Headbanging
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Headbanging
Jeg minnes mine yngre dager, da jeg og en kamerat stod inne på rommet mitt og spilte luftgitar og øvde oss på headbanging til Slayer.
Dette var en hyggelig fritidssyssel den gangen, men nå synes jeg at jeg er "too old for this s**t".
Dette var en hyggelig fritidssyssel den gangen, men nå synes jeg at jeg er "too old for this s**t".
-
- Belieber
- Mood:
Godt spørsmål egentlig
Jeg klemmer til med noen innimellom, men det er jo ikke på langt nær så ofte som før
Men skal man headbänge, så får man til h*****e ha takt og litt langt hår i det minste
Takt er det viktigste selvfølgelig
Jeg klemmer til med noen innimellom, men det er jo ikke på langt nær så ofte som før
Men skal man headbänge, så får man til h*****e ha takt og litt langt hår i det minste
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
HappyCamper wrote: Men skal man headbänge, så får man til h*****e ha takt og litt langt hår i det minste
Enig, folk som headbanger uten noen form for taktfølelse er bare flaut å se på.
Syns headbangning er tøft jeg, bare det ikke blir for mye av det.
Kommer an på hvem som gjør det. Jeg har vært på noen konserter uten aldersgrense og se fjortisene headbange fikk jeg meg virkelig til å grine av latter. Han ene gutten var helt ute av takt og det så ut som han var pult i ræven eller noe. Priceless... Eneste ulempe er at jeg ikke fikk se mye av bandet da
Jeg klarer ikke unngå å bange når jeg er på konsert, eller når det settes på ei godlåt ute på byen - selv om jeg ikke eier taktfølelse, og klippa håret kort nå i mai (skal faktisk til frisøren og opprettholde kortheten nå i ettermiddag). Så jeg ser jo ikke ut, men gøy er det lell. Dessuten går det bedre med banginga nå enn når jeg var ung. Når jeg var ung, så fikk jeg alltid vondt i nakken fire-fem dager i strekk etter en heftig konsert, mens nå i dag kjenner jeg ingen ettervirkninger dagen derpå.
Men uansett, hvis man ikke skal bange på konsert, hva skal man gjøre da? Bare stå rett opp & ned, med armene i kors, og se dyster ut, og kanskje gjøre metaltegnet med høyrehånda på slutten av en og annen låt? Kjedelige greier.
Men uansett, hvis man ikke skal bange på konsert, hva skal man gjøre da? Bare stå rett opp & ned, med armene i kors, og se dyster ut, og kanskje gjøre metaltegnet med høyrehånda på slutten av en og annen låt? Kjedelige greier.
Eläkööt supikoirat!
Berre å samtykkje med Gladøks. Banging lyt til. Den viktigaste grunnen til at eg ikkje klypper meg er fordi eg lyt ha noko hår å riste med. Bangar i fylla, på konsert, og framfor dataen. Får snart Rollins-nakke slik eg held på.
For eit liv
Laraque27 wrote:Berre å samtykkje med Gladøks. Banging lyt til. Den viktigaste grunnen til at eg ikkje klypper meg er fordi eg lyt ha noko hår å riste med. Bangar i fylla, på konsert, og framfor dataen. Får snart Rollins-nakke slik eg held på.
Enig med dere to. Altfor lite liv på norske metallkonserter, generelt sett. Bra med folk som beveger seg litt og lager liv. Pleier å bange når jeg liker musikken selv om jeg ikke er 18 og langhårete nå lenger.
Tenebres wrote:Kommer an på hvem som gjør det. Jeg har vært på noen konserter uten aldersgrense og se fjortisene headbange fikk jeg meg virkelig til å grine av latter. Han ene gutten var helt ute av takt og det så ut som han var pult i ræven eller noe. Priceless... Eneste ulempe er at jeg ikke fikk se mye av bandet da
Hehe, vi er vel begge vitner til de kozelige gotherne på en viss ungdomsklubb i byen, hvor de holder rundt hverandre i ring og headbanger sammen. Vanskelig å ikke trekke på smilebåndet da
Edit: Men for all del, bra at de koser seg på konsertene osv, men går ihvertfall an å prøve å se litt mer normal ut.
Tiwar wrote:Tenebres wrote:Kommer an på hvem som gjør det. Jeg har vært på noen konserter uten aldersgrense og se fjortisene headbange fikk jeg meg virkelig til å grine av latter. Han ene gutten var helt ute av takt og det så ut som han var pult i ræven eller noe. Priceless... Eneste ulempe er at jeg ikke fikk se mye av bandet da
Hehe, vi er vel begge vitner til de kozelige gotherne på en viss ungdomsklubb i byen, hvor de holder rundt hverandre i ring og headbanger sammen. Vanskelig å ikke trekke på smilebåndet da
Edit: Men for all del, bra at de koser seg på konsertene osv, men går ihvertfall an å prøve å se litt mer normal ut.
Ja jeg er enig med deg. Men f**n altså... det burde jo gå an å headbange i samme takt som musikken, uansett alderen
Tenebres wrote: Ja jeg er enig med deg. Men f**n altså... det burde jo gå an å headbange i samme takt som musikken, uansett alderen
Heh ja, må da være veldig forvirrende for de som opptrer også.
Headbanging er metal. Har nettopp klipt meg kort så det blir sikkert rart neste gang jeg skal på konsert.
Tiwar wrote:Tenebres wrote: Ja jeg er enig med deg. Men f**n altså... det burde jo gå an å headbange i samme takt som musikken, uansett alderen
Heh ja, må da være veldig forvirrende for de som opptrer også.
Hehe nettopp, det er det jeg snakket om med Valdr og Leprae da vi var der... vi lurte på om vi skulle selv falle ute av takt om vi hadde spilt der og sett på første rad som banger helt random.
-
- Belieber
- Mood:
Banging i fylla og på konsert er obligatory for min del. Spesielt hvis det enten er Pantera, Dying Fetus, Unearth eller Slayer som spilles. Og banging på konsert gjør alltid stemningen litt bedre, særlig hvis man kombinerer det med fylla, selvsagt.
Banger også av og til hjemme mens jeg hører på musikk, men det var mer før
Banger også av og til hjemme mens jeg hører på musikk, men det var mer før
Hvor er alternativet "Ja, men bare i fylla"?
Man trenger forresten ikke å være 18 - for å se teit/genial ut når man headbanger heller. Et av høydepunktene ved hver Inferno og HITS er å gå rundt å studere ulike headbange-teknikker, mye bra underholdning!
Man trenger forresten ikke å være 18 - for å se teit/genial ut når man headbanger heller. Et av høydepunktene ved hver Inferno og HITS er å gå rundt å studere ulike headbange-teknikker, mye bra underholdning!
Headbanging må til. Men som oftest er det alkohol med i bildet, hvis ikke jeg spiller konsert.
hateu wrote:Headbanging er metal. Har nettopp klipt meg kort så det blir sikkert rart neste gang jeg skal på konsert.
WHAAAT??!!
Hva er det med klipping for tida'a??
Jeg banger når jeg føler for det.
Må sies at det som oftest er når jeg er drita og på konsert/vorspiel.
Eller når Mali comes to town! Haha!