Kråke
-
- Beliebe
License, registration, I ain't got none but I got a clear conscience bout the things that I done
-
- Belieber
Synes faktisk dette er sensasjonelt bra. Har hørt de 3 låtene på demoen sikkert 50 ganger den siste uka. Anmeldelse og et lite intervju kommer på Beat The Blizzard rett rundt hjørnet.
-
- Rocker
Tja, liker man symfonisk black metal uten altfor intrikat bruk av synth, så
er dette midt i blinken. En miks av Nokturnal Mortum og Kataxu, bedre enn
forventet egentlig med tanke på bandnavnet.
er dette midt i blinken. En miks av Nokturnal Mortum og Kataxu, bedre enn
forventet egentlig med tanke på bandnavnet.
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
-
- Beli
Syns det er jækla tøft egentlig. Har bare høyrt "I ly av Lyset" og den songen som speles på MySpace sida no, men dei er jo rå som bare fanken.
Den sida deiras virke riktignok ikkje å være heilt på nett, så eg skulle gjerne tenkt at den vart fiksa. Ein kunne vel høyre tre songar på Myspace sida før?
Men skal bli interesant å høyra dei på Karmøygeddon.
Den sida deiras virke riktignok ikkje å være heilt på nett, så eg skulle gjerne tenkt at den vart fiksa. Ein kunne vel høyre tre songar på Myspace sida før?
Men skal bli interesant å høyra dei på Karmøygeddon.
-
- Beli
Veldig imponert! Trodde ikke det grodde så bra på Karmøy som dette.. hvem står bak?
Wet socks are uncool.
www.myspace.com/insanityperfected
www.myspace.com/insanityperfected
-
TOPIC_AUTHOR - Rocker
johnnyA wrote:Tarmsaft wrote:Veldig imponert! Trodde ikke det grodde så bra på Karmøy som dette.. hvem står bak?
Blant annet Leif Stian Bratland og bror hans er vocalist,andre i bandet er Roy Kenneth som er med i Throne Of Katarsis
Leif stian (Dreugh) spilte forresten med Thror Erik (Grimnisse/Infamroth) i bandet Obscuration. Spilte trommer. Gav vel ut en demo i 96 eller noe.
Kråke demoen er alvorlig bra. Garantert det beste som har kommet fra norge innen atmosfærisk/symfonisk bm på lang tid.
-
- Rocker
-
- Rocker
No way om jeg hører på et band som heter Kråke. Der går grensen. Visse prinsipper og fordommer må man ha.
-
- Belieber
Vorax wrote:Runar wrote:Oi! Dette må være en av de verste bandnavna jeg har hørt.
Syns ikke Kråke er noe verre enn Taake for eksempel.
Seriøst?? Helt seriøst?
Taake har da et stemningselement, og kan lett forbindes med mørket og mørkets makter.
Hva i HELSIKE forbinder du Kråke med, foruten en j***a irriterende fugl?? En FUGL.
Folka i dette bandet bør bli utsatt for noe...