Burzum "Draugen - Rarities" - Bajs-alert!!!1
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Burzum "Draugen - Rarities" - Bajs-alert!!!1
Kjøpte meg denne nye, såkalt "offisielle" Burzum-samlisen som skulle inneholde "rariteter" og være "autorisert" av mannen sjæl. Den gang ei, den inneholder egentlig:
1.Lost Forgotten Sad Spirit
2.Sreminem Fra Taarnet
3.Dominuus Sathanas
4.Lost Wisdom
5.Spell Of Destruction
6.Channeling The Power Of Souls Into A New God
7.Outro
8.Et Hvitt Lys Over Skogen
9.Once Emperor
10.Seven Harmonies Of The Unknown Truth
11.My Journey To The Stars
12.Lost Wisdom
13.Dunkelheit
14.Dunkelheit (DVD-spor)
Beskrivelse av låtutvalget, med emoticon-overkill:
1-3. = Aske EP'en med dårligere lyd enn originalen, og feilstavede låttitler!
4-6. = demoen fra 1991 med betraktlig dårligere lyd enn originalen (som jeg har) - tatt fra mp3'er!
7. = fake Outro fra demoen - det finnes ingen Outro på den demoen, kun vanlige låter - det her er snakk om er noen som spiller lyden av åpningslåta fra Det Som Engang Var ut i et rom, og tar opp lyden av det med noen skrapelyder oppå!!! Hallo???!!
8. = samleplatelåt, med sinnsykt mye dårligere lyd enn på originalen, trolig tatt fra den kjipe Real Audio-fila som i sin tid lå på burzum.com.
9. = early versjon av Decrepitude, ukjent om det er Burzum som fremfører den i det hele tatt! Tatt fra Real Media-fil med dertil hørende møkkalyd.
10. = lissom en låt fra 1992, det er ikke Burzum engang!!! Det er Ildjarn!!!
11-13. = albumspor med ræva lyd i forhold til originalplatene...
14. = OK video, selv om oppløsningen var bedre på originalen (om jeg ikke roter).
Med andre ord en ren svindel og bootleg, forkledd som en offisiell utgivelse! Utgitt av Back On Black/PHD (samme label som ga ut Burzumvinylene tidligere i år), under lisens fra Misanthropy. Mongolabel, ass! Dette er det mest useriøse jeg har sett av en såkalt seriøs label i løpet av mine 13 år som platesamler... 179 spenn rett i dass.
Avoid!
1.Lost Forgotten Sad Spirit
2.Sreminem Fra Taarnet
3.Dominuus Sathanas
4.Lost Wisdom
5.Spell Of Destruction
6.Channeling The Power Of Souls Into A New God
7.Outro
8.Et Hvitt Lys Over Skogen
9.Once Emperor
10.Seven Harmonies Of The Unknown Truth
11.My Journey To The Stars
12.Lost Wisdom
13.Dunkelheit
14.Dunkelheit (DVD-spor)
Beskrivelse av låtutvalget, med emoticon-overkill:
1-3. = Aske EP'en med dårligere lyd enn originalen, og feilstavede låttitler!
4-6. = demoen fra 1991 med betraktlig dårligere lyd enn originalen (som jeg har) - tatt fra mp3'er!
7. = fake Outro fra demoen - det finnes ingen Outro på den demoen, kun vanlige låter - det her er snakk om er noen som spiller lyden av åpningslåta fra Det Som Engang Var ut i et rom, og tar opp lyden av det med noen skrapelyder oppå!!! Hallo???!!
8. = samleplatelåt, med sinnsykt mye dårligere lyd enn på originalen, trolig tatt fra den kjipe Real Audio-fila som i sin tid lå på burzum.com.
9. = early versjon av Decrepitude, ukjent om det er Burzum som fremfører den i det hele tatt! Tatt fra Real Media-fil med dertil hørende møkkalyd.
10. = lissom en låt fra 1992, det er ikke Burzum engang!!! Det er Ildjarn!!!
11-13. = albumspor med ræva lyd i forhold til originalplatene...
14. = OK video, selv om oppløsningen var bedre på originalen (om jeg ikke roter).
Med andre ord en ren svindel og bootleg, forkledd som en offisiell utgivelse! Utgitt av Back On Black/PHD (samme label som ga ut Burzumvinylene tidligere i år), under lisens fra Misanthropy. Mongolabel, ass! Dette er det mest useriøse jeg har sett av en såkalt seriøs label i løpet av mine 13 år som platesamler... 179 spenn rett i dass.
Avoid!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Ja, med tanke på at Burzum sikkert selger en del, så taper vel Ildjarn noen kroner i royalties. Om han i det hele tatt bryr seg, da.
-
- Embryo
- Mood:
-
- Spermatozoon
- Mood:
Tror det siste fyren der bryr seg om er å profittere på Ildjarn. Skulle vel egentlig sagt "Told you so", siden det er BOB, but I wont.fukkwitt wrote:Ja, med tanke på at Burzum sikkert selger en del, så taper vel Ildjarn noen kroner i royalties. Om han i det hele tatt bryr seg, da.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Hansypansy wrote:Tror det siste fyren der bryr seg om er å profittere på Ildjarn. Skulle vel egentlig sagt "Told you so", siden det er BOB, but I wont.fukkwitt wrote:Ja, med tanke på at Burzum sikkert selger en del, så taper vel Ildjarn noen kroner i royalties. Om han i det hele tatt bryr seg, da.
BOB driver med mye rart, ja.
-
- Infant
- Mood:
Hadde tenkt til å kjøpe denne siden det virker som det var mye bra på'n, men det utgår nå.
Yeah!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
-
Topic author - Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Jeg har slått det fra meg for lenge siden at jeg ikke skulle ha denne her pågrunn av tracklisten. Låtene har man fra før, og da trenger man ikke de samme låtene på nytt under en ny utgivelse. Fantastisk irriterende med sånne skrivefeil, helt utrolig at det går an.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Skrivefeilene er vel det minste problemet når låtene er tatt fra real audio filer, og (i to av tilfellene) ikke er Burzum, da.
-
- Rocker
- Mood:
Har kjøpt katta i sekken da altså... hehe... jaja s**t happends!
hehe...blir artig å høre på...
hehe...blir artig å høre på...