo først se Dark Tranquillity og Morgana Lefay før du uttaler deg om den saken da, tullebukken.
-
- Mood:
torjo wrote:badboy wrote:torjo wrote:badboy wrote:torjo wrote:En totalt uinteressant poll. Beklager å måtte si det.
Det er greit med poller som inkluderer få alternativer hvis man kan se noen spesiell sammenheng, men her synes jeg utvalget er litt tilfeldig. Kunne vært 30 andre i denne pollen.
At du ikke fikk med alternativet "andre" er du tilgitt for. Jeg har selv gjort feilen å trykke submit før "add alternative".
On-topic: Jeg ville vel muligens valgt Rob Halford som den beste rendyrkede heavy metal-frontfiguren. Generelt sett vil jeg si Robert Plant.
Enig i at det kanskje virker liit tilfeldig. Hadde vel kanskje ikke vært neon vits i lage denne topicen som en poll.... Men hjort er hjort og elg er elg. Bare int. i å høre folks mening om frontfigurer.
Gladøks wrote:Er Badboy egentlig Anders Markens hemmelige identitet?
He-he, neida det er det ikke, men badboy er en feiendes flott kamerat.
Det er første pollen hans og han glemte å trykke på submit etter "Andre"-alternativet. Fort gjort.
Likte du Morgana Lefay eller var det helt på trynet ?
-
- Poser
- Mood:
AndersMarken wrote:Gladøks wrote:Er Badboy egentlig Anders Markens hemmelige identitet?
He-he, neida det er det ikke, men badboy er en feiendes flott kamerat.
Det er første pollen hans og han glemte å trykke på submit etter "Andre"-alternativet. Fort gjort.
Likte du Morgana Lefay eller var det helt på trynet ?
Hørte på den først nå, og har bare fått hørt på de fem første låtene. Inntrykket så langt er et band som vil tilbake til Pantera og Metallica anno 1991-1992, med en dæsj heavy metal ombord, og med en litt kjedelig vokalist. Ikke helt mi greie nødvendigvis, men ikke dårlig heller.
Eläkööt supikoirat!