Beste Alice Cooper-plate fra 80-tallet
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Beste Alice Cooper-plate fra 80-tallet
Dette spÞrsmÄlet er selvsagt latterlig enkelt Ä svare pÄ. Beste plate fra denne perioden er selvsagt "Raise Your Fist and Yell", med "Constrictor" pÄ en grei andreplass. Resten kan du glemme. I alle fall "Trash", som er den stÞrste skuffelsen jeg noensinne har fÄtt servert pÄ plate. SÄ alle som stemmer pÄ "Trash" er kristne homoposere.
PS - I opprÞr mot hardrock/metal-distinksjonen har jeg posta denne pollen her pÄ Heavy Metal-Forumet. Dessuten er jo "Raise Your Fist and Yell" helt klart et heavy metal-album, og den er jo best.
Alice Cooper - Lock Me Up
PS - I opprÞr mot hardrock/metal-distinksjonen har jeg posta denne pollen her pÄ Heavy Metal-Forumet. Dessuten er jo "Raise Your Fist and Yell" helt klart et heavy metal-album, og den er jo best.
ElÀkööt supikoirat!
Raise Your Fist and Yell. Merkelig nok er den dÄrligste Alice Cooper skiva etter denne, nÊmlig Trash (urk).
-
- Poser
- Mood:
-
Topic author - Belieber
- Mood:
AndersMarken wrote:100 % enig med GladĂžks.
Raise Your Fist and Yell er faktisk noe sÄ sjeldent som ei Cooper-skive som grenser til meget bra.
Constrictor er en god nummer to.
Hadde vi tatt 70-tallsutgivelsene ogsÄ med i betraktning, sÄ tror jeg nok vi fort hadde blitt mer uenige ... men det er jo en helt annen historie. I denne trÄden er det 80-tallet som gjelder. Og da er "Raise Your Fist and Yell" best.
Alice Cooper - Prince of Darkness
ElÀkööt supikoirat!
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
GÄr for Raise your fist, med Trash, Constrictor og Flush the Fashion pÄ de fÞlgende plassene
Da Da er kjedelig
Da Da er kjedelig
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
MÄ innrÞmme at jeg kun kjenner til "Raise Your Fist And Yell" og "Trash" fra 80-tallsproduksjonen hans. Elendige omtaler har sÄ langt hindret meg i Ä kjÞpe de tidligere 80-tallsplatene. "Constrictor" stÄr dog pÄ innkjÞpslista.
Av disse to vil jeg si at "RYFAY" er en god, til dels meget god, plate. "Trash" er forsÄvidt kurant den ogsÄ.
Av disse to vil jeg si at "RYFAY" er en god, til dels meget god, plate. "Trash" er forsÄvidt kurant den ogsÄ.
Ta tÄrnet, Ebralidze!
Affen wrote:Raise Your Fist...tett etterfulgt av DaDa
DaDa er en j****g kjip skive. I Love America gÄr det ann Ä hÞre pÄ, men de andre er stusslige greier.
-
- Belieb
- Mood:
1.Raise Your Fist And Yell
2.Constrictor
3.Flush The Fashion
2.Constrictor
3.Flush The Fashion
Stian wrote:Celtic Frost - Opeth 1-0.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
JÞss, jeg er overraska over hvor god smak folk her faktisk har! Jeg hadde trodd at langt flere ville stemt pÄ "Trash", med tanke pÄ hvor populÊr den var i hine hÄrde dager. Men det beviser bare at Scream-boardet stort sett er fritt for posere!
ElÀkööt supikoirat!
GladÞks wrote:Dette spÞrsmÄlet er selvsagt latterlig enkelt Ä svare pÄ. Beste plate fra denne perioden er selvsagt "Raise Your Fist and Yell", med "Constrictor" pÄ en grei andreplass. Resten kan du glemme. I alle fall "Trash", som er den stÞrste skuffelsen jeg noensinne har fÄtt servert pÄ plate. SÄ alle som stemmer pÄ "Trash" er kristne homoposere.
hvorfor er de som liker trash kristne homoposere?idiotisk sagt.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Conan wrote:GladÞks wrote:Dette spÞrsmÄlet er selvsagt latterlig enkelt Ä svare pÄ. Beste plate fra denne perioden er selvsagt "Raise Your Fist and Yell", med "Constrictor" pÄ en grei andreplass. Resten kan du glemme. I alle fall "Trash", som er den stÞrste skuffelsen jeg noensinne har fÄtt servert pÄ plate. SÄ alle som stemmer pÄ "Trash" er kristne homoposere.
Fordi Trash-plata inneholder sÄnn typisk kristen homoposermusikk.
ElÀkööt supikoirat!
GladÞks wrote:Conan wrote:GladÞks wrote:Dette spÞrsmÄlet er selvsagt latterlig enkelt Ä svare pÄ. Beste plate fra denne perioden er selvsagt "Raise Your Fist and Yell", med "Constrictor" pÄ en grei andreplass. Resten kan du glemme. I alle fall "Trash", som er den stÞrste skuffelsen jeg noensinne har fÄtt servert pÄ plate. SÄ alle som stemmer pÄ "Trash" er kristne homoposere.
tja, synes ikke det men.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Conan wrote:GladÞks wrote:Conan wrote:GladÞks wrote:Dette spÞrsmÄlet er selvsagt latterlig enkelt Ä svare pÄ. Beste plate fra denne perioden er selvsagt "Raise Your Fist and Yell", med "Constrictor" pÄ en grei andreplass. Resten kan du glemme. I alle fall "Trash", som er den stÞrste skuffelsen jeg noensinne har fÄtt servert pÄ plate. SÄ alle som stemmer pÄ "Trash" er kristne homoposere.
tja, synes ikke det men.
Ville jo bare provosere aldri sÄ lite, vettu. Det var derfor jeg la med blunketrynet ( ), slik at folk ikke skulle ta det for ille opp. Men jammen klarte jeg ikke Ä provosere noen allikevel.
Jeg syns som sagt personlig at Trash-plata er kjedelig og alt for poppete, men andre mennesker mÄ sÄ gjerne fÄ lov til Ä like den.
ElÀkööt supikoirat!
GladÞks wrote:Conan wrote:GladÞks wrote:Conan wrote:GladÞks wrote:Dette spÞrsmÄlet er selvsagt latterlig enkelt Ä svare pÄ. Beste plate fra denne perioden er selvsagt "Raise Your Fist and Yell", med "Constrictor" pÄ en grei andreplass. Resten kan du glemme. I alle fall "Trash", som er den stÞrste skuffelsen jeg noensinne har fÄtt servert pÄ plate. SÄ alle som stemmer pÄ "Trash" er kristne homoposere.
tja, synes ikke det men.
Ville jo bare provosere aldri sÄ lite, vettu. Det var derfor jeg la med blunketrynet ( ), slik at folk ikke skulle ta det for ille opp. Men jammen klarte jeg ikke Ä provosere noen allikevel.
Jeg syns som sagt personlig at Trash-plata er kjedelig og alt for poppete, men andre mennesker mÄ sÄ gjerne fÄ lov til Ä like den.
synes sÄnt er generelt ganske barnslig. kan ikke regne med at alle skjÞnne disse tegnene.
GladÞks wrote:Jeg syns som sagt personlig at Trash-plata er kjedelig og alt for poppete, men andre mennesker mÄ sÄ gjerne fÄ lov til Ä like den.
Plata er kompetent nok, men det som trekker den ned er Desmond Childs formelpregede lÄtskriving. Den mannen er i stand til Ä ta sjela fra fanden sjÞl.
Ta tÄrnet, Ebralidze!