Nå er det:
Talk about Doom Metal, Gothic Metal, Opera Metal & Symphonic Metal.
Men vi vil endre den til noe Allah:
Doom Metal:
Talk about Trad.Doom, Stoner Doom, Sludge Doom, Funeral Doom, Death-Doom & Drone Doom.
Hva tror folket?
It is currently 29 Apr 2025, 11:57
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Talk about Doom Metal, Gothic Metal, Opera Metal & Symphonic Metal.
Doom Metal:
Talk about Trad.Doom, Stoner Doom, Sludge Doom, Funeral Doom, Death-Doom & Drone Doom.
Phoncible wrote:at doom burde være doom liksom?
helt ok det.
skal vi ha et eget forum for symfonisk/goth?
blæh, kategorisering suger
Rahl wrote:Bare vent til KFD ser dette anarkstiske utsagnet![]()
Helst beholde det som det er, doom forumet er ikke et veldig aktivt forum og de få symfoniske og goth trådene som dukker opp forsvinner jo fort uansett så ser ikke problemet. Da måtte man jo opprette en ny del for det med enda lavere interesse.
Post by Johnny Jackal »
Phoncible wrote:denne tråden ligger uansett i feil forum, burde være i suggestions..
jeg bruker ikke foraene på den måten uansett, så det bryr ikke meg sånnsett, men tror ikke det er veien å gå.. for mange underfora blir bare pes. heller utvide den overordnede tittelen på et vis, så den omfanger undergenrene. hvis doom skulle hatt sitt eget lille hjørne burde vi også hatt et eget fora for black, thrash, progressive, technical, death etc..
VinterVarg wrote:Phoncible wrote:denne tråden ligger uansett i feil forum, burde være i suggestions..
jeg bruker ikke foraene på den måten uansett, så det bryr ikke meg sånnsett, men tror ikke det er veien å gå.. for mange underfora blir bare pes. heller utvide den overordnede tittelen på et vis, så den omfanger undergenrene. hvis doom skulle hatt sitt eget lille hjørne burde vi også hatt et eget fora for black, thrash, progressive, technical, death etc..
Ikke snakk om underforum, men å flytte Goth/opera sjangeren til Heavy metal for eks...