Not Another Wig Wam Topic!
Not Another Wig Wam Topic!
Allright! Dei fleste Wig Wam topicene har ført til heftige diskusjoner og krangel mellom WW-fans og WW-hatere, men dei har og ført til god underholdning! Og no; for å ta ein oppsummering på kor mange som liker WW og kor mange som ikkje liker WW her på forumet, har eg no laga ein poll!
Stem i veg!!
Begrunn gjerne svaret, men på ein sakelig måte!
Stem i veg!!
Begrunn gjerne svaret, men på ein sakelig måte!
Går under helhet ja.Imp wrote:Her går jeg ut ifra at det er snakk om en helhet? Musikk og image? Musikken er under pari, imaget er under enhver kritikk. Det blir vel et nei.
Lei av Wig Wam tråden nå. p**s off.
Jeg tok meg friheten å legge inn et nytt alternativ, og stemte dette.
Wig Wam er for meg helt uinteressant.
Men det er dog morsomt å følge diskusjonene. Jeg har aldri opplevd maken til hårsåre fans. Det er lixom som om man skulle snakke stygt om Spice Girls azz, og slikt kommer man ikke unna med azz.
Wig Wam er for meg helt uinteressant.
Men det er dog morsomt å følge diskusjonene. Jeg har aldri opplevd maken til hårsåre fans. Det er lixom som om man skulle snakke stygt om Spice Girls azz, og slikt kommer man ikke unna med azz.
Ta tårnet, Ebralidze!
disheartned wrote:Trur alle er litt lei av det du! Men tenkte detta kunne være ein fin måte og avslutte WW-"krangelen" påhateu wrote:Lei av Wig Wam tråden nå. p**s off.
Ja, du har nok klart å sette en stopper for framtidige diskusjoner og krangler med denne tråden.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 0
nei.. musikken er kjedelig, de ser teite ut, og virker kun kommersielt motivert...
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Imp wrote:disheartned wrote:Trur alle er litt lei av det du! Men tenkte detta kunne være ein fin måte og avslutte WW-"krangelen" påhateu wrote:Lei av Wig Wam tråden nå. p**s off.
Ja, du har nok klart å sette en stopper for framtidige diskusjoner og krangler med denne tråden.
Sannsynligvis ikkje.. men det er lov å prøve
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0