Nei, til store signaturer
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Bare for Ä si det ogsÄ i denne trÄden. Jeg har denne stÞrrelsen kun for Ä vise hva maksstÞrrelse er.
Er ellers enig i at ideell maksstĂžrrelse ligger nĂŠrmere mine forrige signaturer.
Er ellers enig i at ideell maksstĂžrrelse ligger nĂŠrmere mine forrige signaturer.
-
- Belieber
- Mood:
Den kan godt strekke seg ut sÄ langt at den ikke pÄvirker visningen. Dvs, 600 piksler.HeimBrent wrote:Jeg vil si at mine bannere er omtrent den bredden som bÞr vÊre grensa.
Kill.f**k.Die. wrote:Bare for Ä si det ogsÄ i denne trÄden. Jeg har denne stÞrrelsen kun for Ä vise hva maksstÞrrelse er.
Det er vel og bra, men det er minst like irriterende Ä scrolle vannrett pÄ alle sider du poster pÄ enn at folk har altfor hÞye signaturer.
S(n)i(k)nt
Kill.f**k.Die. wrote:Den kan godt strekke seg ut sÄ langt at den ikke pÄvirker visningen. Dvs, 600 piksler.HeimBrent wrote:Jeg vil si at mine bannere er omtrent den bredden som bÞr vÊre grensa.
Enig. 200 x 600 bĂžr vĂŠre max.
Ta tÄrnet, Ebralidze!
torjo wrote:Kill.f**k.Die. wrote:Den kan godt strekke seg ut sÄ langt at den ikke pÄvirker visningen. Dvs, 600 piksler.HeimBrent wrote:Jeg vil si at mine bannere er omtrent den bredden som bÞr vÊre grensa.
SÄ hvorfor stÄr det 200 x 800 hos KFD?
torjo wrote:Signaturer bÞr ikke vÊre sÄ brede at de forskyver den naturlige sidebredden, og heller ikke irriterende hÞye.
KFD og DummeBirger har for store signaturer.
Helt enig! Plagsomt nÄr de gÄr utover bredden pÄ sidene.
HeimBrent wrote:torjo wrote:Kill.f**k.Die. wrote:Den kan godt strekke seg ut sÄ langt at den ikke pÄvirker visningen. Dvs, 600 piksler.HeimBrent wrote:Jeg vil si at mine bannere er omtrent den bredden som bÞr vÊre grensa.
Fordi det er det som er gjeldende maksimum vel.
Ta tÄrnet, Ebralidze!
torjo wrote:HeimBrent wrote:torjo wrote:Kill.f**k.Die. wrote:Den kan godt strekke seg ut sÄ langt at den ikke pÄvirker visningen. Dvs, 600 piksler.HeimBrent wrote:Jeg vil si at mine bannere er omtrent den bredden som bÞr vÊre grensa.
Fordi det er det som er gjeldende maksimum vel.
Err... regelskifte, NĂ !!!
-
- Belieber
- Mood:
Fordi det er det REGLENE sier. Har du ikke lest reglene?HeimBrent wrote:torjo wrote:Kill.f**k.Die. wrote:Den kan godt strekke seg ut sÄ langt at den ikke pÄvirker visningen. Dvs, 600 piksler.HeimBrent wrote:Jeg vil si at mine bannere er omtrent den bredden som bÞr vÊre grensa.
Problemet er at en del folk overgÄr selv stÞrrelsen som er nevnt i reglene. (Dette gjelder spesielt i hÞyden.) Jeg skal uansett ikke ha denne signaturen til evig tid, men jeg er lei av Ä sende PM til folk og be dem skifte signatur.
Derfor er det viktig Ä fÄ fastslÄtt én gang for alle hva reglene sier. Hvis dette ogsÄ fÞrer til at reglene forandres, sÄ er jeg selvsagt fornÞyd med det.
Kill.f**k.Die. wrote:Fordi det er det REGLENE sier. Har du ikke lest reglene?HeimBrent wrote:torjo wrote:Kill.f**k.Die. wrote:Den kan godt strekke seg ut sÄ langt at den ikke pÄvirker visningen. Dvs, 600 piksler.HeimBrent wrote:Jeg vil si at mine bannere er omtrent den bredden som bÞr vÊre grensa.
Problemet er at en del folk overgÄr selv stÞrrelsen som er nevnt i reglene. (Dette gjelder spesielt i hÞyden.) Jeg skal uansett ikke ha denne signaturen til evig tid, men jeg er lei av Ä sende PM til folk og be dem skifte signatur.
Derfor er det viktig Ä fÄ fastslÄtt én gang for alle hva reglene sier. Hvis dette ogsÄ fÞrer til at reglene forandres, sÄ er jeg selvsagt fornÞyd med det.
JaneimendasÄ. Skal ikke klage jeg. Selv om jeg syns maksimum bÞr vÊre enda mindre.